Πέθανε ὁ 35χρονος ἀπὸ τὴν Κόρινθο λίγες μέτρες μετὰ τὸν ἐμβολιασμό του μὲ τὴν πρώτη δόσι τοῦ ἐμβολίου τῆς Pfizer (16 Ἰουλίου ἐμβολιάστηκε , στὶς 23 Ἰουλίου πέθανε…)
«Δἐν ἤθελε νὰ ἐμβολιαστῇ, φοβόταν», λέει ὁ πατέρας του, ἀλλὰ «τὸν ἀνάγκασα νὰ τὸ κάνῃ τὸ ἐμβόλιο, γιὰ νὰ ἀνοίξῃ τὴν ἐπιχείρησί του»
«Δὲν εἶχε κανένα πρόβλημα ὑγείας», ἀναφέρεται στὸ δημοσίευμα (1)
Ἔτσι ἀποδεικνύεται ἀνεπαρκὴς καὶ ψευδὴς ἡ «ξεκάθαρη» διαβεβαίωσις τοῦ ἀρχιεπισκόπου Ἀθηνῶν Ἰερονύμου ὅτι «Ἐδὼ εἶναι τὸ ἐμβόλιο, ἐκεὶ εἶναι ὁ τάφος, Διάλεξε καὶ πάρε...»(2)
Δὲν διάλεξε, ὑποχρεώθηκε νὰ κάνῃ τὸ ἐμβόλιο, «προκειμένου νὰ ἀνοίξῃ τὴν ἐπιχείρησί του»- ἀλλά ἐκεὶ ποὺ ἦταν τὸ ἐμβόλιο, ἐκεὶ ἦταν καὶ ὁ τάφος…. Καὶ ἐμβόλιο λοιπὸν καὶ τάφος. Ποὺ πᾶνε οἱ διαβεβαιώσεις τοῦ ἀρχιεπισκόπου; Ποὺ πᾶνε οἱ διαβεβαιώσεις τῆς ΔΙΣ ὅτι « Ὅλα τά ἐμβόλια (Pfizer, Moderna, Astra Zeneca, Johnson & Johnson) προσφέρουν ὑψηλή προστασία γιά τήν ἀποφυγή σοβαρῆς νόσησης, διασωλήνωσης καί θανάτου, ὅπως καί γιά τήν πιθανότητα νά νοσήσει κάποιος καί νά μπεῖ στό νοσοκομεῖο». (ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΛΑΟ 19/7/21)
Ὑψηλὴ προστασία, πράγματι… Ἐνῷ μὲ τὰ ἐμβόλια -κατὰ τὴν ΔΙΣ τὸν Τσιόδρα καὶ τὸν Κικίλια- ἀποφεύγεται ἡ «σοβαρὴ, νόσησις, ἠ διασωλήνωσις καὶ ὁ θάνατος», ἡ πραγματικότης δὲν φαίνεται νὰ ὑπακούῃ στὶς διαβεβαιώσεις τους καὶ στέλνει συνεχῶς τοὺς πειθομένους στὶς διαβεβαιώσεις αὐτὲς καὶ στὰ νοσοκομεία καὶ στὸν τάφο. Πρὸς τὸ παρὸν, τὸ μέλλον – ἄν λάβωμεν ὑπ᾿ ὅψιν ἄλλους εἰδικοὺς (Montagnie, Bagdi)- διαγράφεται μελανώτερον. Εὐχώμεθα νὰ διαψευστοῦν ἤ ὁ Θεὸς νὰ παρέμβῃ παραβλέποντας τὴν εὐπείθεια τῶν ὑπάκουων καὶ φοβισμένων καὶ τὸ θράσος τῶν, ρασοφορούντων καὶ μὴ, πλασιὲ τῶν ἐμβολίων.
Ὁ Δωδώνης Χρυσόστομος βγάζει ἀπὸ τὸ δίλημα, ἐμβόλιο ἤ τάφος· διάλεξε καὶ πάρε, τὸν ζαλισμένο ἄνθρωπο: «Πρέπει να είναι υποχρεωτικός ο εμβολιασμός για κάθε ένα που δεν είναι στο σπίτι του και για κάθε εργαζόμενο που είναι στο δημόσιο» (3) Ὁ 35χρονος ἐδὼ δὲν θὰ εἶχε περιθώρια ἐπιλογῆς καὶ ὁ πατέρας του τὶς τύψεις ποὺ τὸν ἀνάγκασε νὰ ἐμβολιαστῇ.
