ΠΑΤΗΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΜΕΝΟΥ

Γεώργιος Φλώρος : «Ο γνους και μη ποιήσας δαρήσεται πολλάς…» (Λουκ. Ιβ’47)

ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΦΛΩΡΟΣ. - 25 Φεβ 2022 - 21:19

Θα κριθούμε ,αδερφοί μου, πολύ αυστηρά και για ό,τι ΔΕΝ ΚΑΝΑΜΕ ενώ ήμασταν υποχρεωμένοι να κάνουμε. Βεβαίως , θα κριθούμε ανάλογα και για ό,τι ανάξιο κάναμε, εν γνώσι ή εν αγνοία… 

*Αυτοί που γνώριζαν περί ΠΣΕ (παγκοσμίου συμβουλίου εκκλησιών), εποίησαν ανάλογα; Ενημέρωσαν τους αδερφούς τους και τα παιδιά τους όταν έπρεπε; 

*Αυτοί που γνώριζαν προ πολλού τα θέματα που ψηφίστηκαν στην ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟ Κολυμπαρίου ,εποίησαν ανάλογα; Έκρουσαν τον κώδωνα του κινδύνου, τα γνωστοποίησαν έγκαιρα ,προς ενημέρωση των παιδιών τους και των αδερφών τους; 

*Αυτοί που γνωρίζουν με αποδείξεις ,τον εκάστοτε ΛΥΚΟΠΟΙΜΕΝΑ ,τον σημαδεύουν και φεύγουν μακράν αυτού , κατά την παράκληση του Απ. Παύλου ή στέλνουν τα παιδιά τους στο στόμα του λύκου; 

Τί … μήπως θεωρήσουμε άδικο ή αυστηρό τον Χρυσορρήμονα Ιωάννη; Άπαγε της βλασφημίας! Όταν ακριβώς γι’ αυτόν τον λόγο κατονομάζει  ΔΕΥΤΕΡΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΙΣ ΟΣΟΥΣ ΒΛΕΠΟΥΝ,ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ,ΣΙΩΠΟΥΝ και ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΤΗ  ΣΦΑΓΗ ,ΟΥΤΕ ΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΩΝ, ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΝ!! 

Τί κάνουν όμως ; 

Ως τραγικά αδιάφοροι θεατές ..ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΥΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΣΦΑΓΕΣ , ΣΥΝΑΝΑΣΤΡΕΦΟΜΕΝΟΙ,ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΟΜΕΝΟΙ και ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΟΥΝΤΕΣ μετά των καταστροφέων – εχθρών του Θεού και του ανθρώπου. Για να δικαιολογήσουν την απραξία τους κατόπιν επιτηδεύονται μόνο στο να διδάσκουν πάντα τους άλλους τη ΜΕΤΑΝΟΙΑ ,την ΥΠΑΚΟΗ και ιδίως την..ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ, έως ότου τους καταστήσουν εντελώς άβουλους, σιωπηλούς και ευάλωτους αποβλακωμένους, πειθήνια όργανα δια της ΟΥ ΚΑΤ’ΕΠΙΓΝΩΣΙΝ ΥΠΑΚΟΗΣ στους ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΙΣ ΛΥΚΟΠΟΙΜΕΝΕΣ!  

Σε αυτούς ταιριάζει απόλυτα του Απ. Παύλου:  

«Σύ λοιπόν, που διδάσκεις τον άλλον, δεν διδάσκεις καλύτερα τον εαυτόν σου;..» (Ρωμ.Β’21) 

Ο Θεός μας θέλει με μάτια γύρω-γύρω, όλο το σώμα μας να είναι μάτι, να διακρίνουμε. Μας θέλει ΑΝΔΡΕΙΟΥΣ, μας δίδαξε τα πάντα ,προκειμένου να ασκήσουμε τις αρετές, ΜΑΣ ΘΕΛΕΙ ΟΜΟΙΟΥΣ Του. 

Γι’ αυτό προσέχουμε αν οι λόγοι που ακούμε ,είναι από του Θεού. 

Προσέχουμε αν απλώς είναι περιτυλιγμένοι με την Αλήθεια , ενώ από μέσα  μπορεί να περιέχουν δηλητήριο. 

Εάν δεν μπορώ να διακρίνω το απ’έξω που το βλέπω και βοά την πανθρησκεία, ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ να διακρίνω το από μέσα;  

Ακολουθούμε επομένως, τη σίγουρη, πεπατημένη οδό των Αγίων μας! 

