στους επιτηρητές δόθηκαν μάσκες που κατασκευάστηκαν στην «Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας» όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες που ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ σας παρουσιάζουμε.
Ή μας δουλεύουν κανονικά ή μας έχουν (ειδικά εμάς τους εκπαιδευτικούς) γραμμένους στα μέζεά τους. Δεν εξηγείται αλλιώς ή παροχή ακατάλληλων μασκών σε εξεταστικό κέντρο. Δια του λόγου το αληθές εστιάστε στις οδηγίες που φαίνονται στη φωτογραφία:—Δεν ενδείκνυνται ως μέσον ατομικής προστασίας—Είναι μη αποστειρωμένες μάσκες κατά των οσμών και των λεκέδων και δεν υποκαθιστούν τις ιατρικώς ενδεικνυόμενες. Δηλαδή, σα να λέμε, μάσκες για να μην σου πεταχτεί στη μούρη η σάλτσα την ώρα που αυγοκόβεις τα γιουβαρλάκια ή το καυτό λάδι όταν τηγανίζεις τα συκωτάκια.
Παντελώς άσχετες με προστασία από κορωνοϊό και άλλους ιούς, παντελώς ακατάλληλες για την περίπτωση για την οποία μοιράστηκαν. Το μόνο που θα «κέρδιζαν» όσοι ταλαίπωροι θα τις φόραγαν συνεχώς για τρεις και πλέον ώρες, θα ήταν όχι μόνο να δυσπνοούν μέσα στη ζέστη, αλλά και να κινδυνεύουν από τον εγκλωβισμό βακτηρίων, κορωνοϊού και διοξειδίου του άνθρακα μέσα στο φίμωτρο που τους επέβαλαν.
Βρείτε τώρα και από πού προέρχονται οι μάσκες. Από τη «Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας». Τις εισήγαγε γερμανική εταιρεία και μάς τις πούλησε. Και οι «κύριοι της ανάπτυξης» τις αγόρασαν και μάς τις φόρεσαν, όπως μάς φοράνε (και θα μάς φορέσουν) τόσα άλλα με τον τρόπο τους!
ΥΓ1.Το ξέραμε πόσο μας αγαπάνε εμάς τους εκπαιδευτικούς αλλά τώρα βρήκαμε και τη χειροπιαστή απόδειξη…ΥΓ2. Και η ορθογραφία είναι από τα Lidl. ”Νοσοκομιακή” όπως λεμε νοσοκομίο…
ΜΠΟΫΚΟΤΑΖ στα LIDL.
ΟΥΤΕ 1 ΕΥΡΩ
σε όσους προσβάλουν την Ιστορία μας και τους χιλιάδες ήρωες που θυσιάστηκαν για την Μακεδονία μας.
Καλούμε το «Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων» να ΕΓΚΑΛΕΣΕΙ τους αρμοδίους που προμηθεύτηκαν (μαζικά) τέτοιες μάσκες
Ιερός Λόχος 2012 – Ελληνορθόδοξη Στρατιά
Νεότερη Ενημέρωση (17/6/2020, 23:00):
Απόψε πραγματοποιήθηκε αιφνιδιαστικά δράση του Ιερού Λόχου 2012, μπροστά στο Λευκό Πύργο (με πανό, σημαίες και διανομή ενημερωτικών φυλλαδίων) και αγωνιστική πορεία στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, με αφορμήτα 2 χρόνια από την υπογραφή της προδοτικής «συμφωνίας των Πρεσπών».
Αντίστοιχη παρέμβαση έγινε απόψε και στη Λάρισα από την τοπική οργάνωση του Ιερού Λόχου.
Θα ακολουθήσει σχετική ανάρτηση με φωτογραφίες και βίντεο.
https://ierosloxos2012.blogspot.com/2020/06/blog-post_17.html










