Έναν Άγιο Πατριάρχη, Ομολογητή και Ισαπόστολο, τον Μέγα Φώτιο, γιο του αγίου Ομολογητή Σεργίου, τιμά σήμερα, Κυριακή 6 Φεβρουαρίου, η αγία μας Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού, σεβαστοί πατέρες και αγαπητοί μας αδελφοί. Τιμά επίσης τον Άγιο Βουκόλο, πρώτο επίσκοπο της Σμύρνης και μαθητή του Αποστόλου και Ευαγγελιστή της Αγάπης. Εορτάζει ακόμη και τον Μέγα Όσιο της ερήμου Βαρσανούφιο, μαζί με τον μαθητή του Ιωάννη, τον επικαλούμενο Προφήτη.
Στο ιερό Ευαγγέλιο πάλι, προβάλλεται η μορφή, της αν και αλλόφυλης, όμως μεγάλης Πιστής Χαναναίας, ενώ στον Απόστολο ακούγεται πολύ επίσημα από το στόμα του Χριστού η υποχρεωτικότητα του αγίου σχίσματος και διχασμού για την Πιστη, αυτά που τόσο θυσιαστικά υπηρέτησε ο δύο φορές καθηρημένος Άγιος Φώτιος, αυτά όμως που τόσο ασύνετα προδίδουν όλοι οι σύγχρονοι Ορθόδοξοι ποιμένες, όλοι ανεξαιρέτως!, επίσκοποι, ιερείς, μοναχοί, ακόμα και οι δήθεν προβαλλόμενοι ομολογητές, οι δήθεν ιερώς αποτειχισμένοι από την Παναίρεση, οι οποίοι όλοι τους σχεδόν (τί πιο τραγικό!) αποδέχονται την σφραγίδα αυτής της Παναίρεσης, το οικουμενικό χάραγμα του Πονηρού, δηλ.συμφύρονται, αλλά και συμφθείρονται δυστυχώς σε ένα μυστικό σώμα με τους εκούσια σφραγισμένους από τον Αντίχριστο αρνητές της Πίστεως, αυτούς που σε αντίθεση με όσα μας λέει σήμερα ο λόγος του Θεού, όχι μόνο δεν αγωνίζονται να καθαρίσουν ψυχή και σώμα από κάθε μολυσμό, αλλά εν γνώσει τους ή εν θανασίμω αδιαφορία τους, πήραν αιώνια πια στα κύτταρά τους, μέσα τους, στην ψυχή και στο σώμα τους, τον ίδιο τον διάβολο, το σατανικό του υγρό της σφαγής των βρεφών, το νούμερο του Θηρίου, που γι’αυτό, ιδιαιτέρως στο τέλος της Αγίας Γραφής και με τόση έμφαση μας έχει δοθεί οδηγία και εντολή να μην το δεχθούμε ως Χριστιανοί και να μην το προσκυνήσουμε, διότι αποτελεί αιώνιο χωρισμό από τον Χριστό και σίγουρη κόλαση!
Αυτήν την νέα Αίρεση, της εκκλησιαστικής ενότητας χαραγμένων αρνητών και αγωνιζομένων πιστών μέσα στο σώμα του Χριστού ελέγχουμε και σήμερα, σεβαστοί μας αναγνώστες, μέσα από τις διδαχές και πράξεις του Μεγάλου Φωτίου, εξετάζοντας ακριβώς ποιο είναι το επιτακτικό μας καθήκον του αγίου αυτού νέου Σχίσματος για την Πίστη μας
σήμερα, ενός πνευματικού Σχίσματος, που είναι το μόνο πια σωτήριο για την Εκκλησία και την αναγέννηση της σκλαβωμένης πατρίδας μας, αφού ό,τι δεν είναι ενωμένο με τον Χριστό, δεν μπορεί φυσικά ούτε να ενώσει τους ανθρώπους, ούτε και να σώσει την χώρα μας από την ενεργούμενη κατοχή και σκλαβιά του Εωσφόρου.
Α. ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΦΩΤΙΟΥ.
Συνεχίζεται εκκωφαντικά θα λέγαμε η πνευματική παρέλαση ενώπιον μας των Μεγάλων Ομολογητών Πατέρων και Διδασκάλων και στον δεύτερο μήνα του πολιτικού έτους. Μετά τον Ιανουάριο, τον κατεξοχήν μήνα των Αγίων Πατέρων, του Μεγάλου Αντωνίου και Αθανασίου, του Αγίου Μάρκου του Ευγενικού, του Αγίου Ευθυμίου, του Οσίου Μαξίμου του Ομολογητού και των Τριών Μεγάλων Ιεραρχών, σαν φωτεινή σφραγίδα σήμερα εμφανίζεται ο θείος Φώτιος ο Αντίπαπας και Παπομάστιξ, ο τόσο συκοφαντημένος, μα και τόσο υποκριτικά τιμώμενος από την Ελλαδική Ψευδοσύνοδο Ιεράρχης, ένας εκ των καλουμένων Τριών Νέων Ιεραρχών, μαζί με τον Άγιο Γρηγόριο Παλαμά και τον Άγιο Μάρκο Εφέσου τον Ευγενικό, ο πρόεδρος των 383 Πατέρων της Αγίας Η’ Οικουμενικής Συνόδου του 879-880 στην Αγία Σοφία της Κωνσταντινούπολης, η οποία Σύνοδος καταδίκασε για πρώτη φορά τον Παπισμό παρουσία και των Παπικών αντιπροσώπων! Αναθεμάτισε την φοβερή πρωτοεμφανισθείσα στη Λατινική Δύση Αίρεση του Filioque, την βλάσφημη δηλ. για το Άγιο Πνεύμα προσθήκη της φράσης στο Σύμβολο της Πίστεως “και εκ του Υιού”. Στην ιστορία έμεινε επίσης και μια άλλη Αγία Σύνοδος του Μεγάλου Φωτίου, η ονομαζόμενη “Πρωτοδευτέρα”, το 861μ.Χ στο Ναό των Αγίων Αποστόλων, η οποία καταδίκασε οριστικά την Εικονομαχία, εξέθεσε Ιερούς Κανόνες για Εκκλησιαστικά θέματα και αναγνώρισε την εγκυρότητα της χειροτονίας του Φωτίου με την πλήρη συναίνεση και των Παπικών!
Ο Μέγας Φώτιος, να τονίσουμε ακόμη, είχε ήδη αφορίσει από το 867 τον φιλόδοξο και διπλωμάτη Πάπα Νικόλαο (858-868) και τους “ιεραποστόλους του”, ενώ ταυτόχρονα πολέμησε τα υπολείμματα των Αιρετικών Μανιχαίων και Εικονομάχων.
Από το 867 λοιπόν έχουμε το πρώτο επίσημο Σχίσμα με τους Αιρετικούς Παπικούς, παρόλο που αργότερα ο ίδιος ο Άγιος αποκατέστησε προσωρινά την κοινωνία με την Δύση, καταδικάζοντας όμως από κοινού την επιβολή κάθε αιρετικής παπικής διδασκαλίας περί Πρωτείου και της εκπορεύσεως του Αγίου Πνεύματος “και εκ του Υιού”.
Ο θείος Φώτιος είναι εκείνος, που αν και δεδιωγμένος, οργάνωσε την μεγάλη ιεραποστολή στα Σλαβικά Έθνη με αρχηγούς τους Αγίους αδελφούς Κύριλλο και Μεθόδιο.
Πότε του τέλος δεν άσκησε ο Άγιος την βλάσφημη “οικονομία στα της Πίστεως”, όπως πονηρά και αντιεπιστημονικά κάποιοι νεώτεροι θεολόγοι διδάσκουν, αντιθέτως δε, πάντοτε ασκούσε με τη μεγάλη του διάκριση την ακρίβεια. Στο πρόσωπο του δήθεν Ορθοδόξου Πάπα Ιωάννη του Η’ και των απεσταλμένων του στην Οικουμενική Σύνοδο του 880 διέβλεψε την αιρετική και διπλωματική επιδίωξη της παράνομης παπικής επιβολής του στην Βουλγαρία και όχι μόνο, ανατρέποντας στην πράξη κάθε πονηρό σκοπό και σχέδιό του.
