Λυπάμαι που θα στεναχωρήσω πολλούς από τους εκατοντάδες φίλους που με κατέκλυσαν με τις ευχές τους, γιατί θα αντευχόμουν έστω το 5% να διάβαζε, να καταλάβαινε και εγγράφως να συμφωνούσε ή διαφωνούσε με αυτά που γράφω τον τελευταίο μήνα!
Μας κατακλύζουν όλους καθημερινά με ξεδιάντροπα ψέματα, οφθαλμοφανείς απάτες, γελοίους αντιπερισπασμούς, ασύστολη ασέβεια στη μνήμη των νεκρών στα Τέμπη. Αλλά ακόμα και σκληροτράχηλοι «εθνοεπαναστάτες» της εξωκοινοβουλευτικής αντιπολίτευσης μηρυκάζουν ή σιγοντάρουν σε συνεντεύξεις τους τις ανοησίες που έχουν διαψευστεί από δεκάδες φωτογραφίες και οπτικοακουστικό υλικό, ακόμα και από το βίντεο του «δυστυχήματος» που «διέρρευσαν» οι αυτουργοί του το βράδυ της 1ης Μαρτίου 2023.
Τα περισσότερα από αυτά τα αποκυήματα κατευθυνόμενης παραπληροφόρησης έχουν ήδη διαψευστεί τελεσίδικα τόσο εδώ όσο και αλλού, σε αναρτήσεις όπως αυτή του συναδέλφου Μάνου Μεϊμαράκη, που προχθές (με την βοήθεια άλλου φίλου) ανέσυρα από την αφάνεια, την οποία ευχαρίστως μοιράζομαι μαζί του. Στο επάγγελμα αυτό, η επανάληψη των ιδίων τεκμηρίων ή επιχειρημάτων είναι ένδειξη αδυναμίας έναντι αυτών που — ούτως ή άλλως — αδιαφορούν για την Αλήθεια.
Γι αυτό, θα αναφερθούμε σε ένα διαφορετικό παραμύθι που ανακυκλώνεται μετά την τραγωδία των Τεμπών. Πολλοί επιχείρησαν από την πρώτη στιγμή να συνδέσουν «συνωμοσιολογικά» ή «αποκρυφιστικά» το αδιανόητο συμβάν στην Ελλάδα με τους συχνούς πρόσφατους εκτροχιασμούς τρένων στις ΗΠΑ, λες και πρόκειται για «ύποπτες» συμπτώσεις της ίδιας αιτιολογίας και κλίμακας.
Όπως όμως υπογραμμίστηκε ήδη σε προηγούμενα άρθρα αυτής της σειράς, ακόμα και το κατάμαυρο «μανιτάρι» της καύσης και έκλυσης διοξίνης και λοιπών τοξικών ουσιών στην ατμόσφαιρα του Οχάιο πριν δύο μήνες, δεν προκλήθηκε από τον εκτροχιασμό της αμαξοστοιχίας στην κωμόπολη East Palestine.
Προκλήθηκε αποκλειστικά από την μετέπειτα εγκληματική παροχέτευση και πυροδότηση του περιεχομένου των 38 διαδοχικά εκτροχιασμένων βαγονιών-βυτιοφόρων (βλ. φωτό 1) σε παρακείμενη ανοιχτή τάφρο μήκους ενός χιλιομέτρου που διανοίχτηκε και αφέθηκε από την τοπική εταιρεία σιδηροδρόμων να καίει τοξικά απόβλητα στην ατμόσφαιρα για μέρες!
