Ο Παναγιώτης Κουρουμπλής σε συνέντευξή του στον ΣΚΑΙ δήλωσε σήμερα:
«Στα Διαβατά ο στρατός σε 12 μέρες έδωσε ένα Χίλτον, σε 12 μέρες εξασφάλισε αξιοπρεπέστατες συνθήκες διαβίωσης».
Αναφερόμενος στην Ειδομένη, απέρριψε τις καταγγελίες ότι απουσιάζει η κυβέρνηση από την περιοχή και τόνισε: «Στην Ειδομένη υπάρχουν 300 αστυνομικοί στη βάρδια, υπάρχει το ΚΕΕΛΠΝΟ σε 24ωρη βάση και από αύριο το Ιπποκράτειο θα κάνει μαντού. Η Ειδομένη είναι άτυπο κέντρο. Τις επικρίσεις να τις λέμε στη Ευρώπη. Η Ειδομένη είναι η ντροπή των ευρωλιγούρηδων που καταγελούν την Ελλάδα. Όταν κάποιος ρισκάρει τη ζωή του να περάσει στο Αιγαίο και βρίσκει κλειστά σύνορα σκοτώνεται η προσδοκία του στα κλειστά σύνορα. Το Νταχάου ήταν παρομοίωση, από τους περισσότερους ξέρω πολύ καλύτερα ελληνικά, να με καλέσουν και να πουν τι εννοούν που με κατηγορούν για λαϊκισμό»..
Σε ό,τι αφορά για το θέμα Μουζάλα και την απαίτηση του Πάνου Καμμένου για την παραίτηση του υπουργού Μετανάστευσης, σχολίασε ότι «Καμμένος και Μουζάλας εργάζονται πολύ σκληρά για τη χώρα και είναι και οι δύο απαραίτητοι στην κυβέρνηση».
Μίλησε και για σύστημα στην Ευρώπη που προσπαθεί να χρεώσει στην Αθήνα τις ευθύνες του προσφυγικού.






