Έτσι λοιπόν όλα τα ΤΣΙΡΑΚΙΑ της γνωστής Επανεκκίνησης, την οποία έχουν σκοπό να
ΦΕΡΟΥΝ ΜΕΤΑ, κινούνται εντός του κύκλου μέσα στον οποίο θέλουν να μας κλείσουν, με
ΑΞΟΝΑ και Ακτίνα τον πολυπόθητο Στόχο, οπότε στο στόχαστρο έχουν όσους αντιτίθενται
στα σχέδιά τους και ένας από αυτούς, είναι και ο Πούτιν, ο οποίος ΔΑΙΜΟΝΟΠΟΙΕΙΤΑΙ
καθημερινά, από όλο τον “Ανεξάρτητο” Δημοσιογραφικό κόσμο και από όλα τα έγκριτα και
αξιόπιστα ΜΜΕ, τα οποία μας ΜΕΤΑ – φέρουν το ΜΗΝΥΜΑ που πήραν και που πρέπει να
ΑΦΟΜΟΙΩΣΟΥΜΕ και να αναμασήσουμε ως καλό κοπάδι.
Είναι τέτοια η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ τους, που πολλές φορές ΞΕΠΕΡΝΟΥΝ και τις πολιτικές
μαριονέττες, οι οποίες ΜΕΤΑ – φέρουν κι αυτές το ίδιο μήνυμα, αλλά λόγω της θέσης τους,
κάποιοι προσπαθούν να φαίνονται ότι βρίσκονται στην περιφέρεια του κύκλου ή και εκτός
αυτού και όχι στο κέντρο του ή εφαπτόμενοι αυτού, θέλοντας να αποδείξουν ότι δεν είναι
αυτοί που ξεκίνησαν και ΘΕΛΟΥΝ τον πόλεμο, αλλά θα είναι αυτοί οι ΣΩΤΗΡΕΣ του
πλανήτη από την καταστροφή…!!
Όλοι δε έχουν την ίδια ΕΝΤΟΛΗ, την κατατρομοκράτηση του κόσμου δια της ΑΠΕΙΛΗΣ
του Γ’ Παγκοσμίου Πολέμου, ο οποίος όπως ακούμε επίκειται πάνω από τα κεφάλια μας,
εξαιτίας βεβαίως, του κακού Πούτιν, του δολοφόνου, εγκληματία, χασάπη, δικτάτορα και
όλα τα συναφή επίθετα, που τον κοσμούν καθημερινά, παίζοντας το παιχνίδι της γάτας
με το ποντίκι ή της πεταλούδας με το φώς. Φυσικά όπως έχετε καταλάβει επειδή δεν
έχουμε ΠΟΛΕΜΟ, δεν σημαίνει πως έχουμε ΕΙΡΗΝΗ..!!
Ποιοί προκαλούν και ΓΙΑΤΙ μας προετοιμάζουν ταυτόχρονα??
Θα το παίξουν τελικά αυτό το χαρτί ή μόνο μπλοφάρουν??
Θα κάνουν τελικά τον πόλεμο Παγκόσμιο???

Γιατί ήδη βλέπουμε κι άλλα πιόνια δευτερεύοντα, εκτός των Ουκρανών, να αρχίζουν να
εμπλέκονται, όπως οι Πολωνοί και οι Αζέροι, οι οποίοι είπαν να κάνουν την Κρίση Ευκαιρία..
διεκδικώντας κομμάτια από την πίτα..
(Θα δούμε τί θα γίνει, γιατί όλα είναι ρευστά, ανάλογα με το τί επιλογές θα ακολουθήσουν
ΜΕΤΑ… προσωπικά πιστεύω πως ήθελαν να φέρουν μόνο περισσότερη ΦΤΩΧΕΙΑ – ΠΕΙΝΑ
και ΤΣΙΠΑΚΙΑ στα χεράκια, όμως όταν παίζεις με την φωτιά μπορεί και να καείς). Εκτός του
ότι, ήδη ετοιμάζονται τα πιο αδύνατα πιόνια οι “δικοί μας” δηλαδή, με την προτροπή και
πρόταση των Γάλλων, να στείλουν ανθρωπιστική βοήθεια με στρατιώτες, αφού φυσικά ισχύει
διαχρονικά, το “Ελλάς Γαλλία Συμμαχία”, η οποία όμως εμπεριέχει μέσα και ολίγον από την
“ΦΙΛΗ” Τουρκία..