Ο Πάπας αυτός, ο Ιωάννης ο Η’, ποτέ του τελικά δεν φέρθηκε ορθόδοξα, αλλά πάντοτε ενεργούσε με σκοπό την παγκόσμια επιβολή του Αιρετικού του Πρωτείου, όπως αυτό το αποδεικνύουν τα ίδια του τα λόγια, οι απαιτήσεις του προς τον Αυτοκράτορα, όλες οι δυτικές πηγές, αλλά και οι δικοί μας ιστορικοί
(λόγου χάριν ο κατά τα άλλα Οικουμενιστής εκκλησιαστικός ιστορικός Βλάσιος Φειδάς).
Αυτό αποδείχθηκε και συνεχίστηκε φυσικά και στα μετέπειτα χρόνια των διαδόχων του, τότε που ουσιαστικά διοικούσαν στη Δύση όχι οι Πάπες, αλλά κάποιες διεφθαρμένες γυναίκες, εποχή που για τον Παπισμό χαρακτηρίστηκε περίοδος πορνοκρατίας!
Μάλιστα ο ίδιος ο Μέγας Φώτιος σε επιστολή του αναφέρει το φρικτό γεγονός ” ὅτι οἱ παπικοὶ κληρικοὶ εἶναι ἀνήθικοι καὶ πορνόβιοι ἄγαμοι, οἱ ὁποῖοι γέμισαν τὴ Δ. Εὐρώπη μὲ νόθα παιδιὰ!” (Φώτιος, Δογμ. Ἐπιστ. 4, §7 Δοσιθέου Τόμος Χαρᾶς, ἔκδ. Κ. Σιαμάκη (1985), σ.228).
Μήπως αυτά, αδελφοί, δεν ζούμε έως σήμερα; Αυτήν την Αίρεση δεν αγκαλιάζουν με πάθος οι Αρχιεπίσκοποι, αυτήν την υπερήφανη ανωμαλία δεν προβάλλουν, αυτή πάλι η πορνοκρατία στη νομιζόμενη Ορθοδοξία δεν είναι και σήμερα αποτέλεσμα της κακοποίησης της μόνης Αλήθειας;
Αγαπητοί, αν δεν υπήρχε ο Άγιος Φώτιος, σήμερα οι πάντες θα είχαμε εκλατινισθεί, θα είχαμε Φραγκέψει! Αν δεν υπηρετούσε με άγιο ζήλο το πρώτο Σχίσμα με τον Παπισμό, σήμερα δεν θα ήμασταν Ορθόδοξοι. Να όμως που το άγιο Σχίσμα, όταν βλασφημείται και νοθεύεται η αλήθεια, είναι η μόνη σωτήρια οδός για την Εκκλησία και το Έθνος.
Άραγε εμείς, χωριζόμαστε σήμερα με άγιο ζήλο από τους επίσημα αιρετικούς μας ποιμένες στο σύνολό τους; Από την ασέβεια των σφραγισμένων και αιώνια κολασμένων αρνητών του Χριστού; Ακούσατε πουθενά κάποιον να μάχεται για την καθαρότητα της Πίστεως; Η Θεία Λατρεία μας γέμισε προδότες και σεσηπότες κανίβαλους!
Εδώ, για να μη χαρακτηριστούμε ανόητα φανατικοί και ακραίοι, σας θυμίζουμε τι έγινε λίγα χρόνια πριν τον Μέγα Φώτιο, τότε που Πατριάρχης ήταν ο θείος του, ο Άγιος Ταράσιος, ο πρόεδρος της Αγίας Ζ’ Οικουμενικής Συνόδου και ζούσε επίσης ο πανόσιος Θεόδωρος ο Στουδίτης. Επειδή να φανταστείτε, ο Πατριάρχης δεν ενήργησε αμέσως τον αφορισμό του Αυτοκράτορα για τον παράνομο γάμο με την αδελφή του Οσίου Θεοδώρου, ο δεύτερος χωρίς χρονοτριβή διέκοψε την μνημόνευση του αγίου Ταρασίου! Τέτοιοι είναι οι αγώνες των Αγίων Πατέρων μας για την ακρίβεια, όχι μόνο της Πίστεως, αλλά και της ηθικής και της δικαιοσύνης!
Πόσο όμως φρικτή είναι η καταραμένη συνοδοιπορία των λεγόμενων “αποτειχισμένων” σήμερα, οι οποίοι με χρόνια εμμονή, σέβονται ακόμη τα μυστήρια των σφραγισμένων Οικουμενιστών και τώρα πια αγκαλιάζουν ως ζωντανά μέλη της Εκκλησίας και τους υιούς του Αντιχρίστου, τα χαραγμένα δηλ. παιδιά του σκευάσματος της παγκόσμιας γενοκτονίας!