Πάντως δὲν θὰ κουραστεῖ ὁ Ἀργολῖδος νὰ τοῦ διαβάσῃ ἐξορκισμοὺς, ὡς δαιμονιζομένου, μιὰ ποὺ δὲν ἤθελε νὰ κάνῃ τὸ ἐμβόλιο. (4) Ἀρκεὶ, πιστεύω, ἡ νεκρώσιμος ἀκολουθία, ἐκτὸς καὶ ἄν οἱ Ἱεράρχες άποφασίσουν ὅτι τὸ νὰ μὴν τρέχεις ἀγαλωμένῳ ποδὶ νὰ κάνῃς τὸ ἐμβόλιο δὲν εἶναι μόνον ἁμαρτία, ὅπως λέγει καὶ ὁ Μεσσηνίας Χρυσοστομος (5) , ἀλλὰ ἀσυγχώρητος ἁμαρτία ποὺ οὔτε ὁ θάνατος δὲν τὴν ξεπλένει.
Ὅπως καὶ νὰ ἔχῃ τὴν Ἐκκλησία ἀπὸ σῶμα ἁγιασμοῦ οἱ ρασοφόροι προσπαθοῦν νὰ τὴν μετατρέψουν σὲ φωτοτυπεῖο ἡλιθιότητος καὶ ἄνοιας, ὥστε νὰ αὐθαιρετοῦν ἀδιαμαρτύρητα, νὰ αὐτοσχεδιάζουν ἀνέλεκτα, καὶ νὰ καλοπερνοῦν ἀκοπίαστα.
Τώρα ποὺ στήνεται ἡ παγκόσμια δικτατορία τοῦ ἀντιχρίστου καὶ φαίνεται νὰ ἐκστασιάζονται οἱ λαοὶ καὶ τὰ ἔθνη ἀπὸ τὰ φοβερὰ σημεία του –καὶ νὰ παραδίδονται στὶς φοβέρες του-σπεύδουν νὰ πιάσουν στασίδι στὸ ναό του καὶ οἱ φαινόμενοι ὡς λειτουργοὶ τοῦ ὄντως Ὑψίστου. Ἡ Ἐκκλησία, ὅμως, ὡς σῶμα τοῦ Χριστοῦ μὲ κεφαλὴ μόνο τὸν Χριστό, εἶναι ἀδύνατον νὰ δουλωθῇ καὶ οἱ πῦλες τοῦ ἄδου νὰ κατισχύσουν αὐτῆς.
Ἄς μείνουμε σὲ ὅσα οἱ πατέρες παρέδωσαν καὶ ἄς μὴν ἀκολουθοῦμε τοὺς Βέκκους τοῦ συγχρόνου διωγμοῦ, καὶ Βέγγους τῆς ἐκκλησιαστικῆς ἰλαροτραγωδίας.
Γεώργιος Κ. Τζανάκης. Ἀκρωτήρι Χανίων 26/7/2021
(1)https://www.pronews.gr/ygeia/1004566_pethane-35hronos-liges-imeres-meta-ton-emvoliasmo-toy-me-skeyasma-tis-pfizer
(4) «Διάβασμα. Και όχι απλώς διάβασμα. Χρειάζονται οι μεγάλοι εξορκισμοί του μεγάλου Βασιλείου…» https://www.romfea.gr/epikairotita-xronika/44683-argolidos-nektarios-i-agelada-kai-to-emvolio
(5) «Από την στιγμή που ο άνθρωπος γίνεται αιτία να προκαλείται θάνατος στη ζωή του ίδιου και των συνανθρώπων του, αυτό είναι αμαρτία.»https://www.ethnos.gr/ekklisia/165145_mitropolitis-messinias-osoi-den-emboliazontai-amartanoyn-ypohreotikos-o-emboliasmos