Το ερώτημά του αναγνώστη στον GEWKWN : αν ο Βασιλιάς Ιωάννης μετά την εκστρατεία του στην Ασία όπως αναφέρει ο Άγιος Ανδρέας ο δια Χριστόν Σαλός,θα διατηρήσει ή καταργήσει το στρατό με την λογική ότι δεν θα γίνονται πόλεμοι.
Επίσης αν είναι δυνατόν να αναφέρει κάποια από τα επιτεύγματα των επιστημόνων και την έκταση της Ελλάδας κατά την διακυβέρνηση του Ιωάννη.
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ:
1) ΤΑ ΝΕΑ ΣΥΝΟΡΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ……ΘΑ ΕΙΣΘΕ ΠΕΡΙΤΡΙΓΥΡΙΣΜΕΝΟΙ ( ΜΕΤΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ) ΑΠΟ ΦΙΛΟΥΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΤΕ ΖΗΜΙΑ ΣΕ ΣΑΣ….. Τρεις ποταμοί θα τριγυρνούν την Ελλάδα, που έχουν σκοτώσει τον Άγιο Κοσμά; ……Εως εκεί θα φτάσετε…..Εσείς να ξέρετε μόνον ότι από τρεις ποταμούς θα περάσουν για να έλθουν σε σας
2) Θα κλείσουν τα σύνορα της Ελλάδος ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ, όχι από άλλους, θα κλείσουν για να μην χαλάσει ο πυρήνας.
3) ‘’Δεν έχετε ιδέα τι θα δείτε ( μετά τα γεγονότα ) κουράγιο να έχετε να ανεβείτε αυτό το βουνό των βασάνων που έρχεται τώρα, όταν θα φτάσετε στην κορυφή και θα δείτε τι έρχεται, η καρδιά σας θα φύγει από το στήθος σας από χαρά, η ψυχή σας θα γίνει γαλήνια’’
4) Θα δείτε στην πραγματικότητα πως λέγεται αυτό που λέτε εσείς, Ζωή, αυτό έχετε να ζήσετε, δεν σας κρατά Ο Χριστός με ελπίδες.
5) Μέσα από αυτήν την αγριότητα που εσείς την προκαλείτε θα πέσει μια τέτοια ηρεμία που δεν θα έχετε με ποιον να τσακωθείτε !
6) Στην Ελλάδα θα ανθίσουν όλες οι επιστήμες, οι οποίες δεν θα ομοιάζουν με τις επιστήμες που γνωρίζετε εσείς.
7) όλα τα παιδιά Του Κυρίου θα μαζευτούν εδώ (Ελλάδα ) διότι από εδώ μαζί με Τον Κύριο θα ξεκινήσουμε την μεγάλη πορεία της ανθρωπότητας.
8) Η Ελλάδα και η Κύπρος θα πλημυρίσουν από Άγιο Φως…. ΚΑΙ ΟΤΑΝ Η ΕΛΛΑΣ ΘΑ ΗΓΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΝ οι άλλοι δεν θα γνωρίζουν που θα είναι οι Ηγέτες τους.
9) οι ασθένειες θα θεραπεύονται χωρίς Ιατρό, θα σηκώνετε το βλέμμα σας στον Ουρανό θα επικαλείσθε Την Αγία Τριάδα και θα ζητάτε να σας πάρει την συγκεκριμένη αρρώστια .
10) Σε λίγο θα βαδίζετε με τους δικούς σας, ΔΙΟΤΙ ΟΣΗ ΓΗ ΘΑ ΜΕΙΝΗ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ, ΚΑΙ ΣΕ ΟΤΙ ΜΕΙΝΕΙ, ΘΑ ΒΑΣΙΛΕΥΗ Ο ΘΕΟΣ……
11) Παιδιά μου, Ο ΧΡΙΣΤΟΣ το έθνος Του ( το έθνος των ελλήνων ) θα το φροντίσει και θα το φυλαξη. Όλες οι άλλες χώρες θα γίνουν σκορποχώρι ………
12) Από την Ελλάδα θα φύγουν όλοι , θα μείνουν μόνο οι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ …..
13) οι δικοί μας ( οι Έλληνες ) επιστήμονες, φωτισμένοι από το Άγιο Πνεύμα, θα κάνουν τα ακατόρθωτα της γης αυτών των ημερών.
14) Δεν θα χρειάζεσθε τα άχρηστα του ουρανού ( τους δορυφόρους ) και πάνω από αυτήν την γη ( την ελληνική ) θα περάσουν με αστραπιαία δύναμη τα φώτα της ερχομένης και αναμενόμενης επιστήμης.
15) Θα ζήσετε παιδιά μου σε μια χώρα χρυσαφένια, σε μια χώρα που ο ήλιος θα χαμογελά πρωί και βράδυ ( παραβολικά ) Διότι για την χώρα αυτή εργάστηκαν άπειροι Μάρτυρες, Μαρτύρησαν με το όνομα του Χριστού στα χείλη τους, και εν ονόματι Του, αλλά ταυτοχρόνως με τον νου τους στην Ελλάδα ( υπέρ Πίστεως και Πατρίδος )
16) Αυτές οι θυσίες, οι ουράνιες θυσίες, έχουν καλύψει την χώρα μας απ’ άκρη έως άκρη, και η ευλογία Του Θεού τίμησε, τιμά και θα τιμήσει τις θύσεις αυτές!
17) Παιδιά μου η γραφή σας θα αλλάξει και θα γίνει όπως ήταν πριν, η νοημοσύνη σας θα φθαση εκεί που δεν φθάσατε ποτέ ως τώρα. Και σ ‘αυτήν την γωνιά, σ’αυτην την Γη, ευτυχισμένοι εσείς με ποιον δίπλα θα περπατήσετε;
18) στην χώρα μας θα ανθίσουν όλες οι επιστήμες, οι οποίες δεν θα ομοιάζουν με τις επιστήμες που γνωρίζετε εσείς. Θα διασταυρώνεται η μια με την άλλη, διότι δεν θα λειτουργεί η μια χωρίς την άλλην……Θα ανθίσει πρώτα η επιστήμη της Σοφίας και αυτή θα κυβερνά τις άλλες επτά επιστήμες που σήμερα τις γνωρίζετε με άλλα ονόματα, τις ξέρετε από τα αρχαία κείμενα , Του Μ. Βασιλείου, Της Αγίας Αικατερίνης…………
19) Ότι ανήκει στην Ελλάδα δεν θα μολυνθεί
20) Η ΚΙΒΩΤΟΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΓΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΤΗΣ.







Δε θελω να προσβαλω η να αμφισβητησω την ακεραιοτητα κανενος γεροντα αλλα συγνωμη, ολα αυτα τα θεωρω… φαντασιοπληξιες γεροντων!