ΠΑΤΗΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΜΕΝΟΥ

Η εργαλειοποίηση του φόβου και της τρομοκρατίας μέσα από τα ΜΜΕ και η ύπουλη προπαγάνδα τους.

ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ. ΝΙΚΟΣ ΣΑΚΕΛΛΑΡΟΠΟΥΛΟΣ (ΝΑΥΠΗΓΟΣ ΜΑΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ). - 22 Φεβ 2021 - 19:39
Loading...
Υποστηρίξτε το triklopodia με μια δωρεά για ανεξάρτητη ενημέρωση

Αυτή τη στιγμή παγκόσμια ο φόβος ,ο τρόμος ο πανικός και το αβέβαιο μέλλον είναι αυτά που επικρατούν στην σύγχρονη κοινωνία στην οποία ζουμε. Μία κοινωνία παγκοσμιοποιημένη πλέον αφού οτιδήποτε γίνεται μόδα ή επιβάλλεται σαν νόμος ή σαν τάση (από αυτούς που θέλουν να περάσουν την κατευθυντήρια γραμμή τους) στον κόσμο αυτό «περνάει» εάν είναι νόμος και «πουλάει» εάν είναι μόδα , οπότε πηγαίνει από άκρη σε άκρη της γης μόνο όμως στις υποτίθεται σύγχρονες κοινωνίες όπου ζούμε εμείς οι «πολιτισμένοι» ή αλλιώς «παγκοσμιοποιημένοι».

Το μεγαλύτερο εργαλείο για να σπείρουν όλο αυτόν τον πανικό και την τρομολαγνεία την οποία έχουμε συνηθίσει πλέον (καθώς περνάει στο υποσυνείδητο του μυαλού )είναι τα ΜΜΕ και κυρίως η τηλεόραση .Η δύναμη της εικόνας είναι αναμφισβήτητα ο αποκλειστικός τρόπος για να μπορέσεις να πανικοβληθείς ή μάλλον καλύτερα να σε πανικοβάλλουν,να τρομοκρατηθείς ,να φοβηθείς.Η εικόνα της τηλεόρασης έχει μεγάλη δύναμη γιατί μπορεί και προγραμματίζει το μυαλό  στους ανυποψίαστους ανθρώπους .

Ένα τρανταχτό παράδειγμα είναι το πείραμα του James Mac Donald Vicary ερευνητή- ψυχολόγου ,ο οποίος το 1957 κάλεσε  50 δημοσιογραφους από τα μεγαλύτερα μέσα της εποχής του και τους άφησε άναυδους όταν τους ανακοίνωσε ότι είναι πλέον σίγουρος ότι μπορεί να επηρεάσει πλήρως τις αποφάσεις και τα συναισθήματα των ανθρώπων, μέσω υποσυνείδητων μηνυμάτων  που προβάλλονται σε οθόνη. Πιο συγκεκριμένα τους περιέγραψε το περίφημο πείραμα του, που έχει μείνει γνωστό στην ιστορία της Ψυχολογίας ως το “Eat Popcorn and Drink Cola Experiment”.Το πείραμα περιλάμβανε 45,699 συμμετέχοντες, ένα κινηματογράφο και ένα πολύ φιλόδοξο ερευνητή. Σύμφωνα με τον Vicary κατά τη διάρκεια της ταινίας προβλήθηκαν επανειλημμένα εικόνες που γράφανε τις φράσεις “Eat Popcorn” και “Drink Cola” με ταχύτητα 1/2000 sec.

Όπως είναι λογικό, ο χρόνος αυτός δεν είναι αρκετός για τον ανθρώπινο εγκέφαλο να συνειδητοποιήσει την εικόνα μετατρέπωντας την έτσι, μέσω του ασυνείδητου και κατά τον ισχυρισμό του Vicary, σε ακατανίκητη έλξη προς αυτά τα προιόντα. Σαν απόδειξη της αξιοπιστίας του πειράματος του ο Vicary έδειξε τα νούμερα των πωλήσεων στο κυλικείο του κινηματογράφου αφού τελείωσε η προβολή αφήνωντας τους δημοσιογράφους άναυδους. Η αύξηση των πωλήσεων των Popcorn άγγιζε το 57,5% και της Coca-Cola το 18,1%, νούμερα που άνοιγαν νέους ορίζοντες όχι μόνο στον τομέα του Μάρκετινγκ αλλά και σε οποιονδήποτε ήθελε να χειραγωγήσει τις μάζες.( https://periergaa.blogspot.com/2013/04/popcorn-coca-cola.htm)



Τί γίνεται όμως όταν κάποιοι προσπαθούν να σε χειραγωγήσουν ,όχι για να πάρεις ποπ κορν ή να πιείς  coca cola αλλά για να επιβάλλουν οτιδήποτε σκοτεινό  έχουν αυτοί στο μυαλό τους ?

Αυτό θα μπορούσε να συμβαίνει αυτή την στιγμη που γράφεται αυτό το κειμενο .Εν μέσω πανδημίας και φονικού ιού που κυκλοφορεί «ελεύθερος» και δεν μπορεί να «συλληφθεί» με τίποτα …Θα μπορούσε η χειραγώγηση  να εφαρμόζεται για την εμπέδωση της ύπαρξης της  πανδημιας; Θα μπορούσε να εφαρμόζεται για τον φονικό όπως μας λενε ιό; Για την υποχρεωτικότητα της μάσκας ;Θα μπορούσε να εφαρμόζεται για να μας ωθήσουν  ως απελπισμένους πλεον στα αμφιλεγόμενα και «σωτήρια» εμβόλια που μας προτείνουν(αν όχι επιβάλλουν με έμμεσο τρόπο) να κάνουμε;

Νικόλαος Σακελλαρόπουλος (ναυπηγός μηχανολόγος μηχανικός – ερευνητής)

Loading...

Συμπληρώστε το e-mail σας για να λαμβάνετε τα νέα από το Triklopodia πρώτοι!:

Στείλε μας το άρθρο σου

Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο “Triklopodia.gr”, μπορεί να μας ενημερώσει, στο “triklopodia@hotmail.gr” ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα.

Στην Τρικλοποδιά ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ






CopyAMP code

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ triklopodia@hotmail.gr

Loading…