Ο Απ. Παύλος υπαγόρευε στον  Άγιο Ιωάννη Χρυσόστομο, να γράψει ώστε να κατηχηθώ ο αδαής. Τί έγραψε που ταιριάζει με τον λόγο; 

Έγραψε ότι  από τους πρώτους καταστροφείς που εισέρχονται αλλαχόθεν  και  σφάζουν τα πρόβατα, αλλά, και από τους δεύτερους καταστροφείς που δεν κάνουν μεν τίποτα απ’ αυτά, αλλά δε στρέφονται εναντίον των πρώτων, ούτε τους σταματούν, αυτοί που ανήκουν δλδ, στους γνόντες  και μη ποιήσαντες, Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ και από τους δύο αυτούς ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΙΣ! 

Γιατί λοιπόν εσείς, ΠΟΝΗΡΟΙ λέτε ότι έχουν οι τοιούτοι χάρη , πνευματική δύναμη και ζωή; ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΑΚΟΥΣΩ ,εσάς ή τον Ι.ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ και τον ΙΩΑΝΝΗ τον ΘΕΟΛΟΓΟ, που λέει ότι «ΗΔΗ ΕΧΟΥΝ ΠΕΤΑΧΘΕΙ ΕΞΩ;» 

Θα παραβλέψω μήπως τον Άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά που τους αποκαλεί ΑΘΕΟΥΣ, τους κατέχοντες την ΤΡΙΤΗ ΜΟΡΦΗ ΑΘΕΙΑΣ, όσους δηλαδή σιωπούν γενόμενοι συνένοχοι και συνεργοί ; 

Στο Ευαγγέλιο μας λέει ότι «θα τιμωρηθούν αυστηρά» και ξεγελιούνται κάποιοι με το μελλοντικό «θα» επικαλούμενοι του Ι. Πηδαλίου το :  

«Πρέπει να ηξεύρωμεν ,ότι τα επιτίμια όπου διορίζουν οι Κανόνες, ήγουν το, καθαιρείσθω, το, αφοριζέσθω, και το, ανάθεμα έστω. Αυτά, κατά την γραμματικήν τέχνην είναι γ’ προσώπου προστακτικού, μη παρόντος. Εις το οποίον δια να μεταδοθή η προσταγή αύτη, εξ’ανάγκης, χρειάζεται να ήναι β’πρόσωπον παρόν. Το εξηγώ καλλιώτερα. Οι Κανόνες προστάζουσι την Σύνοδον των ζώντων Επισκόπων, να καθαίρουν τους ιερείς, ή να αφορίζουν, ή να αναθεματίζουν τους λαϊκούς, όπου παραβαίνουν τους Κανόνας. Όμως αν η Σύνοδος δεν ενεργήση εμπράκτως την καθαίρεσιν των ιερέων ή τον αφορισμόν, ή αναθεματισμόν των λαϊκών, οι ιερείς αυτοί και οι λαϊκοί, ούτε καθηρημένοι είναι ενεργεία, ούτε αφωρισμένοι ή αναθεματισμένοι. Υπόδικοι όμως, εδώ μεν εις την καθαίρεσιν και αφορισμόν ή αναθεματισμόν, εκεί δε εις την θείαν δίκην.(…)» ( Ι.Πηδ.Αγ.Αποστόλων,σελ.4-5) 

Προσέξτε!!!   

Το ανωτέρω αφορά χειροτονηθέντες πρεσβυτέρους και διακόνους «ήτις συμμαρτυρία υπογεγραμμένη ούσα με τας υπογραφάς των εγκρίτων ιερέων και κληρικών, φαίνεται να έχη τόπον ψηφοφορίας». 

Επίσης αφορά «επισκόπους ή πρεσβυτέρους που εδέχθηκαν το των αιρετικών βάπτισμα». 

Γι’ αυτές τις περιπτώσεις ,όπως και για πολλές άλλες, προστάζουν οι Άγιοι Απόστολοι στον ανωτέρω λόγο και σε Κανόνες! 

Στην περίπτωση όμως των ημερών μας ισχύει ο Κανών :  

«Εάν δε οι ρηθέντες πρόεδροι είναι αιρετικοί, και την αίρεσιν αυτών κηρύττουσι παρρησία (…) και προ τού να γένη ακόμη συνοδική κρίσις χωρίζονται όσοι υπόκεινται εις αυτούς διότι όχι επισκόπων αλλά ψευδεπισκόπων και ψευδοδιδασκάλων κατέγνωσαν(…)» (15ος ΑΒ’ και 31ος Αγ. Απ.) 

