Κάποια επιχειρήματα είναι τα ακόλουθα: Οι εταιρείες δεν φαίνεται να προσθέτουν μαγνητικό υλικό, αλλά κι αν προσέθεταν θα ήταν ανεπαρκής η ποσότητα του μαγνητικού υλικού για να προκαλέσει το φαινόμενο.
Eκτός αυτού, το φαινόμενο του μαγνητισμού θα έπρεπε να παρατηρείται σε όλους τους εμβολιασμένους, ενώ παρατηρείται σε 2 στους 5, σύμφωνα με τον δημοσιογράφο Φίλιππο Καμπούρη. Το καλύτερο επιχείρημα είναι το εξής: Στο βίντεο “ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟ ΜΕΤΑ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ;” στο YouTube
https://youtu.be/_ykLMiB1g8A
φαίνεται ότι ο δημοσιογράφος Φίλιππος Καμπούρης τοποθέτησε ένα νόμισμα της κατηγορίας 10/20/50 cent, το οποίο κόλλησε στο μπράτσο του στην περιοχή όπου έγινε ο εμβολιασμός (Βλ. και το άρθρο Το εικοσάλεπτο δεν μαγνητίζεται απο τους κανονικούς μαγνήτες σε κάποιους εμβολιασμένους όμως δεν ξεκολλάει).
ΑΝ ΗΤΑΝ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΤΕ ΤΑ ΚΕΡΜΑΤΑ ΤΩΝ 10 CENT, 20 CENT καί 50 CENT ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΟΛΛΑΝΕ.
Η σύσταση των νομισμάτων αυτών είναι από Nordic Gold. Έτσι λέγεται από το κίτρινο χρώμα, παρότι δεν περιέχει χρυσό.
Η σύσταση του Nordic Gold είναι: 89% χαλκός, 5% αλουμίνιο, 5% ψευδάργυρος και 1% κασσίτερος (Nordic Gold – Wikipedia).
Κανένα από τα στοιχεία αυτά δεν ειναι σιδηρομαγνητικό, που είναι η απαραίτητη προϋπόθεση για να τα τραβήξει ένας μαγνήτης.
«Ο σιδηρομαγνητισμός […] είναι υπεύθυνος για τα συνηθισμένα φαινόμενα του μαγνητισμού που εμφανίζονται στην καθημερινή ζωή» (Σιδηρομαγνητισμός – Βικιπαίδεια).
Σιδηρομαγνητικά υλικά είναι μόνον ο σίδηρος, το κοβάλτιο, το νικέλιο και μερικές σπάνιες γαίες.
Ο χαλκός, το αλουμίνιο, ο ψευδάργυρος και ο κασσίτερος αποκρίνονται ασθενώς σε μαγνητικά πεδία με άλλους τύπους μαγνητισμού (παραμαγνητισμό, διαμαγνητισμό), αλλά οι δυνάμεις είναι συνήθως τόσο ασθενείς που μπορούν να ανιχνευθούν μόνο από ευαίσθητα όργανα σε ένα εργαστήριο.
Δημήτρης Α.



