Χαίρεται
Ιω. 14,2 ἐν τῇ οἰκίᾳ τοῦ πατρός μου μοναὶ πολλαί εἰσιν· εἰ δὲ μή, εἶπον ἂν ὑμῖν· πορεύομαι ἑτοιμάσαι τόπον ὑμῖν·
Ο Χριστός είναι αυτός που ετοίμασε και κατανέμει τα σπίτια στον ουρανό ἐν τῇ οἰκίᾳ τοῦ πατρός μου μοναὶ πολλαί .
Δεν είμαστε όλοι το ίδιο ,ούτε την ίδια παρρησία θα έχουμε πρός τον Θεό ,αν έχουμε κάποια στιγμή .
Δεν μπορούμε εμείς να επιλέξουμε τον αγώνα ,την άσκηση ,που μπορούμε να σηκώσουμε για την σωτηρία μας .
Αναλόγως αγώνα και προσόντων ,θα λάβουμε θέση στον παράδεισο ή τον άδη και αργότερα στην Βασιλεία ή την κόλαση.
Α Κορ. 12,28 Καὶ οὓς μὲν ἔθετο ὁ Θεὸς ἐν τῇ ἐκκλησίᾳ πρῶτον ἀποστόλους, δεύτερον προφήτας, τρίτον διδασκάλους, ἔπειτα δυνάμεις, εἶτα χαρίσματα ἰαμάτων, ἀντιλήψεις, κυβερνήσεις, γένη γλωσσῶν.
Καὶ οὓς μὲν ἔθετο ὁ Θεὸς ἐν τῇ ἐκκλησίᾳ….
Ο Θεός βλέπει τις δυνατότητες ,τις ικανότητες ,τις αντοχές ,την ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ,την ΜΕΤΑΝΟΙΑ του καθενός μας ,μέσα στον χρόνο και στην αιωνιότητα .
Αναλόγως μας καλεί και μας κατατάσει με αμετρητή πανσοφία, μέσα στην μνήμη του ,στο σώμα του ἐν τῇ ἐκκλησίᾳ.
Αναλόγως αν δεν συμφωνούμε και ως όστρακοειδή πήλινα αγγεία ….έχουμε άποψη ,μας αφήνει στους δαίμονες και μας κατατάσουν αυτοί ….
![]()
Ιω. 14,3 καὶ ἐὰν πορευθῶ καὶ ἑτοιμάσω ὑμῖν τόπον, πάλιν ἔρχομαι καὶ παραλήψομαι ὑμᾶς πρὸς ἐμαυτόν, ἵνα ὅπου εἰμὶ ἐγώ, καὶ ὑμεῖς ἦτε.
Άλλοτε παραχωρεί και γίνεται ένα άλλο ημερολόγιο ,πιο συντομές οι ακολουθίες , πιο βατός ο αγώνας για την σωτηρία μέσα στον κόσμο .
Γιατί έτσι οικονομεί την σωτηρία μας ,εμάς των αδυνατών ,των ελαχίστων .
Βλέπει πρίν από εμάς για εμάς τις αδυναμίες μας και προνοεί για την σωτηρία μας Αλλάζοντας ,μετατρέποντας , αυτά που εκείνος ορίζει και κατέχει ,δηλαδή τα πάντα.
Πνευματικά Ο.Υ.Κ
Αποκ. 19,14 καὶ τὰ στρατεύματα τὰ ἐν τῷ οὐρανῷ ἠκολούθει αὐτῷ ἐπὶ ἵπποις λευκοῖς, ἐνδεδυμένοι βύσσινον λευκὸν καθαρόν.
Διατηρεί και καλεί όμως και μια πιο σκληραγωγημένη τάξη και κατάσταση ,το παλαιό ημερολόγιο .
Μεγαλύτερες ακολουθίες ,πιο σκληρή άσκηση ,αυτά όμως μέσα στον ΜΟΝΑΧΙΣΜΟ ή στον κατ οίκον κρυφό μοναχισμό βλέπε… Κοσμοκαλόγερος που δεν επιδεικνύεται , παραμένει αφανής .
Αυτά για όποιον κληθεί από τον Θεό εν κρυπτώ , χωρίς φωνές και τυμπανοκρουσίες ,επιθέσεις ,ζηλωτισμούς .
Να μπεί στο ιερό στράτευμα ,να κάνει την προσευχή του πυρινή ,ακόμα και τον Λογο του ,για να βοηθήσει τον κόσμο και όχι πρός επιδειξη .
Αντίθετα όταν κάποιος επιλέξει κάτι που δεν κλήθηκε σε αυτό .
Αυτό γίνεται αγώνας επιδειξης ,υπεροχής πάνω και μέσα από τύπους κανόνες , διαστροφή του γράμματος λόγω πώρωσης και άγνοιας του πνεύματος .
Χωρίς ΑΓΑΠΗ και ΕΛΕΟΝ αλλά πλήρης ΘΥΣΙΑΣ και ΤΥΠΩΝ
Ο πρώτος ως ο έσχατος Ο άρχων ως ο δούλος…
Όταν κάποιος επιλέξει την μοναστική σκληρή άσκηση ,του παλαιού ημερολογίου ,τις μεγαλύτερες ακολουθίες , αλλά παραμείνει και κυκλοφορεί στον κόσμο και μάλιστα επιθετικός ,κάτι κρύβει .
Αυτό που κρύβει έρχεται στιγμή που εκρυγνήται και βγαίνει ως θυμός ή αλαζονεία .ή έπαρση και ολο αυτό λειτουργεί τελικά σατανικά ,δηλαδή αντίθετα …..