Όταν όλοι οι επίσκοποι έχουν δεχθεί, άλλοι μεν δια λόγου και άλλοι δια της σιωπής, ότι οι Κανόνες είναι τείχη του αίσχους, ποιοί Κανόνες και ποιοί επίσκοποι θα τους καταδικάσουν; 

Για τους άθεους και τους χωρισμένους από τον Θεό, δεν υπάρχουν Κανόνες στο Ι. Πηδάλιο να τους καταδικάσουν. 

Αυτούς τους έχει αναλάβει ο Θεός κατά τον Απ.Παύλο. 

Δεν ασχολείται το Πηδάλιο με τα κλήματα που αποκόπηκαν αυτεξουσίως από την ρίζα της Αμπέλου. Ούτε στην περίπτωση αυτή ,κλήμα αποκόπτει άλλο κλήμα, αλλά ο Πατήρ και μόνο το αφαιρεί απομακρύνοντάς το ως παράσιτο της Αμπέλου, όταν ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΕΙ ΚΑΡΠΟ! 

Ούτε αφορά άλλον η αυτεξούσια αποκοπή όσων κλημάτων θέλουν να μην είναι ενωμένα με την Κληματαριά. Το σίγουρο είναι ότι όσοι αποκόπτονται με τη θέλησή τους (αιρετικοί) ήδη έχουν ξεραθεί, μη έχοντας ΙΧΝΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ! 

Πολλούς όμως πονηρούς, γόητες, πλανόντες και πλανόμενους , τους συμφέρει να κάνουν πίστη τους ότι ο Ιησούς Χριστός διαχωρίζει μεν τον εαυτόν Του από όλους αυτούς (πρώτους και δεύτερους καταστροφείς), αλλά, αποστέλλει τον Παράκλητο να τελέσει διά των χειρών των άθεων και καταστροφέων – αποκομμένων της χάριτος και  ξηραμένων αιρετικών, τα Άχραντα Μυστήρια τα οποία προορίζει για τα δικά Του πρόβατα και για ΟΣΟΥΣ ΑΚΟΥΣΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΑΞΟΥΝ το:  

«Δεύτε προς Εμέ πάντες  (…) καγώ αναπαύσω υμάς». 

Βλασφημούν  συνεπώς όταν υπαινίσσονται ότι διαχωρίζεται η Αγία, Ομοούσιος και Αδιαίρετος Τριάς. 

Το Άγιο Πνεύμα ενώνει, δεν διχάζει, λύνει προβλήματα, δεν δημιουργεί νέα, ειρηνεύει, δεν επιτίθεται, γαληνεύει την ψυχή και δεν την αγριεύει. 

Τέλος, «ανεβάζει την ψυχή εις όρος υψηλό (Θαβώρειο), δεν την κατεβάζει στο σκότος της αμάθειας που την κάνει δειλή» και φοβισμένη. 

Και μόνο εκ των αποτελεσμάτων που βιώνουμε θα έπρεπε να έχουν ξεκάθαρη άποψη οι ποιμένες. Αφού όμως οι ποιμένες όχι μόνο ξεκάθαρη άποψη δεν έχουν, αλλά αντιτίθεται ο ένας στον άλλον…ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ; (Ουδείς βέβαια άμοιρος ευθυνών!)  

Το Πηδάλιο δεν αναφέρεται στους ειδωλολάτρες ,ούτε στους άθεους ,αλλά στους απανταχού της γης Ορθοδόξους χριστιανούς που παρεκκλίνουν των δογμάτων και της εκκλησιαστικής τάξης. 

Συνεπώς,όταν κάποιος καταλύει τους Ι. Κανόνες του Πηδαλίου, ονομάζοντάς τους «τείχη του αίσχους», όταν δεν πιστεύει στη διαχρονική ισχύ των Θείων Εντολών, ονομάζοντάς τες «προσωρινές», όταν πιστεύει ότι και «οι άλλες θρησκείες είναι οδοί σωτηρίας», όταν προστάζουν οι Άγιοι Απόστολοι και αυτός δεν Τους ακούει ,τολμάει μάλιστα να ξεστομίζει ότι «έπεσαν θύματα του αρχεκάκου όφεως», ΤΟΤΕ δεν υπάρχουν Κανόνες γι’ αυτόν ούτε υπόκειται σε τίποτα Ορθόδοξο χριστιανικό. Έφτιαξε δική του σέκτα ,την ονόμασε «εκκλησία», την τοποθέτησε ανάμεσα στις 348 αιρέσεις του ΠΣΕ και ούτος κατέστη ΞΕΝΟΣ παντελώς της Ορθοδοξίας. 

