• Ποιοι είμαστε
  • Διαφήμιση στη τρικλοποδιά
Σάββατο, 18 Ιουλίου, 2026
  • Login
No Result
View All Result
Your text
Triklopodia
  • ΡΟΗΗΟΤ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ
    • ΜΜΕ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΝΕΑ ΤΑΞΗ
    • ΔΙΑΣΤΗΜΑ
    • ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
    • ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ
    • ΕΠΙΒΙΩΣΗ
    • ΜΑΣΟΝΙΑ
    • ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ
    • Α.Τ.Ι.Α
    • ΜΥΣΤΗΡΙΑ
    • ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • ΡΟΗΗΟΤ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ
    • ΜΜΕ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΝΕΑ ΤΑΞΗ
    • ΔΙΑΣΤΗΜΑ
    • ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ
    • ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ
    • ΕΠΙΒΙΩΣΗ
    • ΜΑΣΟΝΙΑ
    • ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ
    • Α.Τ.Ι.Α
    • ΜΥΣΤΗΡΙΑ
    • ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
No Result
View All Result
Triklopodia
No Result
View All Result
Γίνε μέλος στην κοινότητα της Triklopodia στο Viber και μάθε πρώτος τις εξελίξεις!
Μπες στην κοινότητα
Home ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ

Κυανούς Ουρανός : Η εθνική σταρ έβαλε τα γυαλιά στον εθνικόν δάσκαλον

1 έτος ago
in ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ, ΚΥΑΝΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΣ
23
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add triklopodia.gr on Google

Πριν πολλά χρόνια ζητήθηκε από την εθνική σταρ (Αλίκη Βουγιουκλάκη) να κατέλθει στην πολιτική στο πλευρό μεγάλου κόμματος. Η Αλίκη τότε απάντησε (στο περίπου) :

– Γιατί από το 80% αποδοχής του κόσμου να πέσω στο 30-40%;

Ο εθνικός δάσκαλος (Δημήτριος Νατσιός) δεν απεδείχθη τόσο σόφρων όσον η εθνική σταρ και ήδη εισπράττει την απαξίωσιν όσων πίστευαν σε εκείνον. Διότι σίγουρα ένα 80% αποδοχής το είχε πανεθνικώς (εξαιρουμένων κάποιων α(χ)ριστερούληδων, ελληνοφοβικών και ανωμάλων) για την ελληνορθόδοξον ομολογία του και πλέον δρέπει την απαξίωσιν από την πλειοψηφίαν όσων τον πίστευαν.

Μου προξενεί εντύπωσιν ότι, αν και θεολόγος, αγνόησε την προτροπή του οσίου Εφραίμ Κατουνακιώτου προς υποψήφιον πολιτικόν, όταν ο τελευταίος ζήτησε την συμβουλή του περί της καθόδου του στην πολιτικήν :

– παιδί μου, η πολιτική έχει και δύσκολες περιπτώσεις, όπως αν πάρεις μια φρέσκια ντομάτα και την βάλεις μέσα σε ένα καφάσι με σάπιες ντομάτες, τι θα πάθει, δεν θα σαπίσει και αυτή;

Λέτε να εξέλθει του κοινοβουλίου, ως σάπια ντομάτα;

Αλλά δεν σταματά εκεί ο κατήφορός του. Στα άρθρα του πάντοτε εκθείαζε την θεοσέβεια των ηρώων του έθνους και ειδικώς του 1821. Οι ένδοξοι αγωνιστές Κολοκοτρώνης και Μακρυγιάννης, κάποτε στράφηκαν κατά του δυτικοτραφούς ιερέως Θεοφίλου Καϊρη, ο οποίος αμφισβητούσε το αειπάρθενον της Θεοτόκου και τον ξυλοφόρτωσαν για την ύβριν του κατά της Κυρίας Θεοτόκου.

Το να απεικονίζεις την Θεοτόκον ως τέρας (όπως στην Εθνική Πινακοθήκη) είναι σαφώς υβριστικότερον από την αμφισβήτησιν τηε αειπαρθενίας της, αλλά ο Δημήτριος Νατσιός δεν ενοχλήθηκε. Αγνόησε ακόμα και τον γ.Παϊσιον, που εξήλθε του Αγίου Όρους για να μετάσχει στην διαμαρτυρία κατά του κινηματογραφικού έργου, βασισμένου στο βλάσφημο λογοτέχνημα του Καζαντζάκη “Ο τελευταίος πειρασμός”.

