Επιτέλους θα βγει έστω Ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος και να μας πει
” Έχουμε Κυβέρνηση η Ένα Θέατρο Σκιών” διότι
1. Κάθε ημέρα έχουμε εκατοντάδες λαθρομετανάστες να έρχονται στην Ελλάδα.
2. Σήμερα έβαλαν φωτιά για να καεί ο καταυλισμός.
3. Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας δήλωσε ότι δεν έχει δικαίωμα να εισέλθει στους καταυλισμούς εάν δεν πάρει άδεια από τις Μ.Κ.Ο.
4. Δίνονται δισεκατομμύρια στις Μ.Κ.Ο και κανείς δεν μπορεί να τις ελέγξει .
5. Ακόμη δεν τελείωσαν οι συναντήσεις στην Νέα Υόρκη και άρχισαν τα όργανα με την Τουρκία. ( Παράνομες navtex – παραβιάσεις πλοίων και Α/Φ – δηλώσεις Τούρκων αξιωματούχων εμπρηστικές ) και εμείς δηλώνουμε ότι θα προχωρήσουμε σε συνομιλίες.
6. Κατάληψη Εθνικού Εδάφους σε όσα σημεία υπάρχουν hot- spot και αυτό διότι για να εισέλθει κάποιος πρέπει να πάρει άδεια από τις Μ.Κ.Ο.
7. Παράνομη διέλευση λαθρομεταναστών μέσω των λιμανιών με τραγικά αποτελέσματα.
Και ενώ συμβαίνουν όλα αυτά η Κυβέρνηση εξακολουθεί να παίζει το επικοινωνιακό της σώου ότι όλα πάνε καλά.
ΚΥΡΙΟΙ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΛΛΑ ΘΕΑΤΡΟ ΣΚΙΩΝ.
Πόπη Ζώη