Αυτό δεν έγινε τη παρεμβολή κάποιου, αλλά ΕΚΟΥΣΙΩΣ αποκόπηκε εκ της Αμπέλου και «έχει ΗΔΗ ΠΕΤΑΧΘΕΙ   Ε Ξ Ω !!!», αφού δεν είναι ενωμένος ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ με τον Θεό! (Ιωαν.ΙΕ’6) 

Το χειρότερο γι’ αυτόν είναι ότι αντιστρατεύεται το σωτηριώδες έργο του Θεού γενόμενος εχθρός του Θεού και του ανθρώπου. Πολύς είναι ο κόσμος που ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ και νομίζει ότι είναι εφικτή η επαναφορά του εχθρού του Θεού.Εύχεται με άλλα λόγια, να μετανοήσει «ο διάβολος και τα όργανά του» ,που προπαρασκευάζουν τον δρόμο για την προσωπικήν έλευσίν του», πράγμα που είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ! 

«Καθένας που βγαίνει έξω και δεν μένει μέσα εις τη διδαχή του Χριστού, δια της ακριβούς τηρήσεως αυτής, αυτός δεν έχει τον Θεόν, αλλ’ είναι χωρισμένος από αυτόν. Εκείνος που μένει εις την διδαχήν του Χριστού, αυτός και τον Πατέρα και τον Υιόν έχει, διότι ούτος έγινε Ναός του Θεού.» ( Β’Ιων.9) 

Τί λοιπόν; Θα πούμε ότι δεν έχει τον Θεό αλλά έχει το Πνεύμα του Θεού; Άπαγε της βλασφημίας!  

«Μωραίνει Κύριος ον βούλεται απολέσαι»! 

Αυτός είναι και ο λόγος που στερούμενοι Πνεύματος, όντες ΤΥΦΛΟΙ και ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΙ, έχοντες υποστεί διαστροφή, ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΝ τα οδυνηρά αποτελέσματα που διαδραματίζονται καθημερινά ενώπιον τους, λόγω της απομακρύνσεως από τον Θεό και παρασύρονται αυτοβούλως στον δρόμο της απώλειας…! 

Ας προσέχουμε ακόμα περισσότερο ,στους καιρούς που διάγουμε, να είμαστε δια της ειλικρινούς μετάνοιας ΕΝΩΜΕΝΟΙ με την ΕΚΚΛΗΣΙΑ του ΧΡΙΣΤΟΥ και όχι με τη σέκτα του Βαρθολομαίου και του Ιερώνυμου.  

Ας κρατήσουν τα ντουβάρια (που θεωρούν εκκλησία), ΕΜΕΙΣ ΚΡΑΤΑΜΕ ΓΕΡΑ ΤΟΝ ΕΝΟΙΚΟ. 

Ας μπουν για «ασφάλεια» στην παλαιά κιβωτό, χωρίς Πηδάλιο, ΕΜΕΙΣ χωρίς Κανόνες( Πηδάλιο) ΔΕΝ ΑΠΟΠΛΕΟΥΜΕ και ραντεβού…στην άνω Ιερουσαλήμ! 

Η Εκκλησία του Χριστού ΔΕΝ ΕΜΠΑΙΖΕΤΑΙ!  

Θα συντριβούν όσοι Την επιβουλεύονται και ψεύδονται. 

(Βλέπε: «Ο λέγων, έγνωκα Αυτόν, και τας Εντολάς Αυτού μη τηρών, ψεύστης εστί, και εν τούτω η Αλήθεια ουκ έστιν.» (Α’Ιωαν.β’4)) 

https://www.triklopodia.gr/%ce%b3%ce%b5%cf%8e%cf%81%ce%b3%ce%b9%ce%bf%cf%82-%cf%86%ce%bb%cf%8e%cf%81%ce%bf%cf%82-%ce%bf-%ce%bb%ce%ad%ce%b3%cf%89%ce%bd-%ce%ad%ce%b3%ce%bd%cf%89%ce%ba%ce%b1-%ce%b1%cf%85%cf%84%cf%8c%ce%bd/   

«Υψώσατε, μη φοβηθείτε!» 

«Στους απολυμένους και στα όργανά του, ο αντίχριστος θα έχει τη δύναμη». 

«Ει ο Θεός μεθ’ ημών ,ουδείς καθ’ ημών» 

Με εν Χριστώ αγάπη και ενδιαφέρον.. 

Γεώργιος Φλώρος 

Loading...

Συμπληρώστε το e-mail σας για να λαμβάνετε τα νέα από το Triklopodia πρώτοι!:

Στείλε μας το άρθρο σου

Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο “Triklopodia.gr”, μπορεί να μας ενημερώσει, στο “triklopodia@hotmail.gr” ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.

Στην Τρικλοποδιά ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .



ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ triklopodia@hotmail.gr