Αν ο Δημήτριος Νατσιός αρθρογραφούσε υπέρ των ιερών και οσίων των Ελλήνων, καλό θα είναι να μας πει ποιά είναι αυτά. Γιατί αν δεν αντέδρασε στην απόλυτη βλασφημία στην Εθνική Πινακοθήκη, ποιά άλλη μεγαλυτέρα βλασφημία αναμένει να αντιδράσει;

Τελικά έχει συνείδησιν ή λειτουργεί ως “μπροστινός” αγνώστων, από τους οποίους ελέγχεται (βουλευτήριον). Ο Νικόλαος Παπαδόπουλος εξέφρασε αυτό, που οι οπαδοί της ΝΙΚΗς ανέμεναν και κατεδικάσθη από το μισθωτό “διευθυντήριον” της ΝΙΚΗς. Αν κατέλθει σε επόμενες εκλογές αυτόνομος (αν τον αφήσει το σύστημα και δεν τον χαρακτηρίσουν αρνητήν της δημοκρατίας, όπως ήδη συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκες χώρες) θα εξαϋλώσει την ΝΙΚΗ του Νατσίου.

Δεν θα έπρεπε να το πω στον κ.Νατσιόν, αφού είναι και θεολόγος : η Ορθοδοξία αποσκοπεί στο «ίνα ώσιν εν», τα κόμματα στο κομμάτιασμα της κοινωνίας, εξ ου και το όνομα κόμματα (κομμάτια). Εξ ορισμού η δημοκρατία αντιτίθεται της Ορθοδοξίας.

CyanUranus

Στείλτε μας τα άρθρα σας στο [email protected]
Οιοσδήποτε θίγεται από άρθρο ή σχόλιο που έχει αναρτηθεί στο "Triklopodia.gr", μπορεί να μας ενημερώσει, στο "[email protected]" ώστε να το αφαιρέσουμε άμεσα. Ομοίως και για φωτογραφίες που υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα. Στην Τρικλοποδιά ακούγονται όλες οι απόψεις . Αυτό δε σημαίνει ότι τις υιοθετούμε η ότι συμπίπτουν με τις δικές μας .

Παρόμοια Άρθρα

Ηλίας Καλλιώρας: Η ψυχή μετά τον θάνατο: Το μεγάλο ταξίδι
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ

Ηλίας Καλλιώρας: Η ψυχή μετά τον θάνατο: Το μεγάλο ταξίδι

by admin
30 λεπτά ago
Κωνσταντίνος Ι. Βαθιώτης: Παγκόσμια Κυβέρνηση, με το καλό ή με το κακό!
Slider

Κωνσταντίνος Ι. Βαθιώτης: Παγκόσμια Κυβέρνηση, με το καλό ή με το κακό!

by admin
12 ώρες ago
ΗΛΙΑΣ Δ. ΚΑΛΛΙΩΡΑΣ: Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΗΜΕΡΑ, ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ (17/7/2026)
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ

ΗΛΙΑΣ Δ. ΚΑΛΛΙΩΡΑΣ: Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΗΜΕΡΑ, ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ (17/7/2026)

by admin
22 ώρες ago
ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ: Ο ΔΙΠΟΛΙΣΜΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ – ΤΣΙΠΡΑ: ΔΥΟ ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΣ…
Slider

ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ: Ο ΔΙΠΟΛΙΣΜΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ – ΤΣΙΠΡΑ: ΔΥΟ ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΣ…

by admin
23 ώρες ago
Next Post
Το bullying και οι προπηλακισμοί κατά των πιστών της Μητροπόλεως Περιστερίου δεν έχουν τέλος.

Το bullying και οι προπηλακισμοί κατά των πιστών της Μητροπόλεως Περιστερίου δεν έχουν τέλος.