Πού είσαι Άγιε Φώτιε, να επιβάλλεις τώρα άμεσα, με τη διάκριση και την αγία σου ακρίβεια μέσα στην κλονιζόμενη Ορθοδοξία, τον άγιο εκκλησιαστικό διχασμό, το ιερό και σωτήριο νέο Σχίσμα από τη γάγγραινα της παρούσας φρικτής εμβολιαστικής Κόλασης, και όχι απλώς Αίρεσης, του δολίου αυτού χαράγματος, που μεταβάλλει την Θεία Λατρεία σε Αντίχριστη λειτουργία;
Β. ΟΜΟΦΩΝΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ Η ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ.
Για να κλείσουν οριστικά κάποια κακόδοξα στόματα θεολόγων της βλασφημίας, που διδάσκουν ότι ο Άγιος Φώτιος νομοθέτησε με τον 15ο Κανόνα της Πρωτοδευτέρας Συνόδου την προαιρετική δήθεν Αποτείχιση από τον φανερά και δημόσια Αιρετικό Επίσκοπο, θα δούμε σήμερα πώς το πνεύμα του Μεγάλου Φωτίου, ακολουθώντας την συμφωνία των Πατέρων και των αποφάσεων των Οικουμενικών Συνόδων, οι οποίες πάλι ακολουθούν σ’ αυτό το θέμα τις διδαχές του Κυρίου μας και των Αγίων Αποστόλων, εντέλλεται την υποχρεωτική και άμεση φυγή μας από τους λυκοποιμένες.
Εδώ βέβαια να τονίσουμε ότι ο 15ος αυτός Κανόνας του Μ.Φωτίου είναι ήδη από το 2016 παρωχημένος, δεν έχει δηλ. πρακτική εφαρμογή, απλούστατα, διότι μετά την Ψευδοσύνοδο της Κρήτης, η Παναίρεση μέσα στην Εκκλησία εισήλθε ολοτελώς και επίσημα, το Σύμβολο της Πίστεως αλλοιώθηκε, τα άγια δόγματά μας ανατράπηκαν, μια Νέα δηλ. Εκκλησία δημιουργήθηκε, μια πορνική παρασυναγωγή, έγινε δηλ. επίσημη εκτροπή από την Ορθοδοξία όλων, όσοι, είτε συμμετείχαν σε εκείνη την συμμορία, όπως αποκαλεί ο θείος Φώτιος τους αιρετικούς, είτε δεν συμμετείχαν, συγκοινωνούν όμως με τους πρώτους και τους αποδέχονται! Ο 15ος Κανόνας κάνει λόγο για μεμονωμένους αιρετικούς επισκόπους, τώρα έχουμε καθολική και συνοδική επιβολή της Αίρεσης μέσα στην Εκκλησία. Και όταν αδελφοί γίνεται αυτό, τότε, είναι τελείως υποχρεωτική η διακοπή του μνημοσύνου όλων των επισκόπων, όχι μόνο όσων την αποδέχονται, αλλά και αυτών που δήθεν διαφωνούν αλλά αποδέχονται τους Αιρετικούς προεστώτες της!
Αυτή είναι η αποστομωτική διδαχή όχι κανενός ενάρετου γέροντα Κανονολόγου, ούτε κάποιου σύγχρονου Θεολόγου, αλλά του λίγο νεώτερου από τον Ιερό Φώτιο στην ιστορία, Οσίου Θεοδώρου του Στουδίτου, ο οποίος βέβαια εκφράζει την γνώμη όλων των Αγίων Πατέρων, όπως μας είπε τιμώντας τον εξαιρέτως η Αγία Ζ’ Οικουμενική Σύνοδος. Ποιός λοιπόν είναι τόσο αλαζόνας, που θα αντιταχθεί στους Αγίους Πατέρες, όταν ομοφωνούν;
(βλ. Ἐπιστολή ΛΘ’ του Αγίου Θεοδώρου (39) Θεοφίλῳ ἡγουμένῳ (Ρ.G. 99, 1048D).
