Είναι προφανές ότι έχουμε να κάνουμε με το μεγαλύτερο ΦΙΑΣΚΟ και συνάμα μια υπέρτατη ΠΡΟΚΛΗΣΗ κατά του Ελληνικού λαού! Ο Κυριάκος Μητσοτάκης αν δεν παρέμβει αμέσως, θα αντιμετωπίσει άμεσα την οργή του Ελληνικού λαού.
Την Εμινέ Ερντογάν να έβαζαν να διοργανώσει το ΕΛΛΑΔΑ2021, θα ήταν περισσότερο προσεκτική…
Βάλτε ΑΜΕΣΩΣ ένα τέλος στην Οθωμανολαγνεία γιατί θα έχουμε άσχημα ξεμπερδέματα!!!