Κίριλ Στρέλνικοφ: Αυτό είναι: η Ευρώπη δεν έχει συγχωρήσει τη Ρωσία γι’ αυτό και τώρα θα πάρει σκληρή εκδίκηση

Κίριλ Στρέλνικοφ: Αυτό είναι: η Ευρώπη δεν έχει συγχωρήσει τη Ρωσία γι' αυτό και τώρα θα πάρει σκληρή εκδίκηση

Comments 23

  1. ΦΙΛΩΝ says:
    1 έτος ago

    Ω της παραφροσύνης και της ύβρεως κατάλοιπα της διαπλοκής ασυνέχειας λόγων και πράξεων, πόσο μάλλον όταν από καθέδρας η θεολογική τήβεννος του πήγαινε κουτί να διεγείρει τα πλήθη και να καυτηριάζει τα κακώς κείμενα ως ποδηγέτης της κατακαημένης ρωμιοσύνης, με τον οίστρο της νόθας κομπορρημοσύνης του και που όπως απεδείχθη στην πορεία ήταν ψυχικό σύνδρομο της αυταρέσκειας ενός λαίκού επικίνδυνου αυλοκόλακα.Η κίβδηλη θεολογία του κυρίου απεκαλύφθη….Αλήθεια σε ποιους αναφέρονταν ο άγιος Παίσιος, όταν η ατραπός της οργής του λαού θα είναι μη αναστρέψιμη και η ποδηγέτηση των εθνοπατέρων θα όζει βούρκον αμετανοησίας ώστε να τους πάρει στο κυνήγι με τις πέτρες;Ζητείται ελπίς.

  2. ΑΝΩΝΥΜΟΣ says:
    1 έτος ago

    Εξ ορισμού η δημοκρατία αντιτίθεται της Ορθοδοξίας.
    ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΣ ΚΑΛΑ ΣΗΜΕΡΑ.
    ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ =ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
    ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΤΩΝ ΕΠΤΑ ΔΙΑΚΟΝΩΝ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΚΛΗΡΙΚΟΛΑΊΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΕΚΛΟΓΗΣ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΑ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΨΑΞΕΙΣ.
    ΜΠΟΡΕΙΣ

  3. Αλέκος says:
    1 έτος ago

    Τυχαίο μια ημέρα μετά την διαγραφή του; Τελικά το σύστημα έχει όνομα Νίκη https://www.documentonews.gr/article/agogi-apo-tin-ethniki-pinakothiki-ypsoys-500-000-ston-niko-papadopoylo/amp/

  4. Θεόφιλος Θεόφοβος says:
    1 έτος ago

    Οι ΠρωτοΧριστιανοί γνωστοί και ως Πρωτοκομμουνιστές (από την πολιτική σκοπιά) ήταν δημοκρατικότατοι.

    Πολλοί Δούρειοι Ίπποι σαν το Νατσιό διαλύσανε τη χώρα, όχι μόνο το Αντίθεο Γκοβέρνο των τελευταίων 80 χρόνων.

  5. CyanUranus says:
    1 έτος ago

    @ ΑΝΩΝΥΜΟΣ : Ψάξου πρώτα εσύ. Το τεκμηρίωσα απόλυτα. “ϊνα ώσιν εν” δεν θα γίνει ποτέ με δημοκρατία, το πολίτευμα του διαβόλου για να μας χωρίζει. Αλλά το εγώ μας δεν μας αφήνει να δούμε την Αλήθεια και μας κρατάει εκεί, σε αυτό που θέλει ο εαυτός μας. Όμως ο Χριστός είπε “απαρνησάσθω εαυτόν”. Ποίαν σχέσιν έχουν οι επιλογές προσώπων με την επιβολκήν της δήθεν δημοκρατίας στα ατομικά δικαιώματα; Ακόμα δεν κατάλαβες ότι μέσω της δημοκρατίας ο διάβολος αποσκοπεί στη συναίνεσίν σου, ώστε να μην έχεις δικαιολογία έναντι του Θεού, αφού λειτουργείς με το αυτεξούσιό σου; Μάλλον δεν τα εμπέδωσες, Βιάσου, δεν έχομεν ημέρας. Πέραν των Αθηνών, πόσοι άλλοι είχαν δημοκρατία στην Αρχαία Ελλάδα. Μάλιστα άααλλου τύπου δημοκρατία από την κούλεια. Η “σημερινή” δημοκρατία οδήγησε στην σημερινή εξαλλοσύνη των δικαιωματιστών. Ψάξου, χρειάζεσαι δουλειά ακόμα.

