Ραδιενεργό υλικό «υψηλής επικινδυνότητας» αναζητούν οι Αρχές του Ιράκ. Όπως προκύπτει από έγγραφο του υπουργείου Περιβάλλοντος του Ιράκ το υλικό εκλάπη. Έκφράζονται δε, έντονοι φόβοι ότι υπάρχει περίπτωση να έχει περιέλθει στην κατοχή των τζιχαντιστών του Ισλαμικού Κράτους, οι οποίοι ενδέχεται να το χρησιμοποιήσουν ως όπλο.
Το υλικό εξαφανίστηκε τον Νοέμβριο κοντά στη Βασόρα, στο νότιο Ιράκ, από ένα χώρο αποθήκευσης που ανήκε στην αμερικανική εταιρεία παροχής υπηρεσιών του πετρελαϊκού κλάδου Weatherford, όπως αναφέρει το έγγραφο που φέρνει στο φως το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters. Χρησιμοποιεί ακτίνες γάμμα για να εντοπίζονται ενδεχόμενες ατέλειες στα υλικά που χρησιμοποιούνται για να συναρμολογούνται αγωγοί πετρελαίου και αερίου, ανήκει σε μια τουρκική εταιρεία με έδρα την Κωνσταντινούπολη, την SGS, σύμφωνα με το έγγραφο και τους αξιωματούχους.