Γ. ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΚΑΙ Η ΑΡΝΗΣΗ ΚΑΘΕ ΝΕΟΥ ΔΗΘΕΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥ ΕΜΒΟΛΙΟΥ.
Ποιός λοιπόν, ενώ οι Άγιοι συμφώνως αποφαίνονται στα περί Αιρέσεων, ακόμα μετά από τόσα χρόνια εσχάτης, επίσημης, θεσμικής και καθολικής Αποστασίας από την Πίστη, τολμά να ισχυρίζεται ότι η Ελλαδική πορνική Σύνοδος και οι ναοί της έχουν τώρα Θεία Χάρη και αγιαστικά μυστήρια, ειδικά μάλιστα μετά και την επίσημη αποδοχή και επίμονη Συνοδική επιβολή της σφραγίδας του Αντιχρίστου στους κόλπους της;
Είναι δυνατόν να υπάρξει κοινωνία του φωτός με το σκότος; Του διαβόλου με τον Χριστό;
Εκτός αν δεν θεωρούν κάποιοι ισοδύναμες Αιρέσεις απωλείας τον Οικουμενισμό, τον Παπισμό, τον Προτεσταντισμό, την μασκοφορία στα άγια, την αποδοχή των ομοφυλόφιλων, την απολύμανση των ναών και την πιο φρικτή όλων αποδοχή και κοινωνία απευθείας με τον ίδιο τον Σατανά, των νυν βρεφοκτονικών αλλά και όλων των δήθεν παραδοσιακών εμβολίων, που τώρα ετοιμάζουν να μας πλασάρουν, για να σφραγίσουν και τους εναπομείναντες πιστούς, ή τους ιατρικά φοβισμένους σκεπτικιστές. Διότι να ξέρουμε, το ερχόμενο εμβόλιο της Novavax, όπως και κάθε τωρινό ή μελλοντικό, που παίρνει έγκριση από τους Σιωνιστές, διαθέτει σίγουρα πονηρή τεχνολογία που σε σφραγίζει και σε κάνει ένα νούμερο της Νέας Τάξης, με την αποδοχή και όσων έπονται σ’ αυτό βέβαια, υποχρεωτικών ψηφιακών πιστοποιητικών και της νέας ταυτότητας, καθώς παντού πια θα δεσπόζει ο δυσώνυμος αριθμός του Θηρίου, που για πρώτη φορά ταυτίζεται με το πρόσωπό μας και εισέρχεται μέσα μας! Άρα έχουμε, αγαπητοί, να κάνουμε και σ’ αυτές τις περιπτώσεις με μια εκούσια, δημόσια και σιχαμερή άρνηση του Χριστού και του Αγίου Βαπτίσματος.
Μην το σκέφτεστε λοιπόν καν όσοι δήθεν είστε μόνο κατά της γονιδιακής μετάλλαξης, ο Χριστιανός οφείλει τώρα να αρνηθεί κάθε νέο σκεύασμα που του προβάλλουν υποχρεωτικά για να ζήσει δήθεν ελεύθερα, οι ερμαφρόδιτοι δικτάτορες της Κολάσεως. Δεν είναι λοιπόν καθόλου ιατρικό θέμα η πονηρή και πλάγια επιβολή κάθε νέου εμβολίου ή σκευάσματος, όσο ακίνδυνο και αγνό να μας το διαφημίζουν, αλλά πρωτίστως μέγα πνευματικό και σωτηριώδες ζήτημα, διότι και μόνο η εκούσια σύνταξή μας με την υπογραφή μας σ’ αυτήν την παγκόσμια αντίχριστη, υγειοφασιστική, τρομοκρατική, άδικη και βδελυρή κυριαρχία των οργάνων του σκότους, είναι φρικτή προδοσία της Αλήθειας, που συνεπάγεται την αιώνια και ακαριαία μάλιστα απώλεια του φωτισμού της ψυχής! Είναι πολύ τραγικά αφελείς όσοι δήθεν πιστοί διαλέξουν απλώς μια παραδοσιακή μορφή για τον ψυχικό τους θάνατο! Ο Αντίχριστος, που έχει ήδη στήσει την καθέδρα του στον τομέα της Υγείας, θα προτείνει τώρα σαν παμπόνηρος, πολλούς, υποχρεωτικούς βέβαια τρόπους άρνησης του Χριστού, αρκεί να γίνεις όπως όλοι οι άλλοι, αρκεί δηλ. να τον προσκυνήσεις. Εμείς όμως, στα χνάρια των Αγίων και ηρώων μας, όσο αυτός θα κυβερνά, ταπεινά και θαρραλέα θα φωνάζουμε ΟΧΙ!