  6. CyanUranus says:
    1 έτος ago

    @ Θεόφιλος Θεόφοβος : Τα έχεις μπερδέψει. Οι πρωτοχριστιανοί εμφορούντο με πραγματική αγάπη για τον Κύριον και Αυτός παραχωρούσε άρχοντες αναλόγους των ψυχών τους. Τα έχουμε πει για την διδασκαλία του οσίου Αναστασίου του Σιναίτου. Κυριαρχούν οι αρχές του Κυρίου και σαν αποτέλεσμα δίνει ο Κύριος άρχοντες. Δεν ζητάμε άρχοντες για να ξεφύγουμε από τον τημερινόν δαιμονισμόν.

  7. Μπουμπουλινα says:
    1 έτος ago

    Κ.Κυανε Ουρανε τα ειπατε τεεια οπώς ακριβως ειναι πολυ αδικη η διαγραφη του κ.Παπαδοπουλου εχασα πασαν ιδεαν για τον κ.Νατσιο και ξανακρεμαστηκαν τα εκτρωματα στην πινακοθηκη

  8. Βηρσαβεέ Μανιάτη says:
    1 έτος ago

    Εμείς κραταμε,ότι ο κ. Νατσιός ενεργεί, ως μπροστινός αγνώστων, από τους οποίους ελέγχεται. Προσωπικα πιστεύω, ότι η κυβέρνηση, η ηγεσία της εκκλησίας, υπό τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, που έχει βοηθήσει τα μέγιστα στην επίτευξη του κυβερνητικού έργου και το κόμμα Νίκη, υπό το αορατο Βουλευτήριο, ενεργούν από κοινού, ” ίνα ώσι έν” και περνούν ότι θέλουν, μεσα στην κοινωνία, που τους παρακολουθεί σαν αποβλακωμένη και δεν αντιδρα, παρα τα όσα έχει υποστεί, με εξαίρεση την ιστορία των Τεμπών. Μονη παρήγορη εξαίρεση σε όλο αυτό υπήρξε ο κ. Νίκος Παπαδοπουλος, με προσωπικό τίμημα. Αγώνας όμως, χωρίς τίμημα δεν υπαρχει. Ποσο όμως τυχαίο είναι ότι την ημερα, που αποπέμφθηκε με τον τρόπο, που αποπέμφηκε ο κ. Νίκος Παπαδόπουλος, από την Νικη, με τη σύμφωνη γνωμη Βουλευτηρίου και κ Νατσιού, να δημοσιευθεί στο ΦΕΚ η υπόθεση του προσωπικού αριθμού, για την οποία ο κ. Παπαδόπουλος είχε διαφορετική θέση, από το κόμμα Νίκη, στο οποίο ανήκε μέχρι πρότινος. Τελικα όλα είναι μεθοδευμένα

  9. Κώστας says:
    1 έτος ago

    Τρείς επισημάνσεις στο άρθρο:
    1.Γενικώς συμφωνώ
    2.Και το βουλευτήριο είναι μπροστινοί αυτών που τους διόρισαν και τους ελέγχουν
    3.Η Ορθοδοξία δεν αντιτίθεται στην δημοκρατία

  10. ΑΝΩΝΥΜΟΣ says:
    1 έτος ago

    ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΟΥΡΑΝΕ ;
    ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΜΟΝΟ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ.
    ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΠΙΚΕΣ ΑΥΘΕΝΤΙΕΣ.
    ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΒΑΛΟΜΕΝΟ ,ΟΥΤΕ ΜΙΛΗΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΝΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΕΙΡΙΟ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΝΟΛΟΓΕΙΣ ΕΓΩΙΣΤΚΑ.
    Ο ΛΟΓΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΟΓΟ ,ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕ ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΙΛΑΣ.
    ΟΧΙ ΠΕΤΑΜΕ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΝΤΙΤΙΘΕΤΑΙ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΝ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΒΟΛΙ.

