Μπλόκο έξω από την εκκλησία του Αγίου Νικολάου της Πάτρας, έστησε από το πρωί σήμερα η αστυνομία, επειδή ο εφημέριος της εκκλησίας Αναστάσιος Γκοτσόπουλος είχε λειτουργήσει την 25η Μαρτίου – με τους πιστούς να έχουν λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα και να τηρούν τις αποστάσεις.
Παρ’ όλα αυτά, οι Κούληδες έδωσαν εντολή για σχηματισμό δικογραφίας κατά του Ιερέως!
Γι’ αυτή την απαράδεκτη κατάσταση με τα μπλόκα και τις απαγορεύσεις, ο Ιερέας δημοσιοποίησε επιστολή διαμαρτυρίας στον Κούλη Μητσοτάκη, υπό τον τίτλο “Σας τιμούν εικόνες με περιπολικά έξω από Εκκλησίες;” ενώ ταυτόχρονα καλεί τους πιστούς σε έντονη διαμαρτυρία προς τους βουλευτές της Νουδούλας στον νομό Αχαΐας.
Ιδού η συγκλονιστική επιστολή του διωκόμενου για την Πίστη του Ιερέα, στην οποία χαρακτηρίζει τον –τακτικό θαμώνα της σατανιστικής Λέσχης Μπίλντερμπεργκ- Κούλη χειρότερο κι απ’ τον Στάλιν ακόμα, διότι ακόμα κι αυτός, κατά την διάρκεια της γερμανικής εισβολής, άνοιξε τις εκκλησίες που είχε σφραγίσει:
Αξιότιμε κ. Πρωθυπουργέ,
Πιστεύετε ότι τέτοιες εικόνες (αστυνομική επιχείρηση με περιπολικό και έξι αστυνομικούς «για προληπτικούς λόγους»!) έξω από Ι. Ναό κατά την ώρα των Χαιρετισμών σάς τιμούν ως Πρωθυπουργό Ευρωπαϊκής, Δημοκρατικής και Ορθόδοξης χώρας;
Τόσος μεγάλος κίνδυνος υπάρχει από τους… Χαιρετισμούς ή απλώς θέλετε να αποδείξετε την αποφασιστικότητά σας σε 20 ανυπεράσπιστους πιστούς;
Μην ξεχνάτε ότι ακόμα και αυτός ο Στάλιν όταν κινδύνεψε η χώρα του άνοιξε τις Εκκλησίες που ο ίδιος είχε κλείσει…
Μην ξεχνάτε το απόσταγμα της εκκλησιαστικής εμπειρίας αιώνων: «Φοβερὸν τὸ ἐμπεσεῖν εἰς χείρας Θεοῦ ζῶντος»… ή το αρχαιοελληνικό σχήμα ότι μετά την Ύβρη ακολουθεί η Νέμεση…
ΚΑΛΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ και ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ σε όλους μας!
ethnikismos.net




