Δεκάδες αναρχικοί που φορούσαν κουκούλες πραγματοποίησαν επίθεση, μισή ώρα μετά τα μεσάνυχτα του Σαββάτου, στο Διοικητικό Πρωτοδικείο της Αθήνας και τα έκαναν γυαλιά
καρφιά,ενώ φρόντισαν και για την “διακόσμησή” του με μπογιές.
Με ανάρτηση τους στο indymedia που υπογράφουν οι «Ατομικοί τρομοκράτες» “ανέλαβαν” την ευθύνη για την καταδρομική επίθεση στο κτίριο της Λουΐζης Ριανκούρ.
Στο κείμενο ανάληψης ευθύνης η επίθεση χαρακτηρίζεται «κίνηση αλληλεγγύης» σε πρόσφατα καταδικασμένους αναρχικούς.
Διαβάστε ολόκληρο το κείμενο “ανάληψης” ευθύνης και δείτε φωτο από την… “επίσκεψη:
187 Ας είναι οι ώρες σας…Παρέμβαση στο Πρωτοδικείο Αθηνών
από «Ατομικοί τρομοκράτες»
01/04/2018 12:10 μμ.
Αλληλεγγύη
187 Ας είναι οι ώρες σας…
Η συνέχεια στο http://theodorovias.blogspot.gr/2018/04/187.html






