ΠΑΤΗΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΜΕΝΟΥ

ΠΕΡΙ ΝΗΣΤΕΙΑΣ

ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ. ΜΙΑ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ. ΥΓΕΙΑ. - 17 Φεβ 2018 - 18:02
Loading...

ΟΔΕΥΟΥΜΕ ΑΙΣΙΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΣΤΗ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΝΗΣΤΕΙΕΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ. (ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΤΡΕΙΣ ΕΙΝΑΙ: ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ, ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ).

Η ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΑΥΣΤΗΡΗ ΝΗΣΤΕΙΑ, ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΝΗΣΤΕΥΟΥΜΕ ΑΝΕΥ ΟΙΝΟΥ ΚΑΙ ΕΛΑΙΟΥ, ΕΝΩ ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΑ ΜΕΤΑ ΟΙΝΟΥ ΚΑΙ ΕΛΑΙΟΥ (ΤΡΩΜΕ ΜΑΛΑΚΙΑ, ΜΑΛΑΚΟΣΤΡΑΚΑ ΚΑΙ ΤΑΡΑΜΑ).

ΔΡΑΤΤΟΜΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ, ΝΑ ΔΟΣΩ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ, ΕΛΠΙΖΩ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΝΗΣΤΕΙΑ ΑΥΤΗ.

ΑΡΧΙΚΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΛΥΣΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΣΟΙ ΝΗΣΤΕΥΟΥΝ, ΟΠΩΣ:
ΓΙΑΤΙ ΠΑΙΡΝΩ ΒΑΡΟΣ ΟΤΑΝ ΝΗΣΤΕΥΩ; Η ΓΙΑΤΙ ΠΕΙΝΑΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΟΤΑΝ ΝΗΣΤΕΥΩ;
ΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΝΗΣΤΗΣΙΜΕΣ ΤΡΟΦΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ ΠΑΧΥΝΤΙΚΕΣ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΨΩΜΙ, Ο ΧΑΛΒΑΣ, Η ΤΑΡΑΜΟΣΑΛΑΤΑ, ΤΟ ΜΕΛΙ, Η ΜΑΡΜΕΛΑΔΑ Κ.Α. Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΩΣ ΕΠΙ ΤΟ ΠΛΕΙΣΤΟΝ ΟΙ ΝΗΣΤΗΣΙΜΕΣ ΤΡΟΦΕΣ (ΟΠΩΣ ΨΩΜΙ, ΖΥΜΑΡΙΚΑ, ΡΥΖΙ, ΟΣΠΡΙΑ) ΕΙΝΑΙ ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ Ή ΚΑΤΑ ΒΑΣΗ ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ. ΑΥΤΟΙ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΑΠΟΤΟΜΕΣ ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΚΧΑΡΟΥ ΣΤΟ ΑΙΜΑ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΦ’ ΕΝΟΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΕΝΤΟΝΟ ΤΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΤΗΣ ΠΕΙΝΑΣ (ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΟΤΑΝ ΜΕΤΑ ΤΑ ΓΕΥΜΑΤΑ ΠΕΦΤΕΙ ΑΠΟΤΟΜΑ ΤΟ ΣΑΚΧΑΡΟ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΠΛΗΡΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΣΤΟΜΑΧΟΥ ΝΙΩΘΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΜΕ «ΟΡΜΟΝΙΚΗ ΠΕΙΝΑ»), ΑΦ’ ΕΤΕΡΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΥΝΘΕΣΗ ΛΙΠΟΥΣ (ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΟΤΑΝ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΛΗΨΗΣ ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΩΝ Ο ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΕΚΚΡΙΝΕΙ ΙΝΣΟΥΛΙΙΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΤΟ ΣΑΚΧΑΡΟ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΙΝΣΟΥΛΙΝΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΛΙΙΠΟΥΣ).

ΕΠΟΜΕΝΩΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΥΣΑΡΕΣΤΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΗΣ ΝΗΣΤΕΙΑΣ, ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΟΥΜΕ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΑΣ ΜΕ ΠΡΩΤΕΙΝΕΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΠΙΦΕΡΟΥΝ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ ΤΟΝ ΚΟΡΕΣΜΟ.

