Χαίρεται
Ένας χαιρετισμός ,που σημαίνει “εύχομαι να έχετε “χαρά …
Αλλά επειδή περιέχεται στις ” Θείες γραφές ” στους “χαιρετισμούς ” της Υπεραγίας Θεοτόκου ,αλλά και είναι αυτό το οποίο θέλει ο Χριστός ,να είμαστε χαρούμενοι ,να χαιρόμαστε
Για αυτό να προτρέπουμε ,να ευχόμαστε ,από την καρδιά μας ,για όποιον συναντάμε “Χαίρε “….
Καλό το “καλημέρα ” το ” “καλησπέρα ” το ” καληνύχτα ” αλλά με ΧΑΡΑ θα είναι πραγματικά καλύτερο στην ειρήνη ,την μακαριότητα και το “πνεύμα ” του Θεού
Μέσα στην ασφάλεια της “χάρις ” του Θεού , να μας συνοδεύει,να μας καθοδηγεί , και να φυλάει και εμείς να μην φοβόμαστε ,να μην φοράμε “μάσκες ” απλά να προσέχουμε και να “χαιρόμαστε “…
Φύγαμε ,από μόνοι μας από τον Θεό ,ξεχάστηκε μέσα μας και το “χαίρε”, έγινε “φοβού”…
Ποιοι όμως θέλουν να ζούμε μέσα στον φόβο και εμείς το επιτρέπουμε …
Ιουδαίοι υπό τον πλήρη έλεγχο του σατανά..
Η “κατάρα ” τους είναι να διασκορπιστούν σε όλα τα Έθνη ,να εξαγοράσουν την γη τους και να την κάνουν κράτος .. να γίνουν “μασόνοι τέκτονες ” να ζουν στο “σκότος ” της “καμπάλα ” ,της “αλχημείας ” του “αποκρυφισμού ”
Λατρεία του Αιγυπτιακού αποκρυφισμού ,το μάτι του όρου ,της Ίσιδας του Όσιρη ,η μαγεία και ο “παγανισμός ” η λατρεία του σατανά που τον βλέπουν σαν άγγελο φωτός ..που θα τους φέρει τον “μετρέγια ” τον μεσία και θα τους κάνει κυρίαρχους αυτού του κόσμου..
Επέτρεψε ο Θεός την ατελείωτη πτώση τους ,την κατρακύλα τους ..μην βλέπετε τον “πλούτο ” υποφέρουν..
Να ζουν στην “ψευδαίσθηση ” που επέτρεψε ο Θεός να τους σπείρει ο σατανάς , ένεκα της αλαζονείας τους ,ότι είναι οι “εκλεκτοί ” ο “περιούσιος ” λαός του Θεού .
Έχει παραχωρήσει ο Θεός ,να μαζέψουν όλο τον υλικό “πλούτο ” της γης και να ελέγχουν νομίζουν τα “πάντα”
Ένα πράγμα δεν μπορούν να “ελέγξουν ” την ΠΡΟΑΙΡΕΣΗ μας…την κλίση της ψυχής μας
Αυτό είναι που θέλουν να “διαστρέψουν ” ” Ει δυνατόν πλανήσει και τους εκλεκτούς ”
Ότι είναι οι “πατριάρχες ” της ανθρωπότητας,αυτό είναι σίγουρο ,αλλά είναι οι “πλανεμένοι πατριάρχες “…
Για αυτό ι Θεός εξέλεξε άλλο λαό ,να του δώσει τα “πρωτοτόκια ”
Νεοπαγανιστές Ιουδαίοι…
Αλλά και αυτός ο “λαός ” έχει τα δικά του “ζιζάνια κύριε Λιακόπουλε ,κύριε Τουλάτε ,αφοί Γεωργιάδη ,με πλανεμένους γεροντάδες και μοναχοί εκ …,αλλά και κάτι περίεργα φανταχτερά “ψευδώνυμα ” … ,κ.α μικρότερης εμβέλειας ..
που μιλούν κατευθείαν με τον Κύριο ,την κυρία Θεοτόκο ,τους αγίους και το Άγιο Πνεύμα αλλά και με τους εξωγήινους θα έρθει η ώρα σας …όλοι είσαστε γραμμένοι στο “βιβλιδάριο ” ..
Για τους “πλανεμένους ” νεοπαγανιστές ,έχω πολλά να πώ ,αλλά το μόνο που θα τους πώ ,όσο πιστεύουν οι “Ιουδαίοι ” στην ανωτερότητα τους ,άλλο τόσο και οι νεοπαγανιστές στην ανωτερότητα της Ελληνικής υπέρ φυλής..