Α Κορ. 12,29 μὴ πάντες ἀπόστολοι; μὴ πάντες προφῆται; μὴ πάντες διδάσκαλοι; μὴ πάντες δυνάμεις;
Μήπως αυτός είναι ένας ριζωμένος βαθιά εγωισμός ,μια υπερηφάνια ,ένα πάθος να ξεχωρίζει ανάμεσα από τους άλλους .
Ένα πάθος που εκφράζεται και εικονίζεται με την αποτείχιση από την κανονική Εκκλησία ή το να φορέσει ένα ράσο ;
Είσοδος σε μια τάξη που είναι για τον μοναχισμό ,χωρίς να είσαι μοναχός από καρδιάς ,κλήσης από τον Θεό ..
Α Κορ. 12,30 μὴ πάντες χαρίσματα ἔχουσιν ἰαμάτων; μὴ πάντες γλώσσαις λαλοῦσι; μὴ πάντες διερμηνεύουσι;
Κύριε, μη στήσης αυτοίς την αμαρτίαν ταύτην
Αποδεικνύεται ότι αντί να αγαπάω,να ανέχομαι ,να υπομένω ,να έχω καρπούς Αγίου Πνεύματος Αγάπη ,Χαρά ,Ειρήνη ,Μακροθυμία ,Χρηστότητα ,Αγαθοσύνη ,Πιστη ,Πραότητα ,Εγκράτεια
Όλη αυτή η άσκηση λειτουργεί αντίθετα ,με σκληραίνει ,είμαι γεμάτος νεύρα και επιθετικότητα ,κινούμαι ως ΑΥΘΕΝΤΙΑ .
Είναι γιατί επέλεξεα κάτι που δεν είμαι για αυτό ,είμαι ΕΚΤΟΣ ΘΕΛΗΜΑΤΟΣ ΘΕΟΥ
ουκ εστιν μαθητης υπερ τον διδασκαλον …
Αν θέλω την μεγαλύτερη και σκληρότερη άσκηση και αν αυτό είναι θέλημα Θεού Αν ο Θεός βλέπει σε μένα ότι μπορώ να τραβήξω περισσότερα τάλαντα με την προσευχή μου ,να αποκτήσω με την άσκηση παρρησία απεναντί στον Θεό ,που να ωφελεί πάνω από όλα τους άλλους .
Τότε υπάρχουν μοναστήρια που με περιμένουν και όχι να μενω στον κόσμο κουνώντας το δάχτυλο και αραδιάζοντας γνώσεις .
Έλεον θέλω και ου θυσίαν.
Πιστεύω ότι το νέο ημερολόγιο οδηγεί στην απώλεια , πιστεύω ότι το παλαιό ημερολόγιο σώζει και το ακολουθώ ;
Όποιο και ημερολόγιο να ακολουθώ ,όταν κολλήσω στην Θυσία ,στους τύπους ,τους κανόνες κλπ κλπ τότεν ουδεν ειμί….
Α Κορ. 12,31 ζηλοῦτε δὲ τὰ χαρίσματα τὰ κρείττονα. καὶ ἔτι καθ᾿ ὑπερβολὴν ὁδὸν ὑμῖν δείκνυμι.
Εάν κάνω ΠΡΟΣΕΥΧΗ μετά δακρύων ,βλέποντας τα χάλια μου ,βλέποντας το ΕΛΕΟΣ του Θεού σε μένα και παρακαλώ θερμά τον Κύριο να σωθούμε όλοι παλαιό και νέο .
Αν παρακαλώ για την σωτηρία όλων μας ,τότε παύει το ημερολόγιο να έχει σημασία
Α Κορ. 13,13 νυνὶ δὲ μένει πίστις, ἐλπίς, ἀγάπη, τὰ τρία ταῦτα· μείζων δὲ τούτων ἡ ἀγάπη.
Έτσι βλέπω τον εαυτό μου στον καθρέπτη και λέω ΠΟΥ ΠΑΣ ΡΕ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟ ….
Να πολεμήσεις τον διάβολο και τους δαίμονες ,χωρίς να σε καλέσει κανείς ,είσαι χαμένος από χέρι …
Κάτσε στα αυγά σου ,στο νέο ημερολόγιο ,τις μικρότερες ακολουθίες ,την light άσκηση .
Αν θέλει ο Θεός να μπείς στα Ο.Υ.Κ του θα σε καλέσει εκείνος ,αν πας μόνος σου, κάνοντας το θέλημα σου ,σε κάποιου άλλου τα Ο.Υ.Κ θα μπείς και δεν βγαίνεις από εκεί μετά …
Δεν είναι τυχαίο ότι το παλαιό ημερολόγιο ,είναι το ημερολόγιο του μοναχισμού .
Των επιλεκτών πνευματικών Ο.Υ.Κ του ουρανίου στρατεύματος .
Ας μην επιλέγουμε κάτι το οποίο μπορεί να μην είναι για εμάς ,πίσω από πλανεμένους ομοιοπαθείς ,ενώ για εμάς είναι κάποιες άλλες ας ελπίσουμε μοναὶ … ἐν τῇ οἰκίᾳ τοῦ πατρός μου.
Ότι και αν επιλέξω ,ενα έχει σημασία να είναι Θέλημα Θεού και όχι το θέλημα μου ,το Θέλημα του Καραμήτρου ….
Καλή Φώτιση και Αρχή Μετανοίας
Γ.Μ





