π. Σεραφείμ Ζήσης
Θα ήθελα να αναιρέσω εν συντομία ,τα επιχειρήματα όσων λένε ότι ο Πούτιν είναι νεοταξίτης και ευνοεί την μασονία ,αλλά δεν θα το κάνω γιατί θα επεκταθούμε πολύ.Πηγαίνω όμως ,στα θετικά που έχει κάνει ο Πούτιν .
Ενίσχυσε την μεσαία αστική τάξη.Η φτωχοποίηση και η κατάργηση της μεσαίας τάξης ,δεν είναι σκοπός της Νέας τάξης πραγμάτων ;
Είναι!Ο Πούτιν το κάνει;Όχι!
Έχει αυξηθεί 7 φορές τα τελευταία 20 χρόνια επί της προεδρίας του,το κατά κεφαλήν ακαθάριστο εισόδημά του Ρώσου.
Η οικονομία ανέβηκε σε τέτοιο βαθμό ,ώστε να μπορεί τώρα να αντέχει εξοντωτικές πιέσεις και κυρώσεις από την Δύση.
Η Ρωσία και η Σερβία ,είναι οι μόνες χώρες που δεν …





