Απ’ αλλού το περιμέναμε, κι απ’ αλλού μας ήρθε!
Στην Γερμανία, λοιπόν, η οποία δεν κυβερνάται από το χαζό παιδί μιας οικογένειας, με Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου, οι περιορισμοί είναι πολύ πιο χαλαροί από δω, και δεν εμφανίζονται στην τηλεόρασή της κάθε απόγευμα Χαρδαλιάδες, να κουνάνε το δάχτυλο στους πολίτες, οι Γερμανοί πολίτες ξεσηκώθηκαν ενάντια στην κοροϊδία και βγήκαν στους δρόμους του Βερολίνου, με κυρίαρχο σύνθημα το «Εμείς είμαστε ο λαός»!
Φυσικά, αυτό δεν ήταν είδηση για τα εγχώρια ΜΜΕ, που φοβούνται μήπως συμβεί κι εδώ κάτι ανάλογο και χαλάσει η σούπα των… σωτήρων μας!
https://youtu.be/4lTjKY8LCPk
ethnikismos.net





