Αν ως Έλληνες μας έχει μείνει μιά στάλα φιλότιμο, θα πρέπει να μην ψηφίσουμε κανενα απο το κόμματα της βουλής ετούτης (και των προηγούμενων).
Θα πρέπει να στηριχτούν κόματα που θα διακηρύξουν Πατριωτικές και Ορθόδοξες αρχές με δέσμευση να μας απολυτρώσουν από τα δεσμά της Νέας Εποχής και της Νέας Τάξης.
Να δρομολογηθούν κινήσεις αποδέσμευσης από τον ΖΥΓΟ της Ε.Ε, της Μέρκελ, του Σόϊμπλε και των άλλων σκιών της κόλασης.
Αν είναι να συνεχίσουμε να ζούμε στη χολερικότητα των Νεοταξιτών ποιός ο λόγος να ζούμε.
Βέβαια δεν θα τους παραδοθούμε να μας εκτελέσουν διά των εμβολίων.
Θα παλεύουμε έως εσχάτων να αποκαλύπτουμε την απάτη τους και να αφυπνίζουμε τους Έλληνες να αντισταθούν όπως και παλαιότερα ,όταν υπέκυψαν τιτάνες.
Αυτό που κάναμε τότε μπορούμε και τώρα.
Μας έχουν βέβαιους, ότι μας αποκοίμισαν με άρτο και θεάματα.
Όμως η ψυχή δεν αλλάζει.
Είναι και παραμένει ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Καλή Λευτεριά αδέλφια…
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ



