Είναι σύνηθες πολλοί Χριστιανοί να κάνουν το Σταυρό τους με λάθος τρόπο, ενώ το σημείο του Σταυρού έχει ιδιαίτερη σημασία για μας τους Χριστιανούς και γίνεται με συγκεκριμένο τρόπο, δηλώνοντας ότι διαισθανόμαστε εκείνη τη στιγμή ακριβώς τι κάνουμε.
Συγκεκριμένα λοιπόν το σημείο του Σταυρού γίνεται ως εξής:
-ΕΝΩΝΟΥΜΕ ΤΑ 3 ΠΡΩΤΑ ΔΑΚΤΥΛΑ ΤΟΥ ΔΕΞΙΟΥ ΜΑΣ ΧΕΡΙΟΥ,
δηλώνοντας έτσι ότι ομολογούμε την πίστη μας στον Τριαδικό Θεό, τα 3 Πρόσωπα δηλαδή της ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ: Πατέρας, Υιός και Άγιο Πνεύμα, τα οποία είναι ομοούσια, ενωμένα μεταξύ τους «αχωρίστως» και «αδιαιρέτως».
ΤΑ ΑΛΛΑ 2 ΔΑΚΤΥΛΑ του δεξιού μας χεριού ακουμπούν στην παλάμη και συμβολίζουν τις 2 ΦΥΣΕΙΣ του Κυρίου μας, τη Θεία και την ανθρώπινη. Τα ανωτέρω είναι μια συμβολική ομολογία της Ορθόδοξης Πίστης μας, της οποίας θεμέλια είναι το Τριαδολογικό και το Χριστολογικό δόγμα.