ΣΤΩΜΕΝ ΚΑΛΩΣ ΑΔΕΛΦΟΙ!
Δ. ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΔΙΔΑΧΕΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΦΩΤΙΟΥ.
Ας εντρυφήσουμε τώρα για λίγο συνοπτικά σε κάποιες από τις πάντοτε επίκαιρες αντιαιρετικές διδαχές του Μεγάλου Αντιπαπικού Πατρός και πρωτεργάτη του αγίου Σχίσματος με τον καταραμένο Πάπα, Αγίου Φωτίου:
‘‘Σε ὃσα ἀφοροῦν την Πίστη, και το να παρεκκλίνει κανείς ἒστω και λίγο, διαπράττει ἁμαρτία θανάσιμη’’. (Μ.Φώτιος Ἐπιστολὴ πρὸς τὸν Ρώμης Νικόλαον) (P.G. 102, 604C)
«Οἱ Ἱεροί Κανόνες εἶναι ἀπαύγασμα τοῦ Ἁγίου Πνεύματος καί πρέπει νά παραμένουν ἀναλλοίωτοι ὡς ἰσόκυροι τῆς Ἁγ. Γραφῆς».
(Μ. Φώτιος, ΠΗΔΑΛΙΟΝ, σελ.322-323)
“Από τους αἱρετικούς πρέπει να πεταγόμαστε μακρυά, ὃπως πεταγόμαστε ὃταν συναντᾶμε ἓνα φίδι και να διακόπτουμε κάθε κοινωνία και να φεύγουμε με ὃλη μας την δύναμη, ἀκόμα κ’ἂν μᾶς φαίνονται σεβάσμιοι και πρᾶοι’’.
“Είναι αιρετικός ο επίσκοπος; Είναι λύκος…και με κάθε δυνατόν τρόπο πρέπει να φεύγεις από τέτοιου είδους ανθρώπους. Είναι πάλι Ορθόδοξος ο ποιμένας; Είναι η ζωή του σφραγισμένη από την ευσεβή Πίστη και δεν σέρνεται πίσω από την αιρετική φατρία; Υποτάξου τότε σ’ αυτόν ως προεστώτα, που είναι εις τύπον του Χριστού”.
(Ε.Π.Ε. 12, 400, 31)
«Ἡ πλάνη τῶν ποιμένων προκαλεῖ το ναυάγιο ὃσων ἐπικοινωνοῦν με αὐτούς»
(Μ.Φώτιος P.G. :102,698)
«Ὃλα ὃσα ἒχουν καινοτομηθεῖ (νέες διδασκαλίες) ἢ ἒχουν ἐφαρμοστεῖ στην πράξη, τα ὁποῖα εἶναι ἀντίθετα με τὴν ἐκκλησιαστικὴ παράδοση καὶ τὴν διδασκαλία καὶ ὑποτύπωση τῶν ἁγίων καὶ μακαρίων Πατέρων, ἢ θα πραχθοῦν στο μέλλον, ἀ ν ά θ ε μ α».
(“Σύνταγμα τῶν Κανόνων» Τίτλος Α΄Κεφάλ.2, ΕΠΕ 10, 30).
Και αλλού αναφέρει ο Άγιος: “πάσαν μεν αιρετικήν συμμορίαν διαπτύσωμεν ( δηλ.να την αποστραφούμε με κάθε τρόπο), πάσαν δε σχισματικήν πονηρίαν βδελυξώμεθα»
Και σε άλλο σημείο:
“Είναι σκυλιά, κύνες, όσοι από τους αιρετικούς και άπιστους, ενώ είχαν κατηχηθεί τον λόγο της ευσεβείας, όχι μόνο δεν έζησαν ενάρετα, αλλά φανέρωσαν τη λύσσα τους εναντίον μας με μανία, περισσότερη απ’ αυτήν που έχουν τα άγρια σκυλιά, τα οποία συνεχώς γαυγίζουν. Γουρούνια επίσης είναι, χοίροι δηλ, όσοι ενώ κυλιούνται στον βόρβορο των άτιμων σαρκικών παθών, παρόλες τις συμβουλές και τους ελέγχους, αυτοί διαμένουν αναίσθητοι και χωρίς επιστροφή”.
