Επαναλαμβάνουν τις περιπολίες πυρηνικών υποβρυχίων στην Αρκτική κάτω από τους πάγους με καθοδήγηση Αμερικανών αξιωματικών!!!
Η είδηση πέρασε στα..ψιλά των ΜΜΕ,αλλά η ουσία της είναι πολύ βαρύτερη από μόνο την ανάγνωση της.
Από το 2007,οι Εγγλέζοι είχαν να εμφανιστούν στην Αρκτική,καθώς οι Ρώσοι τους περίμεναν στην γωνία(οι πληροφορίες θέλουν την Μόσχα να θεωρεί ανεπίσημα,ως υπεύθυνη για την απώλεια του υποβρυχίου Κουρσκ,τηνΑγγλία..) ενώ εκείνη την περίοδο,»ατύχημα»που συνέβη σε εγγλέζικο πυρηνικό υποβρύχιο και είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο 2 Άγγλων ναυτών,επέβαλε την παύση των περιπολιών πυρηνικής κρούσης για τους Βρετανούς κάτω από τους πάγους,στην Βόρεια παγωμένη θάλασσα.
Τώρα και εντελώς αιφνιδιαστικά,οι Εγγλέζοι επανέρχονται με την βοήθεια μάλιστα των Αμερικανών,οι οποίοι και τους εκπαίδευσαν επί μήνες σε απαιτητικές υποβρύχιες περιπολίες στον Βερίγγειο πορθμό.
Η εγγλέζικη υποβρύχια παρουσία θα έχει ως στόχο την αύξηση πυρός των εκτοξευόμενων από την νατοική συμμαχία πυρηνικών πυραύλων κρούζ καθώς και βαλλιστικών,με στόχο τον αιφνιδιασμό της Ρωσίας από τα βόρεια.
Η Μόσχα όμως είναι έτοιμη για να αντιμετωπίσει από όλες τις κατευθύνσεις νατοική επίθεση.Αιχμή του δόρατος της ρωσικής αποτροπής,είναι οι πύραυλοι s-400 k Pantzir s-1,οι οποίοι περιμένουν τους νατοικούς πυραύλους εκεί που πρέπει.
Όσο αφορά τα αγγλικά υποβρύχια,το έργο τους δεν είναι εύκολο,ο ρωσικός υποβρύχιος στόλος ενεδρεύει,ανανεωμένος και πανέτοιμος να πάρει εκδίκηση για το έγκλημα του 2004…






