Άγριο πετροβολητό στον Ταξιάρχη της Μόριας.
Μία από τις μεγάλες πέτρες που ρίχτηκαν στο εσωτερικό έσπασε εικόνα του τέμπλου.
¨Δεν πειράζει, ο καθένας έχει τον πολιτισμό του και πρέπει να τον αποδεχτούμε¨…. Λένε….
Εμείς είμαστε πάντως βέβαιοι για κάτι.
Αργά ή γρήγορα, οι Μοριανοί μα με το καλό μα αναγκαστικά θα φύγουν από εκεί…
Ποιος θα καθόταν εκεί, αν μπορούσε να φύγει….









