Γράφει ο Σπύρος Μακρής
Κατά καιρούς έχουν καταγραφεί εικόνες από έναν άγνωστο πλανήτη ή άστρο στον ορίζοντα σε διάφορα σημεία του πλανήτη μας, αλλά και σε εικόνες της NASA. Έχει υποστηριχτεί ότι πρόκειται για την «Νέμεσις». Πολλοί ισχυρίζονται ότι είναι μία αστροπολιτεία, ή ένα Death Star, όπως παρουσιάζεται στην σειρά κινηματογραφικών ταινιών Star Wars.
Στην αρχαιότητα η «Νέμεσις» έχει ένα πολύ μεγάλο μυθολογικό υπόβαθρο με πολλές προεκτάσεις και συμβολισμούς, με πολλά κρυμμένα νοήματα που το κλειδί της αποκωδικοποίησής τους έχει χαθεί στις μέρες μας.
Ωστόσο, η βασική ετυμολογία του ονόματος έχει επικρατήσει να λέμε ότι προέρχεται από τη ρίζα του ονόματος «νέμω» και κατ επέκταση τη θεία δίκη. Ανάμεσα σε άλλα, η Νέμεσις ως θεότητα προσωποποιούσε και την αποκατάσταση της τάξης του κόσμου, της φύσης και των ανθρώπων.
Το Nemesis ως υπαρκτό ουράνιο σώμα…
Η συνέχεια στο https://www.diadrastika.com/2018/09/didymos-toy-ilioy-nemesis-entos-ton-pylon.html#






