† ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ Ο Κύριος †
Ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός μας απέστειλε του ς Αγίους Του να μας ενημερώσουν με τις προφητείες τους για τα έρχόμενα.. Και δεν έχουν πέσει στο παραμικρό εκτός των προφητειών..Όμως εμείς,δεν δείχνουμε ΙΧΝΟΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ-μεταμέλειας για να έλθει λιγότερο το κακό στην Ελλάδα μας την Κύπρο μας,αλλά και όλο τον ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΑΠΑΝΤΑΧΟΎ της γής.. Δείχνοντας το μέγα έλεος Του! Δεν θα είναι τιμωριτικός. ΟΜΩΣ θα εχουν παιδαγωγικόν χαρακτήραν αι βουλαί Του.Ως Πατέρα πρός τα παιδιά Του..Λίγη ΠΡΟΣΕΥΧΗ και ΘΕΙΑ ΜΕΤΑΛΗΨΗ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΑΧΡΑΝΤΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ ΜΑΣ ΖΗΤΑ ..Δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΥΣΚΟΛΑΔΕΛΦΟΙ εν ΧΡΙΣΤΩ
ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΎ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΗΜΑΣ, και συγχώρησων ημάς από το τραγούδι που έστειλε η Κύπρος στην Eurovision για να εκπροσωπήσει την αμιγώς Ορθόδοξη χώρα του Ελληνισμού.. Είναι θλιβερόν.Από όποια πλευρά κι αν το πιάσει κάνεις.Το να δοξάζει ανοιχτά ο Ελληνισμός τον διάβολον με το τραγούδι “ο διάβολος“(El Diablo) και να φλερτάρει ερωτοτροπώντας με αυτόν τον ακατανόμαστον ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΜΙΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΔΕΡΦΙΑ είναι Θλιβερό…
ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΣΩΖΕ ΚΑΙ ΜΕΣΙΤΕΥΑΙ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΥΙΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΕΟΝ ΗΜΩΝ
Κύριε Ελέησον. ⨁ Κύπρος γη Άγιοβαδιστη ⨁
———————————————————————————————————————————————————-
Σας ζητώ ταπεινά 1000 συγνώμη αδελφοί μου.Βοηθηστε με σας παρακαλώ αν θέλετε.Πρόσφατα έχασα τη δουλειά μου,ένεκεν της..”π@νδημίας” στην εστίαση εργαζόμουν,και δε μπορώ να προσφέρω πλέον στην οικογενειά μου ούτε τα βασικά.Πρώτη φορά ζητώ βοήθεια και ντρέπομαι ειλικρινά για αυτό..Ούτε έχω κάποιο έσοδο απο διαφημήσεις στο ytube,δε μου τις έχουν ενεργοποιήσει. Ακόμα και 50 λεπτά βοηθούν τα μέγιστα.Υπάρχει απο κάτω το λίνκ.Εύχαριστώ πάρα πολύ.🙏🏻 Σας Ευχαριστώ και με συγχωρείτε για την ενόχληση. 👉λινκ: https://www.paypal.com/paypalme/VAPOR… ⬅ 👉Εθνική IBAN:GR7701100460000004600470746 Γιά να μπορώ να φτιάχνω και ωφέλιμα Βίντεο αυτο που αγαπώ δηλαδή!. Εύχομαι υγεία σε όλους ευημερία και γαλήνη στις οικογένειες σας.





