Το γάλα είναι ένα από τα μεγάλα πάθη στη ζωή μου και μετά ακολουθούν τα τυριά, που προσπαθώ όμως να τα καταναλώνω με μέτρο. Κάθε πρωί που ξυπνάω πίνω ένα φλιτζάνι γάλα με δημητριακά, είναι το αγαπημένο μου πρωινό.
Την πρώτη μέρα επισκέφτηκα μια χορτοφαγική καφετέρια και παρήγγειλα ένα μπολ με ρύζι με tofu. Έτρωγα πρώτη φορά vegan πρωινό και το βρήκα εξαιρετικό, αφού σκέφτηκα να το φτιάξω και στο σπίτι. Και το καλύτερο ήταν ότι με κράτησε χορτάτη για αρκετές ώρες, σχεδόν μέχρι το μεσημέρι.
Η πρώτη μέρα κύλησε καλά. Όμως καθώς τελείωνε η εβδομάδα, άρχισα να θέλω ένα τοστ με τυρί ή ένα ποτήρι γάλα. Κάθε φορά που έπαιρνα ένα vegan σάντουιτς σκεφτόμουν «Αυτό θα ήταν πολύ καλύτερο με λίγο τυράκι».
Η συνέχεια στο https://www.diadrastika.com/2018/10/ekopsa-ta-galaktokomika-gia-ena-mina.html#






