ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ:
Κλειστές οι Εκκλησίες για τους πιστούς για μια εβδομάδα,
Χωρίς Αγιασμό των υδάτων την Ημέρα των Θεοφανίων…
===
Μετά από σχετική ευλογία του γέροντα Ι., σας κοινοποιώ τα ακόλουθα:
ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΙΕΡΕΙΣ ΤΟΥ ΥΨΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ,
ΟΣΟ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΚΟΣΜΙΚΟΙ ΑΔΕΛΦΟΙ ΜΑΣ:
ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΓΙΑ ΘΕΟΦΑΝΕΙΑ,
ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ
ΚΑΙ ΝΑ ΡΙΞΟΥΜΕ,
ΜΕ ΠΟΛΥ ΕΥΛΑΒΕΙΑ,
ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟ,
ΜΕΓΑΛΟ ΑΓΙΑΣΜΌ ΠΑΝΤΟΥ…
ΝΑΙ: ΠΑΝΤΟΥ..!
ΛΕΓΟΝΤΑΣ ή ΨΑΛΛΟΝΤΑΣ ΤΟ:
“Εν Ιορδάνη βαπτιζομένου σου Κύριε,
η τής Τριάδος εφανερώθη προσκύνησις,
τού γάρ Γεννήτορος η φωνή προσεμαρτύρει σοι,
αγαπητόν σε Υιόν ονομάζουσα,
καί τό Πνεύμα εν είδει περιστεράς,
εβεβαίου τού λόγου τό ασφαλές.
Ο επιφανείς Χριστέ ο Θεός,
καί τόν κόσμον φωτίσας δόξα σοι”.
ΚΑΙ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ, ΚΥΡΙΩΣ ΝΑ ΡΙΞΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΟ ΑΓΙΑΣΜΟ ΣΤΑ ΝΕΡΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΑΣ (ΘΑΛΛΑΣΕΣ, ΠΟΤΑΜΙΑ, ΛΙΜΝΕΣ, ΠΗΓΑΔΙΑ,..).
ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ -ΜΕ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΣΚΟΠΙΜΩΣ(!)-,
ΟΙ ΕΔΩ ΥΠΗΡΕΤΕΣ ΚΑΙ ΠΙΟΝΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΕΠΟΧΗΣ,
ΑΣ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ Ή/ΚΑΙ ΚΑΤΩΤΕΡΑ, ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ..
ΚΑΙ ΤΟΥΤΟ: ΠΡΟΣ ΔΟΞΑΝ ΤΟΥ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΜΑΣ ΘΕΟΥ,
ΟΣΟ, ΟΜΟΙΩΣ, ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΕΥΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΘΑΓΙΑΣΜΟΥ ΤΗΣ ΚΤΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΑΚΤΙΣΤΗΣ ΦΥΣΗΣ:
ΩΣΤΕ: ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΕΚΤΑΣΗ, ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΕΥΧΕΣ, ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΝΩΘΕΝ ΕΥΛΟΓΙΕΣ, ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ!..
===
«Φεύγετε να φεύγουμε
τι έρχεται ο τουρλόπαπας
με την αγιαστούρα του
και με τη βρεχτούρα του.
Μας άγιασε μας έβρεξε
και μας εκατέκαψε!»
Καλικάντζαροι.
ΗΚ






