Δυστυχώς το 2025 έρχεται για να επιβεβαιώσει αυτά που γράφαμε (Μόνο από δεξιά μπορεί να υπάρξει ισορροπία).
«Καλός» ο Τραμπ, αλλά προέχει η Pax Americana.
Ήτοι, η κυριαρχία των ΗΠΑ στη νέα τάξη πραγμάτων που μεθοδεύουν.
Μέσω μιας ιδιότυπης νέας Γιάλτας, όπου οι «παίχτες» θα λάβουν ανταλλάγματα και οι «δεδομένοι» αυτό που τους αξίζει.
Δε χρειάζεται να αναλύσουμε επακριβώς πώς διαμορφώνεται η γεωπολιτική σκακιέρα εις βάρος της Ελλάδας.
Μια ματιά στα γεγονότα αρκεί για να αντιληφθούμε ότι το 2025 θα είναι έτος προδοσίας για την πατρίδα μας.
Με τον Μητσοτάκη σε ρόλο νέου Εφιάλτη να παραδίδει χώρα και λαό στα νύχια των ιμπεριαλιστικών κορακιών μπας και σώσει το σαρκίο του. Είτε παραμένοντας κυβερνήτης σε ένα πλήρως ελεγχόμενο με μειωμένη κυριαρχία προτεκτοράτο, είτε αναλαμβάνοντας ρόλο στην ξευτιλισμένη πια Ευρώπη ως επιβράβευση της προδοσίας.
Γίνεται να αποφευχθεί η προδοσία;
Γίνεται.
Αν τολμήσουν Καραμανλής και Σαμαράς (με τα όποια ελαττώματά τους, άλλοι πολιτικοί του βεληνεκούς τους δεν υπάρχουν) να ορθώσουν ανάστημα απέναντι στους Αμερικανούς.
Επιβάλλοντας τη θέση που αρμόζει στην Ελλάδα στη νέα Γιάλτα.
Δημιουργώντας έναν πατριωτικό σχηματισμό που θα ηγηθεί του εγχειρήματος.
Με αυτούς καθοδηγητές. Και κάποιον σοβαρό μπροστάρη που θα αναλάβει να εμπεδώσει το νέο πατριωτικό φρόνημα.
Δεκτές εναλλακτικές-ρεαλιστικές λύσεις.
Καλή Χρονιά! Ο θεός να την κάνει…







Ισα Ισα που και οι Αμερικανοι …οι νεοι με την κυβερνηση Τραμπ ειναι υπερ της Ελλαδος για λογους δικους τους…. οποτε το προβλημα ειναι μονο οι Ευρωπαικη κλικα και το να υπαρξει Ελληνας πολιτικος που φοραει παντελονια τιμης … (και τιμαει τα λογια του και τις υποσχεσεις του, ο Καραμανλης μετα την απαγωγη των παιδιων δεν μπορει να κανει πολλά και αυτα που εκανε τωρα ηταν πολλά και το ξερει και ο ιδιος αλλα και ολη η οικογενεια του) το θεμα ειναι παλι οτι ο Ελληνικός λαός περιμενει καποιοι αλλοι να βγαλουν το φιδι απο την τρυπα…. οοχι ο ιδιος
> άλλοι πολιτικοί του βεληνεκούς τους δεν υπάρχουν) να ορθώσουν ανάστημα απέναντι στους Αμερικανούς.
Πως… εγώ έχω πολύ μεγαλύτερο βεληνεκές.
Στήστε Μητσοτάκη, Καραμανλή, Σαμαρά, Τσίπρα, πασόκους, κκε-δες, συριζαίους, ποτάμι-δες, κτλ σε έναν τοίχο, δώστε μου συντεταγμένες τους σε χάρτη, και θα σας δείξω…
> Αν τολμήσουν Καραμανλής και Σαμαράς (με τα όποια ελαττώματά τους, άλλοι πολιτικοί του βεληνεκούς τους δεν υπάρχουν) να ορθώσουν ανάστημα απέναντι στους Αμερικανούς.
Τελικά, όταν γεννιέσαι γίδι, πεθαίνεις γίδι…