Εξελίξεις της τελευταίας στιγμής.
Οι τελευταίες πληροφορίες θέλουν το τουρκικό γεωτρύπανο “Oruc Reis” να βρίσκεται αυτή τη στιγμή εντός Κυπριακής ΑΟΖ.
Προς ώρας ,όπως μεταδίδει το skai.gr, δεν έχει ποντίσει ακόμη καλώδια.
Παράλληλα η Άγκυρα απαντάει στην αντι-NAVTEX της Αθήνας εκδίδοντας νέα προκλητική NAVTEX, υποστηρίζοντας μάλιστα πως το “Oruc Reis” θα πραγματοποιήσει έρευνες εντός της τουρκικής υφαλοκρηπίδας.
Θυμίζουμε πως νωρίτερα σήμερα ο σταθμός Ηρακλείου της Υδατογραφικής Υπηρεσίας του Π.Ν. εξέδωσε αντί-NAVTEX, με την οποία ακυρώνει την τουρκική αναγγελία για έρευνες στην θαλάσσια περιοχή νότια του Καστελόριζου.
(φωτο:screenshot)
el.gr
Tags: slide3




