Τελικά υπέκυψε η αριστερή κυβέρνηση. Πάμε για μέτρα 9 δις ευρώ, όπως θέλει το ΔΝΤ. Θα γίνει όμως με ένα κόλπο σπαστά, σε δύο δόσεις, για να το φάνε οι “αφελείς”.
Για να μην πάμε απευθείας
στα 9 δις, αλλά αρχικά μόνο στα 5,5 δις, θα πρέπει να πιάσουμε 3,5% πλεόνασμα το 2018. Αν δεν πιάσουμε αυτό το πλεόνασμα, τότε θα προστεθούν και τα υπόλοιπα μέτρα, τα οποία ούτε καν τολμούν να φανερώσουν ποια είναι.
Πως όμως θα επιτευχθεί αυτό το πλεόνασμα που απαιτούν οι εκμεταλλευτές της χώρας, όταν η Ελλάδα δεν ξέρει τι σημαίνει πλεόνασμα τα τελευταία 200 χρόνια και καλείται να πιάσει αυτό το πλεόνασμα σε κατάσταση χρεοκοπίας;
Δεν ξέρουμε αν το αντιλαμβάνεστε, αλλά οι εκμεταλλευτές μας, μας τα παίρνουν όλα χωρίς έλεος.






