Ελληνίδες Έλληνες .
Είμαστε σε ” πόλεμο ” είναι αλήθεια ,αλλά τι είδους πόλεμο ;
Βιολογικό ή κάποιου άλλου είδους παγκόσμια σύρραξη ; ο σκοπός αυτού του πολέμου ποιος είναι τελικά ;
Στον πραγματικό πόλεμο ,έχετε ακούσει για αεροπλάνα που πετάνε “φειγ βολάν” και ραδιοφωνικούς σταθμούς που μεταδίδουν ,από τις εχθρικές γραμμές ,στην γλώσσα του αντιπάλου ψεύτικές ειδήσεις ..
Είδατε στον Έβρο το όχημα με τις “ντουντούκες ” ;
Το μεγαλύτερο τέτοια όχημα λέγεται ” Κυριάκος” και είναι μάρκας “Bilderberg ” δεν ρίχνει νερό ,φωτιά ,βλήματα ,πυραύλους ,αλλά ΣΚΟΤΑΔΙ ,δεν ξέρει καν τι κάνει και γιατί το κάνει …
Σε ένα περιβάλλον έπαρσης και αλαζονείας που μεγάλωσε ,δεν μπορεί να κατοικήσει μέσα του το φως και η αλήθεια και δεν το ξέρει καν …
Εάν δε ο οφθαλμός σου πονηρός ή, όλον το σώμα σου σκοτεινόν έσται. Ει ουν το φως το εν σοι σκότος εστί, το σκότος πόσον;» (Ματθ. 6, 22-23).
Εύχομαι ,όπως και εσείς πρέπει να εύχεστε να μπορέσει να δει και να μας οδηγήσει σωστά .
Να καταλάβει γιατί έχουμε τόσα λίγα κρούσματα και ελάχιστους νεκρούς ,τι μας φυλάει προς το παρόν ,
Ας δει την Ρωσία..
Αλλά πολύ λυπάμαι η περηφάνια και η αλαζονεία τους δεν θα τους αφήσει να δούν…θα πιστέψουν ότι είναι τα μέτρα που πήραν
Δείτε πάνω από ποιους είμαστε τώρα ο νέος Ισραήλ και ο παλαιός…. κρίμα για τους δεσποτάδες ,δεν βλέπουν τα σημεία …
ὑποκριταί, τὸ μὲν πρόσωπον τοῦ οὐρανοῦ γινώσκετε διακρίνειν, τὰ δὲ σημεῖα τῶν καιρῶν οὐ δύνασθε γνῶναι;
Τα κρούσματα μας φέρνουν σε διαδοχικές θέσεις …..
387 Greece
337 Israel
Το διαδίκτυο είναι γεμάτο τέτοιες “συσκευές ” bilderberg ,σιωνιστικές …. είναι γεμάτες σκοτάδι ,έπαρση ,εγωισμό και σκορπούν “σκοτάδι ” προσπαθώντας να διαλύσουν το ΦΩΣ ,νομίζοντας ότι ξέρουν ,ενώ είναι αναλώσιμα όργανα σε ένα σχέδιο , κάτι πολύ πιο μεγάλου από αυτούς ..
Οι περισσότεροι από τους ηγέτες μεγιστάνες του κόσμου “εν τω εγωισμού τους ” δεν μπορούν να διακρίνουν την ΑΛΗΘΕΙΑ δεν έχουν ΦΩΤΙΣΜΟ αλλά σκοτάδι και δεν ξέρουν τι κάνουν και ποιος επί της ουσίας ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ τους κατέχει και τους κατευθύνει ,δένοντας και εμάς στο “όχημα” τους ακόμα και με ράσα , μας τραβούν προς την καταστροφή .
ὅτι οὐκ ἔστιν ἡμῖν ἡ πάλη πρὸς αἷμα καὶ σάρκα, ἀλλὰ πρὸς τὰς ἀρχάς, πρὸς τὰς ἐξουσίας, πρὸς τοὺς κοσμοκράτορας τοῦ ⸀σκότους τούτου, πρὸς τὰ πνευματικὰ τῆς πονηρίας ἐν τοῖς ἐπουρανίοις.
Προς Εφεσίους .
Επειδή βρήκαν λαό και δεσποτάδες που είναι ” καθήμενοι ἐν σκότει ………” εργάζονται χωρίς εμπόδια πλέον..
Οδηγώντας στο σκοτάδι ,όλον τον πλανήτη ..δεν ξέρουν καν για ποιόν εργάζονται και γιατί .
Σκοτώνω σημαίνει οδηγό στο σκοτάδι αλλά εδώ την “ψυχή ” μακριά από το ΦΩΣ και την ΑΛΗΘΕΙΑ …
Επειδή οι επόμενοι μήνες ,άνθρωποι που δεν θα προσεύχονται ,δεν θα πιστεύουν στον ΘΕΟ και δεν θα επικαλούνται με διάφορους τρόπους την φώτιση του Αγίου Πνεύματος ,δεν θα διαβάζουν έστω και ελάχιστα την Αγία Γραφή ,δεν θα κάνουν τον σταυρό τους και θα χάσουν την πίστη τους .
Αυτοί οι άνθρωποι ,θα πλημμυρίσουν μέσα τους σκοτάδι και πόνο ,αυτός είναι και ο σκοπός , θα στραφούν ενάντια ο ένας στον άλλον ..
Ματθ. 24,7 ἐγερθήσεται γὰρ ἔθνος ἐπὶ ἔθνος καὶ βασιλεία ἐπὶ βασιλείαν, καὶ ἔσονται λιμοὶ καὶ λοιμοὶ καὶ σεισμοὶ κατὰ τόπους·
Μην αφήνουμε την “πίστη ” στον ΘΕΟ, ας μείνουμε ταπεινοί θα μας φωτίζει, θα μας προστατεύει και εμάς και την οικογένεια μας και τότε θα δούμε το ΦΩΣ ΜΕΓΑ θα φύγει ο φόβος από μέσα μας …
ὃς πάντας ἀνθρώπους θέλει σωθῆναι καὶ εἰς ἐπίγνωσιν ἀληθείας ἐλθεῖν.
Γρηγόρης