( Μέγας Φώτιος, ΕΠΕ, Άπαντα τα Έργα, Τόμος 3ος, Τα Αμφιλόχια Γ΄, Ερωταποκρίσεις, σελ. 232).
” Οι πιστοί που έχουν απλή λογική, να αποφεύγουν την κοινωνία τους με τους αιρετικούς…και ούτε να έρχονται σε κοινωνία γάμου μαζί τους, ούτε και να τους δέχονται σαν συνεργάτες σε κοινή πνευματική εργασία. Διότι ένας τέτοιος θα διαφθείρει όλον τον κόπο σου…Και γιατί πρέπει να αναμιγνύεις την ευγένεια της ευσέβειάς σου με τα νόθα γένη;”.
( Μέγας Φώτιος, ΕΠΕ, Τόμος 2ος, Τα Αμφιλόχια Β΄, σελ. 168)
Κάθε σχόλιο στα τόσο ξεκάθαρα λόγια του Μεγάλου Φωτίου είναι περιττό, για το αν πρέπει ή όχι να φεύγεις, όχι μόνο από τους Αιρετικούς, αλλά και απ’ όσους σύρονται πίσω από την αιρετική φατρία!, (όπως τόσο χαριτωμένα το λέει περιγράφοντας με ακρίβεια τους σημερινούς δήθεν παραδοσιακούς κληρικούς) και φυσικά να μην κάνεις γάμο με αιρετικό (τώρα αυτό βέβαια είναι κανόνας από την Σύνοδο της διαρκούς ασέβειας), γεγονός που συνιστά από μόνο του Αίρεση.
Ε. ΦΕΥΓΕ ΚΑΙ ΣΩΖΟΥ.
Ποιός αδελφοί δεν καταισχύνεται ακούγοντας αυτά, όταν λέει πως πηγαίνει και κοινωνά ακόμα από τέτοιους κληρικούς, δήθεν Ορθοδόξους στο φρόνημα, δήθεν παραδοσιακούς, δήθεν κατά των μέτρων, οι οποίοι όμως σύρονται πίσω από την αιρετική φατρία, ανήκουν δηλ. σε επίσημα πλέον, όπως αποδείξαμε Αιρετικές Μητροπόλεις; Ο Άγιος Φώτιος σου φωνάζει φίλε μου, σε ελέγχει, όλοι οι Άγιοι Πατέρες και ο Χριστός μας πρώτος το ίδιο, και συ λες δεν θέλω; Δεν μπορώ; Έτσι πρέπει; Δεν πειράζει; Ποια απολογία θα έχεις ταλαίπωρε και δειλέ και πεισματάρη Αγιομάχε και Θεομάχε της ψευτοευγένειας, στον Θρόνο του Θεού; Ακούς; Ή τα αυτιά σου τα έχεις κλείσει στην Αλήθεια;
Χριστιανός είσαι ή αντίχριστος;
Ακόμα δεν κοκκινίζεις, δεν φοβάσαι, δεν τρέμεις για την κόλαση την οποία μόνος σου επέλεξες; Τί κρίμα αδελφέ μου, τί κρίμα! Ειλικρινά λυπόμαστε για την πεισματική σου τύφλωση!
