«Μας πιέζουν ασφυκτικά οι Αμερικανοί για τις νέες ταυτότητες, δέχομαι καθημερινά κλήσεις για το θέμα αυτό»… αυτό δήλωσε ο Μιχάλης Χρυσοχοίδης υπουργός Προστασίας του πολίτη… της Ελλάδος.
Η δήλωση αυτή είναι τουλάχιστον ταπεινωτική για ένα ανεξάρτητο κράτος.
Από πότε η Ελλάδα δέχεται πιέσεις από άλλο κράτος, είναι ντροπή αυτό που αποκαλύφθηκε…
Δεν είναι τίτλος τιμής να λέει ένας υπουργός ότι πιέζεται από την Αμερική με την οποία δεν έχουμε και πολλές οικονομικές δοσοληψίες.
Ο Μιχάλης Χρυσοχοίδης θα πρέπει να είναι πιο προσεκτικός όταν μιλάει για τόσο ευαίσθητα θέματα.
Κανείς έλληνας δεν νιώθει υπερήφανος όταν ακούει από υπουργούς της κυβέρνησης τέτοιες δηλώσεις, ένας λόγος παραπάνω να μην σπεύσουμε για αλλαγή ταυτοτήτων.







Πολύ σωστά !!!!!
Ας τρέξει να την παρει το υπακουο σκυλάκι τους
Μήπως και αυτος εχει χωσει το κεφάλι του μεσα στα σκελια του, που μπερδευει το κεφαλι απο την πουτσα ?
Για μια ακόμη φορά τα γιουσουφακια θα σπεύσουν να υποκλιθούν στην νέα Βαβυλώνα.Εχει ο καιρός γυρίσματα . Σύντομα θα πληρώσουν τις καταστροφές που έχουν προξενήσει σε όλο το πλανήτη.
Αντίσταση στο δαιμονικό φακέλωμα.Αν αντιδράσουμε όλοι θα τις πάρουν πίσω.Πρέπει να αντιληφθουμε ολοι οτι ο ελέφαντας στο δωμάτιο ειναι οι ταυτόυητες, η αριθμοποίηση του προσώπου και οι λοιπές ενέργειές τους προς αυτήν την κατεύθηνση.ο χρόνος κυλά…
Δέν χρειαζόμαστε νέες ταυτότητες, έχουμε