Τέτοιοι εκτροχιασμοί όμως είναι πολύ συχνό, σχεδόν καθημερινό φαινόμενο στις ΗΠΑ, όπου ξεπερνούν τις 1000 κάθε χρόνο λόγω του τεράστιου μήκους (μέχρι 2χλμ) και βάρους χιλιάδων τόνων των εμπορικών αμαξοστοιχιών κοντέινερ ή βυτιοφόρων, με την υπερθέρμανση που προκαλούν στους τροχούς, τις ράγες ή τις δοκούς των ηλεκτρικών σιδηρογραμμών, όταν αγγίζουν ή υπερβαίνουν τα ανώτατα όρια ταχύτητας που προβλέπει ο νόμος.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Υπουργείου Συγκοινωνιών των ΗΠΑ, το 2022 συνέβησαν εκτροχιασμοί τρένων 1.164 φορές, έναντι «μόνο» 1.095 το 2021. Αλλά το 1979 οι σιδηροδρομικές υπηρεσίες είχαν αναφέρει 7.482 εκτροχιασμούς, έναντι μόλις… 6.442 το 1980. Βλέπετε, η πρόοδος της «τηλεδιοίκησης» κάνει θαύματα!
Συμβαίνουν βέβαια, πολύ πιο σπάνια, και πολύνεκρα δυστυχήματα όταν αυτοκίνητα, λεωφορεία ή νταλίκες συγκρούονται με τρένα στις διαβάσεις. Υπάρχουν και οι τρομοκρατικές ενέργειες τζιχαντιστών ή μυστικών πρακτόρων που διαπράχθηκαν τις προηγούμενες δεκαετίες στην Ευρώπη. Αλλά «δυστύχημα σύγκρουσης τρένων» συμβαίνει ΜΟΝΟ όταν μία αμαξοστοιχία εκτροχιαστεί πάνω στην άλλη από το ένα ρεύμα κυκλοφορίας στο άλλο. Ποτέ στο ίδιο ρεύμα!
Όσο και αν ψάξαμε στην διεθνή ιστορία των σιδηροδρόμων, δεν βρήκαμε περιστατικό μετωπικής σύγκρουσης τρένων από αντίθετες κατευθύνσεις πάνω στο ίδιο ρεύμα διπλής σιδηροδρομικής γραμμής. Τα Τέμπη κατέχουν την παγκόσμια πρωτιά στο «αδιανόητο», όπως είπε η Ομάδα Υψηλής Αστυνόμευσης. Αυτό επισημάνθηκε εκατοντάδες φορές στα διεθνή μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα σχόλια στο Twitter, αλλά και στα ξένα ΜΜΕ, προτού η ροή της διεθνούς επικαιρότητας στρέψει αλλού την προσοχή της παγκόσμιας κοινής γνώμης στις 2-3 Μαρτίου.
Και εξηγήσαμε από την πρώτη στιγμή πόσο «απίθανο» είναι να συμβεί κάτι τέτοιο από «δυστύχημα», λόγω εγκληματικής αμέλειας μεμονωμένων σταθμαρχών ή εργοδηγών, διακίνησης «παράνομων φορτίων», τεχνικών ελλείψεων σιδηροδρομικής «τηλεδιοίκησης», οργάνωσης, επάνδρωσης ή εκπαίδευσης, ολιγωρίες των αρμοδίων ελεγκτών κυκλοφορίας, βλάβες ηλεκτροδότησης, φωτοδότησης ή σηματοδότησης, μαζί με χίλιες συμπτώσεις γραφειοκρατικής αβλεψίας «που περίμεναν να συμβούν» ταυτόχρονα. ΕΚΤΟΣ…
Εκτός εάν σε όλα αυτά τα διαχρονικά «παραπτώματα», προστεθεί και το προσχεδιασμένο «χακάρισμα» των ηλεκτρονικών συστημάτων λειτουργίας και επικοινωνίας των δύο αμαξοστοιχιών και σταθμών εκκίνησης, καθ´όλο το μήκος της μοιραίας διαδρομής τους προς τον όλεθρο. Το πόσο εύκολο ήταν να συμβεί αυτό, μας το έδειξε παραστατικά και το 8λεπτο βίντεο του Μάνου Μεϊμαράκη, του πλέον ειδικευμένου αναλυτή πληροφοριών σε θέματα ασφαλείας ή κακόβουλης παρεμβολής στις τηλεπικοινωνίες. Τότε όμως δεν μιλάμε πια για κανενός είδους «δυστύχημα».