  11. CyanUranus says:
    1 έτος ago

    @ Κώστας : Γράφεις “η Ορθοδοξία δεν αντιτίθεται στην δημοκρατία”. Σου απαντώ : “η Ορθοδοξία δεν αντιτίθεται ΠΟΥΘΕΝΑ. Ούτε ακόμα στον σατανισμόν. Με αμφισβητείς; Σου απαντά ο Απόστολος Παύλος : “Πάντα μοι έξεστι, αλλ᾽ ου πάντα μοι συμφέρει” (Α’Κορ.ς’12). “Όλα μου επιτρέπονται, αλλά δεν είναι προς όφελός μου όλα”. Σ᾽ αυτήν την φράση έγκειται η σύζευξη ελευθερίας και ευθύνης, η λογοδοσία που ο καθένας μας καλείται να έχει στον νου του όταν διαχειρίζεται την ελευθερία του. Μία ελευθερία που είναι δικαίωμα του ανθρώπου απ᾽ αρχής της ύπαρξής του. Γι᾽ αυτήν αγωνίζεται, για να μην έχει κανέναν δυνάστη ο οποίος να του επιβάλλει τι μπορεί να κάνει και τι όχι. Και είναι δεδομένο ότι χωρίς ελευθερία ο άνθρωπος χάνει και το δικαίωμα και το προνόμιο της ευθύνης να μπορεί να απολαμβάνει την επιτυχία για την οποία κοπίασε, για τον δρόμο τον οποίο ακολούθησε, αλλά και να δοκιμάζει τις συνέπειες όσων πράττει. Ο παράγοντας της ευθύνης δεν τονίζεται ιδιαιτέρως στους καιρούς μας. Συνήθως επιμένουμε στα δικαιώματά μας και παραθεωρούμε ότι κάθε δικαίωμα και έχει την αντίστοιχη ευθύνη για την άσκησή του. Ο πολιτισμός μας μάς βάζει στην προοπτική της σκέψης του ασώτου υιού. Θα φύγω από τον Πατέρα μου, θα πάρω μαζί μου ό,τι μου αναλογεί και θα ζήσω αμέριμνα, ελεύθερος από κάθε λογοδοσία. Θυμόμαστε το αποτέλεσμα αυτής της επιλογής, όπως επίσης και χαιρόμαστε όλοι διότι ο άσωτος αποφάσισε να επιστρέψει στον Πατέρα του λογοδοτώντας εν ταπεινώσει για την αμαρτία της ανευθυνότητας. ΣΥΝΟΨΙΖΩ : ΟΛΑ ΜΑΣ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΕΩΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΘΑ ΠΕΙ ΣΑΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΑ : “πόρνοι και μοιχοι και ερσενοκοίτες και και και ου κληρονομήσουσι την Βασιλεία των Ουρανών”. Αν βλέπεις ότι με δημοκρατικές διαδικασίες θα επιτευχθεί το “ίνα ώσιν εν” συνέχισε ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ ΓΙΑΤΙ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΓΩ ΜΑΣ. Χριστός Ανέστη.

  12. CyanUranus says:
    1 έτος ago

    @ ΑΝΩΝΥΜΟΣ : τί δεν κατάλαβες βρε ανώνυμε; Σου παρέθεσα έναν ολόκληρο συλλογισμό, βασισμένο στον Λόγον του Κυρίου, με Λογική, ειρμό και ακρίβεια. Αν δεν τα έχεις εμπεδώσει δεν φταίω εγώ. Όσα γράφεις είναι εκτός Λογικής και βασίζονται μόνον στην γνώμη σου. Αλλά η γνώμη σου, πως πιστοποιείς ότι αληθεύει; Ο Σωκράτης μας δίδαξε το τεστ της τριπλοδυιλίσεως (αλήθεια, αγαθότης, χρησιμότης). Τα τήρησες αυτά τα τρία; Χριστός Ανέστη.

