Όχι, δεν πρόκειται για… αντιπολιτευτική υπερβολή. Το… 2021 θα μάθουμε ποια ΛΑΜΟΓΙΑ των ΜΜΕ τσέπωσαν τα 20 εκατομμύρια για να υμνούν την… υγειονομικώς ορθή χούντα Μητσοτάκη-Τσιόδρα, με πρόσχημα την… ενημέρωση του κοινού για τον κοροϊδοϊό!
Αυτό προέκυψε από την απάντηση που έδωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος και υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ, Πέτσας στην ερώτηση που είχε καταθέσει βουλευτής του κόμματος Βαρουφάκη.
Ιδού πως καταλήγει στην απάντησή του ο εκπρόσωπος της χούντας:
«Ο έλεγχος υλοποίησης των επικοινωνιακών προγραμμάτων που εγκρίνονται, ως προς τις προϋποθέσεις του άρθρου 9 του Ν.2328/1995, πραγματοποιείται απολογιστικά το επόμενο έτος από αυτό στο οποίο αφορά, με βάση τις σχετικές απολογιστικές εκθέσεις και καταστάσεις δαπανών».
Τόσο ξεδιάντροποι είναι οι μαφιόζοι της φαμίλιας Μητσοτάκη!
ethnikismos.net