Πώς πάλι εσείς, Σιναΐτες μοναχοί της δειλίας και προδοσίας, υποστηρίζετε τόσο γελοία και αντιπατερικά ότι είστε αδέσποτοι, ότι δεν έχετε φανερά Αιρετικό Αρχιεπίσκοπο και τολμάτε ενώπιον του Χριστού να αναφέρετε στην Αγία Αναφορά το όνομα ενός από τους πολλούς πρώην εκλεκτούς και νυν εκπεσόντες Αιρετικούς, που υπηρετεί πλήρως τα σχέδια της Νέας Τάξης, που επιβάλλει σε όλα τα Μετόχια σας τη μάσκα και προωθεί το σφράγισμα του Σατανά; Ο οποίος την ημέρα του Αγίου Αθανασίου ταλαίπωροι, σύναψε επισήμως πνευματική συνεργασία με τον δεδηλωμένο πια Πανθρησκειαστή Πατριάρχη Αφρικής Θεόδωρο; Τί έχετε να πείτε; Δεν έχετε κοινωνία με Αιρετικούς και σφραγισμένους αρνητές; Αυτά σας δίδαξαν οι ματωμένοι αγώνες των Αγίων αφθάρτων Μαρτύρων και Οσίων Πατέρων σας; Να κοιτάτε τους τοίχους της Μονής και να υπηρετείτε την ασέβεια; Να κοιτάτε το βόλεμά σας, ενώ η Εκκλησία καίγεται; Και να μην ήταν Αιρετικός ο Λυκοποιμένας σας, και μόνο το φρόνημα ότι εμείς είμαστε καλά και οι άλλοι δεν μας νοιάζει τι κάνουν, δεν είναι μέγιστη Αίρεση; Δεν ντρέπεστε να κοινωνάτε τους εμβολιασμένους εκεί μοναχούς; Να θεωρείτε δε ότι είστε Ορθόδοξοι; Ότι αγωνίζεσθε;
Προδότες είστε, δειλοί και αισχροί συνοδοιπόροι αυτών που πούλησαν την ψυχή τους στο διάβολο!
Αδελφέ μου, μοναχέ, ιερομόναχε ή απλέ πιστέ, όπου κι αν είσαι και μας ακούς, αν ακόμα θέλεις να ακολουθείς πιστά, να υπηρετείς ειλικρινά τον Χριστό και να ανήκεις καθαρά στην αγία του Εκκλησία, φεύγε και σώζου! Τροπικά ή και τοπικά!
Τώρα όμως, πριν έρθει πάνω σου η τιμωρητική φωτιά της θείας οργής! Πριν καλυφθείς σε λίγο καιρό με το ένδυμα της δια βίου ή και αιώνιας καταισχύνης! Μην κοινωνάς με Αιρετικούς, χώνεψέ το, όλοι Αιρετικοί είναι τώρα, όπως αποδείχτηκε, όλοι αμετανόητοι, όλοι οι Επίσκοποι και οι κληρικοί που αντικανονικά τους μνημονεύουν, υπόδικοι ειναι στο αιώνιο ανάθεμα, τι δεν καταλαβαίνεις; Μετανόησε και μην εύχεσαι για τη μετάνοια άλλων αιρετικών, μένοντας ο ίδιος στον βόθρο…αυτό είναι το άκρον άωτον της πνευματικής βλακείας!
Σου το φωνάζει καθημερινά στο Ευαγγέλιο ο Χριστός, οι Άγιοι Απόστολοι, όλοι οι Άγιοι Πατέρες, ο Μέγας Φώτιος, σου το φωνάζει τόσο επίμονα σήμερα το στόμα του Χριστού, ο Απόστολος Παύλος, σήμερα, στο αποστολικό ανάγνωσμα, που μας προστάζει :
”Διὸ ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καὶ ἀφορίσθητε, λέγει Κύριος, καὶ ἀκαθάρτου μὴ ἅπτεσθε…”, ὑμεῖς γὰρ ναὸς Θεοῦ ἐστε ζῶντος…,
τίς συγκατάθεσις ναῷ Θεοῦ μετὰ εἰδώλων;… Καθαρίσωμεν ἑαυτοὺς ἀπὸ παντὸς μολυσμοῦ σαρκὸς καὶ πνεύματος, ἐπιτελοῦντες ἁγιωσύνην ἐν φόβῳ Θεοῦ” Κορινθ.Β’ 6, 16-18, 7,1) και όχι εν φόβω επιβίωσης, αρχόντων, δεσποτάδων, υγείας και κορωνοϊού.
Όχι λοιπόν στη μεγάλη αίρεση της εκκλησιαστικής κοινωνίας των σφραγισμένων με τους αγωνιζόμενους και εν μετανοία πιστούς, όχι στα καινούρια ψευτοχριστιανικά ενωτικά κόμματα, ναι στο άγιο πνευματικό Σχίσμα με τους εκούσια ή αδιάφορα χαραγμένους, που θα σώσει εν Χριστώ και μόνο την Ορθοδοξία και την Ελλάδα μας! Αμήν!




