Αγαπητοί φίλοι της Τρικλοποδιάς
Ζητούμε συγγνώμη για την ολιγοήμερη απουσία μας αλλά αυτή οφείλεται σε σοβαρό πρόβλημα υγείας, το οποίο ξεπεράστηκε με επιτυχία.
Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σε φάση ανάρρωσης και ελπίζουμε, ότι το συντομότερο δυνατόν θα είμαστε και πάλι κοντά σας.
Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την κατανόησή σας όσο και για την εμπιστοσύνη με την οποία μας έχετε περιβάλλει όλα αυτά τα χρόνια.
Μιχάλης.




