ΛΙΓΟ ‘ΤΣΙΠΑ’, ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΤΕΛΙΚΩΣ
ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ;;;
Αυτό δεν είναι κράτος, αυτό είναι η οικογένεια του Σικελού ΑΡΧΙΜΑΦΙΟΖΟΥ, Ντον Βίτο Κορλεόνε!!!
ΔΕΙΤΕ ΚΑΛΑ – ΚΑΛΑ, ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΙΖΟΜΕΝΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΑΠΟ ΠΡΑΤΗΡΙΟ!


ΕΛΕΟΣ! ΛΙΓΑΚΙ ΠΙΑ ΕΛΕΟΣ! Βάζοντας καύσιμα αμόλυβδης βενζίνης, αξίας 20 ευρώ, τα 13,90 ευρώ είναι …φόροι και δασμοί, ενώ ΜΟΝΟΝ τα 6,10 ευρώ, είναι η αξία του καυσίμου…
Προσέξτε τώρα τη διαφορά «αριστερής» …σφαγής και κλοπής!
Ο ΦΠΑ, μπαίνει και στα …δύο!
hellasforce