  13. CyanUranus says:
    1 έτος ago

    @ ΑΝΩΝΥΜΟΣ : Εξήγησε τι θα πει ΜΟΝΟ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ. Πού είδες η Ορθοδοξία να μιλά για Δημοκρατία; Έχουν οι μοναχοί (η αιχμή της Ορθοδοξίας)δημοκρατία ή είναι υποταγμένοι στο θέλημα του γέροντος τους; Και ποιός είναι ο τρόπος λειτουργίας της; Δώσε αγιογραφικά χωρία, που να τον δείχνουν. Ψάξου μήπως τα τσιτάτα τα πετάς εσύ.

  14. CyanUranus says:
    1 έτος ago

    @ Κώστας : Δεν έγραψα “η Ορθοδοξία αντιτίθεται στην δημοκρατία”, όπως γράφει; αλλά “η δημοκρατία αντιτίθεται στην Ορθοδοξία”, όπως και το διαπιστώνομε στην πράξιν.

  15. ΑΝΩΝΥΜΟΣ says:
    1 έτος ago

    Ουρανέ
    κλείνω εδώ γιατί ματαιοπονούμε αμφότεροι ,διότι μετά τον έλεγχο προ της δημοσιεύσεως των σχολίων
    θα χρειασθούν μέρες αυτού του τύπου διαλόγου προκειμένου να καταλήξουμε σε συμπέρασμα και τα άρθρα
    προστίθενται και πιέζουν από πάνω .
    Δεν απορρίπτω τα περί μοναχών ,αλλά δεν είμαστε μοναχοί ,ούτε ο επιστημονικός τρόπος που ζητάς προάγει
    και βοηθά σε κάτι την πίστη αν δεν υπάρχει βίωμα και ταπείνωση.
    Αυτή που δεν διακρίνω στις απαντήσεις σου.
    να είσαι καλά και όπως εσύ αναπαύεσαι

  16. CyanUranus says:
    1 έτος ago

    @ ΑΝΩΝΥΜΟΣ : Αποδίδεις σε μένα επιστημονικότητα, όταν ομιλώ μόνον δια των γραφών; Που είδες επιστημονικότητα εκ μέρους μου, όταν την έχω υποτάξει (μην πω και αποτάξει) στην Αγία Γραφή; Αυτό δεν είναι δείγμα ταπεινώσεως και βιωματικής Πίστεως; Ερεύνησες τον εαυτόν σου, μήπως είσαι εσύ που δεν έχεις ταπείνωσιν και ομιλείς με την “γνώμη” σου, που Κύριος οίδεν πόθεν προέρχεται; Μήπως εσύ κρίνεις ή και κατακρίνεις και κατά το κοινώς λεγόμενον “την κάνεις με ελαφριά πηδηματάκια” γιατί αδυνατείς να δεχθείς τον Λόγον του Θεού. Όχι τον δικόν μου, του Χριστού, τον οποίον Λόγον απλώς αναφέρω. Ο τρόπος που γράφεις πολύ “αρμένικος” δείχνει. Δεν έχω κάτι με τους Αρμένιους, τους συμπαθώ ιδιαιτέρως, απλά που λέει ο λαός (πώς λέει “αρμένικη βίζιτα” κλπ)..

  17. ΑΝΩΝΥΜΟΣ says:
    1 έτος ago

    ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ , ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΠΩΣ ΑΠΛΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟΝ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΑΠΟΣΤΟΜΩΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΓΩ ΣΟΥ .
    ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΙΓΜΑ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΡΩΤΑ ΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΣΟΥ.
    ΘΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΜΟΝΟΝ ΤΗΝ ΑΥΤΑΡΕΣΚΕΙΑ ΤΗΝ ΜΝΗΣΙΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ.
    ΚΑΙ ΜΙΛΑ ΕΥΘΕΩΣ

  18. CyanUranus says:
    1 έτος ago

    @ ΑΝΩΝΥΜΟΣ : Συ είπας. Κύριε μη στήσεις την κατάκρισιν του δούλου σου Ανωνύμου.

  19. Γιαννης says:
    1 έτος ago

    Εντωμεταξύ ο αρχιεπίσκοπος καταδίκασε την ομολογία του βουλευτή ως βαρβαρότητα, βεβαίως αν ο ομολογητής δεν ήταν βουλευτής θα σαπιζε ακόμα στη φυλακή.

