Δεν αργεί ο καιρός που ο “κόσμος” στην Ευρώπη δεν θα τολμά να βγει από την πόρτα του ,ακόμα και τώρα αυτό γίνεται από μηνύματα που παίρνουμε όλοι μας . Βιασμοί κ.α
Ο στόχος είναι αρχικά η Ελλάδα ,αλλά “μεριάστε” όταν θα φεύγουν γιατί ο στόχος θα είναι η Ευρώπη
Τις ώρες που θα μας “επιτεθούν ” θα μας σώσει ο ΘΕΟΣ, με παράλληλα γεγονότα που θα γίνονται και θα τους εξωθήσουν προς την Ευρώπη .
Αναμένονται ταραχές ,πόλεμος και ίσως κάποιος σεισμός ,δεν θα μπορούν να επιβιώσουν εδώ και έτσι θα στραφούν σε άλλες χώρες .
Θα βρουν αντίσταση από Έλληνες και από παλαιούς μετανάστες που θα αγωνιστούν δίπλα μας .