ΟΙ ΠΡΩΤΕΙΝΕΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ (ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΤΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΑ), ΕΙΝΑΙ:

1) ΞΗΡΟΙ ΚΑΡΠΟΙ: ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΩΣ ΥΓΙΕΙΝΟ ΚΑΙ ΘΡΕΠΤΙΚΟ ΣΝΑΚ. ΕΧΟΥΝ ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ, ΙΧΝΟΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΠΛΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΤΙΟΞΕΙΔΩΤΙΚΑ.

2) ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ: ΕΙΝΑΙ ΠΛΟΥΣΙΑ ΣΕ ΠΡΩΤΕΙΝΕΣ ΥΨΗΛΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ, ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ Β ΚΑΙ ΑΝΤΙΟΞΕΙΔΩΤΙΚΑ ΕΝΩ ΕΧΟΥΝ ΛΙΓΕΣ ΘΕΡΜΙΔΕΣ. ΚΑΛΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ Η ΡΥΖΙ.

3) ΟΣΠΡΙΑ: ΕΙΝΑΙ ΠΗΓΗ ΠΡΩΤΕΙΝΗΣ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΥΨΗΛΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ. ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΣΥΝΔΥΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΡΥΖΙ Η ΠΡΩΤΕΙΝΗ ΤΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΙΣΑΞΙΑ ΤΟΥ ΚΡΕΑΤΟΣ.

4) ΓΑΛΑ ΑΜΥΓΔΑΛΟΥ: ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΕΙΝΟΥΧΟ, ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΑ ΟΣΤΑ, ΔΕΝ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΧΟΛΗΣΤΕΡΟΛΗ Η ΛΑΚΤΟΖΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ.

5) ΓΑΛΑ ΚΑΡΥΔΑΣ: ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟΣΗ ΠΡΩΤΕΙΝΗ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΓΑΛΑ ΑΜΥΓΔΑΛΟΥ, ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΒΙΤΑΜΜΙΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΛΛΑ, ΡΥΘΜΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΡΤΗΡΙΑΚΗ ΠΙΕΣΗ, ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΑ ΟΣΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ ΣΕ ΔΕΡΜΑ ΚΑΙ ΜΑΛΛΙΑ.

ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΤΡΟΦΙΜΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΒΕΒΑΙΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΑ ΛΙΠΗ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΩΣ ΩΦΕΛΙΜΟ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΛΑ ΛΙΠΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΑΧΙΝΙ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΑΣΒΕΣΤΙΟ, ΑΜΙΝΟΞΕΑ, ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ, ΣΕΛΗΝΙΟ ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΛΗΣΤΕΡΟΛΗ.

ΤΕΛΟΣ, ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΩΦΕΛΙΜΟΤΗΤΑ ΦΡΟΥΤΩΝ ΚΑΙ ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΟΥΜΕ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ, ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΠΛΟΥΣΙΑ ΣΕ ΑΝΤΙΟΞΕΙΔΩΤΙΚΑ, ΚΑΡΟΤΕΝΟΕΙΔΗ ΚΑΙ ΦΛΑΒΟΝΟΕΙΔΗ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΑΣΘΕΝΕΙΩΝ.

ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΓΑ TIPS ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΧΡΗΣΙΜΑ,

ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!

ΥΓ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΓΙΑΤΡΟΣ ΟΥΤΕ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ (ΕΙΜΑΙ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΣ). ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ 30ΕΤΗ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ ΝΗΣΤΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ. ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙΤΕ ΣΕ ΕΝΑΝ ΕΙΔΙΚΟ.

 ΜΙΑ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ

Loading...

Συμπληρώστε το e-mail σας για να λαμβάνετε τα νέα από το Triklopodia πρώτοι!:

Στείλε μας το άρθρο σου

Loading…



ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ triklopodia@hotmail.gr




Loading…

Για άμεση ενημέρωση πατήστε follow και ακολουθήστε μας στο twitter