Αλλά όπως φάνηκε από τα πραγματολογικά δεδομένα την επαύριο του συμβάντος, που αποτυπώθηκαν σε δεκάδες τηλε-φωτογραφίες και βίντεο, δεν μπορούμε να επιχειρηματολογήσουμε λογικά ούτε για προσχεδιασμένη «μετωπική σύγκρουση» τρένων.
Η παγκόσμια πείρα χιλιάδων περιστατικών διαδοχικού προς τα πίσω «εκτροχιασμού» των βαγονιών αμαξοστοιχίας, κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες που περιγράφηκαν περιληπτικά παραπάνω, δεν συνάδει με την εικόνα «εκτροχιασμού» (βλ. φωτό 2) που εμφάνισαν οι δύο αμαξοστοιχίες IC62 και 63503 που υποτίθεται «συγκρούστηκαν» με ταχύτητες 120χλμ/ώρα και 90χλμ/ώρα αντιστοίχως στον «Ευαγγελισμό» των Τεμπών.
Είναι αδύνατο σύμφωνα με τους νόμους της Κινητικής Φυσικής (Αρχή Διατήρησης Ορμής) να ακινητοποιηθούν άθικτα πάνω στην ίδια σιδηροδρομική γραμμή το 65% των βαγονιών δύο αμαξοστοιχιών που συγκρούστηκαν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, όταν σε απλό εκτροχιασμό ενός τρένου στο Οχάιο που τρέχει με τη μισή ταχύτητα, προκλήθηκε διαδοχικός εκτροχιασμός 38 τεράστιων βαγονιών-βυτιοφόρων (βλ.φωτό 2).
Πολύ περισσότερο αδύνατο ήταν, μετά την «εκρηκτική σύγκρουση», το τρίτο βαγόνι του εμπορικού τρένου (OOCL) να συνεχίσει — ακυβέρνητο, λευκό και άθικτο — για 25 μέτρα την πορεία του προς τα εμπρός και δίπλα στο τέταρτο βαγόνι της επιβατικής αμαξοστοιχίας, παρασύροντας τα συντρίμμια των δύο βαγονιών μηχανοκίνησης και δύο «ορφανές» ξυλοπαλέτες 10 μέτρων μήκους έκαστη (βλ. φωτό 3-4-5). ΕΚΤΟΣ…
Εκτός εάν αυτές οι δύο μεγάλες ξυλοπαλέτες είχαν τοποθετηθεί ακίνητες ανάμεσα στις δύο ράγες της σιδηροδρομικής γραμμής καθόδου, αρκετή ώρα πριν από την έλευση των τρένων στο «σημείο μηδέν», φορτωμένες με σιδερόπλακες, που θα έδιναν στόχο για το «αστροπελέκι» ηλεκτρικής εκκένωσης πολλών εκατομμυρίων βολτ, το οποίο κονιορτοποίησε τα δύο πρώτα βαγόνια κάθε αμαξοστοιχίας πριν από την «σύγκρουση» που δεν πρόλαβε να συμβεί.
Χωρίς το θράσος των εκτελεστών που απαθανάτισαν τη σκηνή ηλεκτρικού τόξου και κολοσσιαίας «κορώνας» σφαιρικού πλάσματος Tesla, ίσως να μπορούσαν κάποιοι σήμερα ανενδοίαστα να μιλάνε απλώς για μια τρομοκρατική επιχείρηση τζιχαντιστών-χάκερ οι οποίοι προκάλεσαν «μετωπική σύγκρουση» δύο τρένων, με μοναδικό όπλο τα τάμπλετ και τα κινητά τους, αντί για κόφτες χαρτοκιβωτίων.