  20. ΚΩΤΣΟΣ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΞΑΝΑ says:
    1 έτος ago

    ΤΙ ΚΟΡΟΊΔΟ ΠΙΑΣΤΗΚΑ ΠΟΥ ΞΑΝΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑ,ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΜΟΥ ,ΟΤΑΝ ΔΕΧΘΗΚΕ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΑΙΤ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΘΡΑ.
    ΟΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΦΙΛΙΕΣ ΤΟΝ ΕΠΑΛΗΘΕΥΟΥΝ
    ΠΑΡΑ ΑΥΤΑ ΖΗΤΩ ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ ΑΝ ΚΑΠΟΥ ΕΘΙΞΑ .
    Η ΣΥΓΝΩΜΗ ΘΕΛΕΙ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

  21. Ιωαννης Βουρδουλας says:
    1 έτος ago

    ΚΩΤΣΕ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΞΑΝΑ να μενεις μακρυα και απο τα μπουτια παντρεμενων γυναικων, οχι χερι οχι χερουκλωμα γιατι τα κοβει ο Θεος. Το δις εξαμαρτειν ουκ ανδρος σοφου, το τετρακις δαιμονισμενου.

  22. ΚΩΤΣΟΣ ΟΧΙ ΞΑΝΑ says:
    1 έτος ago

    ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ ΑΥΤΗ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΥΦΟΣ ΤΟΥ Ι.ΒΟΥΡΔΟΥΛΑ,
    ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ.
    ΠΟΙΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΜΩΡΗ ΛΟΥΛΟΥ ΒΑΛΤΗ;
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΑΝΑ ΜΙΛΩ ΓΙΑΤΙ ΛΕΡΟΝΩΜΑΙ.

  23. Νικόλαος Ζ says:
    1 έτος ago

    Δημοκρατία σημαίνει αυτό που θέλουν (ψηφίζουν) οι πολλοί σωστά;;;;; Πείτε μου εσείς τώρα ποτέ και που υπάρχει δικαίωση των φτωχών και των αδικημένων όλα τα χρόνια, όταν οι πολλοί έγιναν ατομιστές- ανώμαλοι- σατανιστές = κομματόσκυλα????. Το αποτέλεσμα είναι ότι η δημοκρατία είναι ανθρώπινο κατασκεύασμα αποτυχημένο, δεν λειτούργησε σχεδόν ποτέ και σωστά ενώ οι νόμοι και η διδασκαλία της ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ αληθινοί δίκαιοι και με την απόλυτη αγάπη προς τον άνθρωπο. Μήπως συνάνθρωποί μου έχω άδικο???

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ [email protected]

Newsletter

Ενημερώσου πρώτος για τα τελευταία μας άρθρα, ειδήσεις και εκπληκτικές προσφορές! Μείνε συντροφιά με την πιο ανεβαστική πηγή πληροφοριών και ανακαλύψεις. Η περιπέτεια ξεκινάει με ένα κλικ!.
SUBSCRIBE

Κατηγορίες

Χρήσιμα Links

  • Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος
  • Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ)
  • Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών
  • Ελληνική Εθνική Οδική Βοήθεια (ΕΕΟΒ)
  • Σελίδα Εργασίας του ΟΑΕΔ

Ποιοι είμαστε

Καλωσορίσατε στον κόσμο της Τρικλοποδιας, της πιο ανεβαστικής πηγής ειδήσεων που αναδεικνύει τον ευφάνταστο τρόπο που αντιμετωπίζουμε τα γεγονότα! Εδώ και 15 χρόνια, παρέχουμε μια μοναδική μίξη από ειδήσεις, χιούμορ και θετική ενέργεια. Στον κόσμο μας, τίποτα δεν είναι υπερβολικό και καμία είδηση δεν είναι "απλή". Είμαστε μια εναλλακτική πηγή ειδήσεων, προσφέροντας μια δροσερή προοπτική σε έναν κόσμο που ποτέ δεν σταματά να εκπλήσσει!

  • Ποιοι είμαστε
  • Διαφήμιση στη τρικλοποδιά

© 2009 - 2023 Triklopodia.gr

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΝΕΑ ΤΑΞΗ
  • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ

© 2009 - 2023 Triklopodia.gr