O Oυκρανός πρωθυπουργός είχε ανακοινώσει στις 6/3/2022 (σ. μεταφ. – τυχαίο;;;), ότι το κράτος θα παρέχει χρηματική ενίσχυση πολεμόπληκτων σε όσους έχουν χάσει σπίτια, εργασία ή υπέστησαν απώλειες ζωών στις οικογένειές τους, ΜΟΝΟ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ DIA (σ. μτφρ. =ΘΕΟΣ λατινιστί = ΕΟΣΦΟΡΟΣ), στο κινητό τους.
Η εφαρμογή ΔΙΑΣ είναι η ψηφιακή ταυτότητα, που προσφέρει στην κυβέρνηση όλα τα προσωπικά δεδομένα, όμως: ταυτότητα, άδεια οδήγησης, τραπεζικούς λογαριασμούς, κατάσταση εμβολιασμού, χρέη, πληρωμές, ψώνια κ.α.. Την εφαρμογή έχουν εγκαταστήσει ήδη 5.200.000 πολίτες εκ των 42 εκ. πληθυσμού. […]
Η δήλωση βρίσκεται στις επίσημες ειδήσεις, σε επίσημο ουκρανικό σάιτ. […]»
https://www.facebook.com/grigore.grigore.184/videos/344543730944963




