ΟΛΙΚΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ;
Ο Μπλασιέ στις 14-12-021 παρουσίασε δημόσια στοιχεία που προκύπτουν από τις επίσημες καταγραφές κρουσμάτων στην Δανία, τα οποία είναι εξόχως ανησυχητικά, καθώς δείχνουν πως η μετάλλαξη “Όμικρον” χτυπάει περισσότερο τους εμβολιασμένους παρά τους ανεμβολίαστους και μάλιστα “στοχοποιεί” πιο πολύ τους τριπλά εμβολιασμένους, ανατρέποντας όλα όσα μας έλεγαν οι “ειδικοί”…
Σύμφωνα με τις διαπιστώσεις Μπλασιέ, στην Δανία, στις 14/12/2021, τα δεδομένα για την “Όμιικρον” έδειχναν:
8% κρούσματα “Ο” στους τριπλά εμβολιασμένους (με 3η δόση)
5,5 % κρούσματα “Ο” στους διπλά εμβολιασμένους (χωρίς 3η δόση)
1,2% κρούσματα “Ο” στους ανεμβολίαστους (χωρίς καμία δόση)
https://twitter.com/MartinBlachier/status/1470774452598325269?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1470774452598325269%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.noiazomai.gr%2F2021%2F12%2Fmartin-blachier-h-o-xtypa-emboliasmenous.html
ΚΑΙ ΝΕΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Το Ν ερεύνησε και τις επόμενες ανακοινώσεις του “Statens Serum Institut” (SSI) που υπάγεται στο Υπουργείο Υγείας της Δανίας και έτσι παρουσιάζουμε τα δεδομένα της 17ης πια Δεκεμβρίου 2021, που επιβεβαιώνουν τον Μπλασιέ και δείχνουν:
16% κρούσματα της “Ο” στους τριπλά εμβολιασμένους (με 3η δόση)
13,6 % κρούσματα της “Ο” στους διπλά εμβολιασμένους (χωρίς 3η δόση)
4,43% κρούσματα της “Ο” στους ανεμβολίαστους (χωρίς καμία δόση)
Πιο συγκεκριμένα τα στοιχεία έχουν ως εξής:
ΑΤΟΜΑ ΤΡΙΤΗΣ ΔΟΣΗΣ 6.679 – ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΜΕ “Ο” 1.074 – ΠΟΣΟΣΤΟ 16%
ΑΤΟΜΑ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΔΟΣΗΣ 60.174 – ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΜΕ “Ο” 8.235 – ΠΟΣΟΣΤΟ 13,6%
ΑΤΟΜΑ ΠΡΩΤΗΣ ΔΟΣΗΣ 2.887 – ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΜΕ “Ο” 214 – ΠΟΣΟΣΤΟ 7,41%
ΑΤΟΜΑ ΧΩΡΙΣ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟ 21.364 – ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΜΕ “Ο” 947 – ΠΟΣΟΣΤΟ 4,43%
Βλέπουμε λοιπόν ότι υπάρχει αναλογική κλιμάκωση της μετάδοσης σε σχέση με τον αριθμό εμβολίων. Όσα περισσότερα εμβόλια έχει κανείς, τόσο περισσότερο φαίνεται πως κινδυνεύει να κολλήσει την “Όμικρον”!
Μπορεί άραγε αυτό να σημαίνει εξασθένιση της άμυνας του οργανισμού και μάλιστα αντιστρόφως ανάλογη ως προς τον αριθμό εμβολίων – δόσεων; Θα δούμε, γιατί αν πράγματι συμβαίνει κάτι τέτοιο τότε…
Η δε εξήγηση του Μπλασιέ για το φαινόμενο είναι ότι η “Ο” χτυπά τους εμβολιασμένους επειδή διαφεύγει του εμβολίου… Το γιατί όμως φαίνεται να χτυπά περισσότερο τους τριπλά εμβολιασμένους δεν έχει απαντηθεί. Ή καλύτερα κανείς δεν τολμά να το υποθέσει έστω…
ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ – ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΓΡΙΠΗ
https://twitter.com/MartinBlachier/status/1465630491596500995?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1465630491596500995%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.noiazomai.gr%2F2021%2F12%2Fmartin-blachier-h-o-xtypa-emboliasmenous.html
Πρόσφατα ο Γάλλος Επιδημιολόγος που φέρεται να έχει την εκτίμηση του Μακρόν, πρότεινε στο CNews μία άλλη στρατηγική αντιμετώπισης του κορωνοϊού, ανάλογη με εκείνη που ακολουθείται στην περίπτωση της γρίπης. Δηλαδή επικέντρωση μόνο στις ευαίσθητες ομάδες (ηλικιωμένοι), προαιρετικό εμβόλιο και άνοιγμα ζωής και αγοράς σε κανονικότητα.
ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΕ ΤΡΙΠΛΟ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟ ΑΠΟ 40 ΚΑΙ ΚΑΤΩ
https://twitter.com/MartinBlachier/status/1466718342299934728?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1466718342299934728%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.noiazomai.gr%2F2021%2F12%2Fmartin-blachier-h-o-xtypa-emboliasmenous.html
Ακόμη ο Μπλασιέ, αν και έχει ταχθεί υπέρ του υποχρεωτικού εμβολιασμού σε ευάλωτες ομάδες, εμφανίστηκε να μην συμφωνεί με τον τριπλό εμβολιασμό ατόμων μικρότερων από 40 ετών, γράφοντας σε μήνυμά του στις 3-12-2021:
ΚΑΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΜΑΣΚΑΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
https://twitter.com/MartinBlachier/status/1472165640114950151?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1472165640114950151%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.noiazomai.gr%2F2021%2F12%2Fmartin-blachier-h-o-xtypa-emboliasmenous.html





