- Μη βρίζεις τον νεκρό Μητσοτάκη. Γίνεσαι “ιερόσυλος”.
- Μην εκφράζεσαι απρεπώς στον παραπληγικό Σόιμπλε. Γίνεσαι ρατσιστής.
- Μην “ξεφωνίζεις” τους συμβολαιογράφους των πλειστηριασμών. Γίνεσαι τραμπούκος.
- Μην αντιστέκεσαι στους ελεγκτές των εισιτηρίων όταν πιάνουν και διαπομπεύουν ανθρώπους που το ενάμισι ευρώ είναι υστέρημα. Γίνεσαι απολίτιστος.
- Μην ανοίγεις τις μπάρες στα διόδια να περνά ο “φυλακισμένος” των πόλεων ελεύθερα. Γίνεσαιτρομοκράτης.
- Μην προσπαθείς να μπουκάρεις στο μπουρδέλο. Γίνεσαι όχλος!
Αδέρφια !!! Εμείς ανατροπή θα κάνουμε, χορεύοντας τσιγκολελέτα στις παιδικές χαρές, με εποπτεία Γερμανών παιδοψυχολόγων …
Αντί επιλόγου. Εκφράζοντας με απολύτως το ανωτέρω, θα προσθέσω και :
- Μη μιλάς για Σημαία και Πατρίδα. Γίνεσαι ακροδεξιός …
- Μη μιλάς για κοινωνικό κράτος, παιδεία, ασφάλεια. Γίνεσαι ακροαριστερός …
- upd. Μην ακουμπάς τραπεζίτες, τράπεζες και ειδικά την Attica bank. Γίνεσαι αλήτης, εχθρός του Λαού και δώστου να ΄χει.
Έτσι θέλουν να μας κάνουν να πιστεύουμε. Στο χέρι μας είναι αν θα υπακούσουμε.
Έλληνα ΜΗ σταματάς. Προχώρα. Και μάλιστα πιο έντονα !
Γ.Θ.Κ.