Ο Σόϊμπλε δήλωσε ότι δεν συζητάει ρύθμιση του ελληνικού χρέους παρά μόνο νέα μέτρα.
Οι δικοί μας, καθησυχάζοντας τους ιθαγενείς, λένε ότι
έτσι το κάνει ο Σόϊμπλε, για να φανεί σκληρός στην αρχή της διαπραγμάτευσης και μετά θα κάνει πίσω.
Έχετε όμως δει ποτέ τον Σόϊμπλε να κάνει κωλοτούμπες, σαν τους δικούς μας πολιτικούς;
Αν όχι, τότε αντιλαμβανόμαστε τι θα συμβεί.






