Πως τα φέρνει η ακατάληπτη ” Θεία Πρόνοια ” …πως τα φέρνει από εδώ , πως τα φέρνει απο εκεί και στο τέλος θα δείτε ,ενώ όλα θα μοιάζουν ένα “αδιέξοδο ” , θα μας βγάλει στο “ξέφωτο ” ..στην ανάσταση ..
Φέτος το Πάσχα ,δεν θα έχει πιθανόν αυτές τις απαράδεκτες διαφημίσεις του “JUMBO “… να εξευτελίζουν την μεγαλύτερη γιορτή της Ορθοδοξίας.. στον βωμό του κέρδους .
Φέτος το Πάσχα ,αν κάποιοι πάρουν “δώρο ” δεν θα τρέξουν στα ” mall” να προσκυνήσουν ,αλλά πιθανά να τα κάνουν μακαρόνια , όσπρια ,ρύζια ,ζάχαρη ,αλεύρι και λάδι κ.α για τα δύσκολα …που να είσαστε σίγουροι τα “σημεία” βοούν ..
Φέτος οι Εκκλησίες δεν θα γίνουν “πασαρέλες ” στον επιτάφιο και στην ανάσταση ,για να θαυμάσουν όλοι το πόσο ανώτεροι και πλούσιοι είμαστε …την ώρα που ακολουθούμε σαν”επίτιμοι ” καλεσμένοι ,τον επιτάφιο ή για πέντε λεπτά που θα πάμε στην ανάσταση, θα έχουμε ξοδέψει ώρες στο κομμωτήριο και στα μαγαζιά ,ενώ για τον ΘΕΟ ούτε πέντε λεπτά δεν διαθέτουμε …
Φέτος θα είναι ένα Πάσχα ,που ίσως μας δοθεί η δυνατότητα να καταλάβουμε κάποια πράγματα ,να κατανοήσουμε ότι τα προηγούμενα χρόνια δεν ξέραμε τι είναι Πάσχα και τι γιορτάζουμε …
Ότι για να αναστηθείς ,πρέπει πρώτα να “κακοπαθήσεις ” να σταυρωθείς ..
και όπως λέει ο απόστολος Παύλος
Εβρ. 12,6 ὃν γὰρ ἀγαπᾷ Κύριος παιδεύει, μαστιγοῖ δὲ πάντα υἱὸν ὃν παραδέχεται.
Εβρ. 12,6 Διότι εκείνον που αγαπά ο Κυριος, τον παιδαγωγεί και τον μορφώνει δια μέσου των θλίψεων· μαστιγώνει δε με ταλαιπωρίες κάθε υιόν, τον οποίον δέχεται κοντά του ως ιδικόν του”.
Οι “μάστιγες ” για εμάς θα είναι “παιδαγωγικές ” .για τους άλλους λαούς δυστυχώς λόγω της αμετανοησίας των ,αλλά και του αντίχριστου παπά ,θα είναι καταστροφή .
Άραγε αυτός ο αιρετικός ,σχισματικός οικουμενιστής και αρνητής του Χριστού ,όταν παριστάνει πως προσεύχεται δεν βλέπει αυτός και όσοι τον ακολουθούν , “τα σημεία ” που προκαλεί ,ότι ήταν , είναι και θα είναι “βδέλυγμα ” ..
Ο Κορόνα ιός ,απέτρεψε πολλά πράγματα ,μας φυλάκισε , μας μάζεψε ,μας χρειαζόταν ..
Σε εμάς τους Έλληνες θα βγει σε καλό ,στα δύσκολα , θα ενωθούμε και θα μας “χαριτώσει ” ο ΘΕΟΣ
Ο Χριστός μας, βρήκε τον τρόπο στον λαό του να κηρύξει “μετάνοια ” …
Τις θεός μέγας ως ο Θεός ημών , συ εί ο Θεος ο ποιών θαυμάσια μόνο.(Ψαλμ. 76,14-15)
Ποιός θεός είναι τόσο μεγάλος όσο ο Θεός μας; Εσύ είσαι ο μόνος Θεός που κάνεις θαυμάσια
Καλή υπομονή .
Γρηγόρης