Παράλληλοι οι δρόμοι της πλάνης ,νεοπαγανιστών και Ιουδαίων κοινό χαρακτηριστικό
” εωσφορική υπερηφάνεια “,ότι ο Θεός δημιουργεί υπέρ φυλές και κατώτερες και εσείς ανήκετε στην υπέρ φυλή..
Μάρτυρες ειδωλολατρών και παγανιστών.
Εκατομμύρια οι μάρτυρες της Ορθοδοξίας ,από τους “ειδωλολάτρες ” του δωδεκάθεου και γενικά τους ειδωλολάτρες .Εδώ τους φιλοσόφους της εποχής τους σκότωσαν ,τους Χριστιανούς ,θα άφηναν .
Το ψέμα ,ότι γκρέμιζαν τους ναούς του αρχαίου “Ελληνικού πνεύματος ” οι κακοί και μοχθηροί Χριστιανοί ,για να φτιάξουν εκκλησίες , το έχετε πιστέψει από το “πες πες ” και εσείς οι ίδιοι
Οι “ειδωλολάτρες ” μόλις οι απόστολοι τους “άνοιγαν ” τα μάτια της ψυχής και έβλεπαν ότι λάτρευαν
“δαίμονες ” της μοιχείας , της Πορνείας ,της ασωτίας ,της κραιπάλης ,της μέθης ,του πολέμου ,της έχθρας ,της αισχροκέρδιας και τους δαίμονες όλων των ” παθών ” που γύρω από αυτά τα “δαιμόνια ” ήταν ένα γαιτανάκι ξενόφερτο ,απο την πρωτεύουσα του δαιμονικού αποκρυφισμού την Αίγυπτο
Όλα από τον Ορφέα και τον “ορφισμό ” ξεκίνησαν που έγινε “μύστης ” κορυφαίου βαθμού στην Αίγυπτο και έφερε στην Ελλάδα τελετές ,μυστήρια ,απλά τους άλλαξε ονόματα ,ίδρυσε το μαντείο των Δελφών , ναι ο Ορφέας το ίδρυσε …
Οι ίδιοι οι ειδωλολάτρες όταν “έβλεπαν ” την πλάνη ,μετά γκρέμιζαν τα “είδωλα ” για να χτίσουν ναούς .
Το έργο των αρχαίων Ελλήνων συγγραφέων ,φιλοσόφων ,ακόμα και του Αριστοφάνη ,διασώθηκε από μοναχούς ,που με πολύ κόπο ,αντέγραψαν και το διέσωσαν .Για να το παραδώσουν στις επόμενες γενεές ,σε εμάς .
Ο σπερματικός λόγος του Θεού ,που έσπειρε ο Θεός στις καρδιές των Ελλήνων φιλοσόφων ώστε να προετοιμάσουν την ανθρωπότητα για τον ερχομό του “φωτός ” …
Ο Μέγας Αλέξανδρος “ευαγγέλισε ” την τότε “οικουμένη ” σκορπώντας “φως ” την Ελληνική γλώσσα και φιλοσοφία ,ίδρυσε 37ή 38 Αλεξάνδρειες .. Το πρώτο φως , δόθηκε από τον Θεό και ανέλαβαν οι Έλληνες να “το “πρωτοευαγγελίσουν” στην οικουμένη ,πριν έρθει το ίδιο το ΦΩΣ στους ανθρώπους
Ιω. 1,9 Ἦν τὸ φῶς τὸ ἀληθινόν, ὃ φωτίζει πάντα ἄνθρωπον ἐρχόμενον εἰς τὸν κόσμον.
Ιω. 1,14 Καὶ ὁ Λόγος σὰρξ ἐγένετο καὶ ἐσκήνωσεν ἐν ἡμῖν, καὶ ἐθεασάμεθα τὴν δόξαν αὐτοῦ, δόξαν ὡς μονογενοῦς παρὰ πατρός, πλήρης χάριτος καὶ ἀληθείας.
“Αναλαμπή “
Και θα το ξανακάνουμε..κόντρα στους “Ιουδαίους” σιωνιστές ,τους “συγχρόνους υιούς της Άγαρ” ,τους “σύγχρονούς ειδωλολάτρες” δυτικούς “φραγκολεβαντίνους ” και “Βαβυλώνιους γιάνκηδες “,με την Χάρι και την δύναμη του Κυρίου και Παντοκράτορα Ιησού Χριστού ..
Ένα είναι σίγουρο “επί τω Θεώ ήλπισα, ου φοβηθήσομαι τι ποιήσει μοι σάρξ.”
Καλή αρχή μετανοίας αδελφοί ..






