Ευχαριστούμε τους Έλληνες και τις Ελληνίδες που στήριξαν το Ελληνικό Όραμα κόντρα στο σύστημα.
Ευχαριστούμε θερμά όσους και όσες επικοινώνησαν μαζί μας ώστε να μας ενημερώσουν ότι δεν υπάρχουν ψηφοδέλτια.
Παραμένουμε πιστοί στους αγώνες της πλατείας Συντάγματος .
Καλούμε τις Ελληνίδες και τους Έλληνες όπως ενταχθούν στο Ελληνικό Όραμα και να γίνουν υποψήφιοι βουλευτές στις επικείμενες εθνικές εκλογές.
Ευχαριστούμε τα παρακάτω ΜΜΕ που δίχως οικονομικές απαιτήσεις μας έδωσαν βήμα και συνεχίζουν να μας δίνουν βήμα:
ΕΡΤ 1,2,3 STAR και τα δημοσιογραφικά site
Triklopodia ,Parlapipas , Διπλωματικός Παρατηρητής.
Ελληνίδες και Έλληνες μην σκύβετε το κεφάλι!
Ερχόμαστε…




