Νεκροί 3 Ουκρανοί στρατιώτες και 5 τραυματίες στην περιοχή της Αντβέεφκας.
Δεν έχουν σταματημό οι σφοδρές συγκρούσεις στην ανατολική Ουκρανία,με τις ουκρανικές δυνάμεις,να προσπαθούν να διεμβολίσουν τις ρωσικές γραμμές άμυνας στην περιοχή της Αντβέεφκας,δυτικά της Gorlofkas,από όπου και το βίντεο.Ρωσικές ειδικές δυνάμεις,διεξάγουν επιχειρήσεις,με μάχες σώμα με σώμα,ενώ εκατέρωθεν το πυροβολικό χτυπά ότι κινείται.Αποτέλεσμα των συγκρούσεων είναι μέχρι στιγμής ο θάνατος 3 Ουκρανών στρατιωτών και ο τραυματισμός 5.Άλλες πληροφορίες από κατοίκους της κατεχόμενης Marinkas,θέλουν τουλάχιστον 40 κομάντος που μόλις εκπαιδεύτηκαν σε νατοικά στρατόπεδα της δυτικής Ουκρανίας,να έφτασαν εχθές στην πόλη,με διοικητές 2 Αμερικανούς και 2 Εγγλέζους αξιωματικούς!!!






