Κύριοι της δεξιάς παράταξης , σας παρακολουθώ εδώ και δύο ημέρες και νομίζω ότι η συμπεριφοράς σας θυμίζει τα παρακάτω.
1. Συμπεριφέρεστε λες και η Ελλάδα είναι τσιφλίκι σας .
2. Συμπεριφέρεστε λες και δεν είχατε ξαναδιοικήσει αυτήν χώρα και είναι η πρώτη σας φορά.
3. Συμπεριφέρεστε λες και είστε οι απόλυτοι σωστοί και κανείς άλλος δεν υπάρχει.
4. Μόλις ανέλαβαν οι υπουργοί με τις δηλώσεις τους έδειξαν ότι δεν υπήρχε χθες και η Ελλάδα ήταν χωρίς διοίκηση.
5. Φωτογραφικό υλικό δείχνει καθαρά την αλαζονεία σας όχι μόνον των υπουργών αλλά και των παρατρεχάμενων και κάνουν σαν να είναι καρδινάλιοι .
6. Κύριοι της δεξιάς η Ελλάδα δεν είναι τσιφλίκι σας , οι υπουργοί επιστάτες , και ο λαός δούλοι που θα πρέπει να σκύβουν το κεφάλι και όποιος δεν ακούει θα αντιμετωπίζει τον βούρδουλα .
7. Κύριοι της δεξιάς χαμηλώστε την μύτη σας και προσγειωθείτε στη πραγματικότητα διότι ο λαός λέει μία σοφή παροιμία ” Ο ΘΕΟΣ ΕΑΝ ΘΕΛΕΣΗ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΤΟ ΜΥΡΜΗΓΚΙ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ ΦΤΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙ”
8. Κύριοι της δεξιάς δεν είστε το μοναδικό ελληνικό πολιτικό κόμμα στην Ελλάδα και έχετε την μοναδικότητα το να παίρνετε εσείς και μόνον εσείς τις σωστές αποφάσεις και όλοι οι άλλοι να κάνουν μούγκα στην στρούγκα.
Ο λαός σας παρακολουθεί και αργά η γρήγορα θα βγάλει τα συμπερασματά του οπότε τότε θα δούμε εάν αλλάξατε η είστε ακριβώς οι ίδιοι που καταστρέψατε την Ελλάδα με τις αποφάσεις σας από το 1974 έως το 2014 που κυβερνήσατε την Ελλάδα εναλλάξ με το ΠΑΣΟΚ , ακόμα θα πρέπει να αποδείξετε ότι οι υπογραφές που έβαλε έως τώρα η παράταξη της δεξιάς κάτω από το τραπέζι με τους Τούρκους με αποτέλεσμα τον στραγγαλισμό των εθνικών θεμάτων που αφορούν το Αιγαίο και την μεσόγειο εσείς έχετε την ικανότητα να τις άρετε.
Πόπη Ζώη