Ο πιο αδύναμος κρίκος όπως μας κατάντησαν, έχει τρέξει ήδη το πρώτο κατοστάρι, ως καλός
λαγός (μόνο που ο λαγός, ΠΟΤΕ δεν κερδίζει την ΚΟΥΡΣΑ), γιατί έχουμε στείλει και βοήθεια,
αλλά και όπλα και τώρα θα στείλουμε και στρατιώτες??? Από τους ΠΡΩΤΟΥΣ?? Ενώ άλλοι
ΙΣΧΥΡΟΙ της ΕΕ και του ΝΑΤΟ, οι οποίοι ήταν και αυτοί, οι οποίοι ΞΕΣΗΚΩΣΑΝ τους
Ουκρανούς, δεν έχουν στείλει τίποτα, αλλά θααα στείλουν???
Και ο Ζελένσκι ο τρομερός, ο ατρόμητος με τα μούσκουλα, ο αγωνιστής, ο ήρωας κι αγέρωχος,
αυτό το παλικάρι της φακής, στέλνει ΜΗΝΥΜΑΤΑ στον κόσμο της Δύσης, για στήριξη με
ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ κατά του πολέμου και υπέρ της ειρήνης, ενώ ταυτόχρονα,
ΠΡΟΚΑΛΕΙ και ΠΡΟΣΚΑΛΕΙ σε ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ, ζητώντας να του στείλουν ΟΠΛΑ,
Αεροπλάνα και πυρομαχικά και “ειρωνεύεται και κοροϊδεύει” τους Δυτικούς για την ΑΔΡΑΝΕΙΑ
τους, ζητώντας να μάθει αν είναι ο ΦΟΒΟΣ για την Μόσχα, η αιτία γι αυτή την συμπεριφορά
τους, κοινώς τους λέει ΚΟΤΕΣ.. εμμέσως πλην σαφώς..!!! Ποίος νομίζει ότι είναι και δικαιούται
να ΧΛΕΥΑΖΕΙ τα ΑΦΕΝΤΙΚΑ του???

Μήπως αυτός ο ανηθο – ποιός και Ευρωμαϊνταν – ός καβάλησε το καλάμι και παίζει το ρόλο του,
εκτός του αρχικού σεναρίου και χωρίς τον ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ?? Μήπως του είπανε να παίξει τον
Σταλόνε και νόμιζε θα παίξει στο Ρόκι ο Θρίαμβος και τελικά παίξει στο Ράμπο το πρώτο αίμα??
Με το αίμα αυτό, να είναι το δικό του??
Γιατί είδα ένα πολύ ανησυχητικό δημοσίευμα από το Politico παρακαλώ, όπου θα μπορούσαμε
λέει, να οδηγηθούμε σε ένα Γ΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, αν λάμβανε χώρα ένα από τα παρακάτω
σενάρια, με πρώτο, την δολοφονία του Ουκρανού προέδρου Βολοντίμιρ Ζελένσκι, από
την ΡΩΣΙΑ και καλά ή μια μεγάλης κλίμακας σφαγή αμάχων λέει ή ακόμα και επιθέσεις σε
ανθρωπιστικούς διαδρόμους, που θα προκαλούσαν ΜΑΖΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΡΓΗ και αποδοκιμασία
στην ΕΕ…!!!!!!!
Θα διερρύγνυαν τα ιμάτιά τους οι Φαρισαίοι Υποκριταί..!!
Ρε λές, λέω τελικά, να τον κάνουν όντως Θύμα – Ήρωα και να είναι αυτός, που θα θυσιαστεί για
τον ΣΚΟΠΟ που αγιάζει τα μέσα??
Διότι αυτοί δεν έχουν τον θεό τους και θυσιάζουν ακόμη και τα τσιράκια τους με ευκολία, αν είναι
να τους πετύχει το γλυκό.. Το έχουμε ζήσει ξανά το έργο αυτό στο παρελθόν, όπως με τον Σαντάμ
και τον Οσάμα..!!!
Και αν σκεφτεί κανείς πως το πλήρες όνομα του Ζελένσκι είναι Volodymyr Oleksandrovych
Zelenskyy, τότε είναι τρομακτικό αν σκεφτείς την ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ, γι αυτόν που θα σκοτώσουν
και το όνομά του αρχίζει από Όμικρον….!!!!