Υποστηρίζουν ότι αν ο Μπάιντεν είναι ακατάλληλος να θέσει υποψηφιότητα, είναι επίσης ακατάλληλος να υπηρετήσει. Είναι δύσκολο να διαφωνήσει κανείς με αυτό. Αλλά το να παραιτηθεί ο Μπάιντεν θα ήταν ουσιαστικά το ισοδύναμο με το να πετάξεις τον Μπρερ Ράμπιτ στο βούρκο. Η ανάδειξη της Καμάλα Χάρις στην προεδρία δεν πρόκειται να βοηθήσει τους Ρεπουμπλικανούς να κερδίσουν τον Νοέμβριο. Στην πραγματικότητα, θα βοηθούσε σχεδόν σίγουρα τη Χάρις και τους Δημοκρατικούς.
Επιτρέψτε μου να προσπαθήσω να εξηγήσω.
Πρώτα απ’ όλα, η ιστορία μάς έχει δείξει ότι οι «εν ενεργεία πρόεδροι» λαμβάνουν πάντα μια αξιοσημείωτη ώθηση σε σύγκριση με τους άλλους υποψηφίους.
Αυτή τη στιγμή, η Kamala Harris δεν είναι «εν ενεργεία πρόεδρος», αλλά αν αναδειχθεί στην προεδρία θα γίνει.
Δεύτερον, αν η Kamala Harris υπηρετήσει έστω και για μερικούς μήνες στον Λευκό Οίκο, θα της δοθεί η ευκαιρία να δείξει στον αμερικανικό λαό ότι μπορεί να κάνει τη δουλειά.
Εφόσον δεν τα θαλασσώσει πολύ άσχημα, αυτό θα μπορούσε να καθησυχάσει τους φόβους που έχουν πολλοί για την ικανότητά της να καλύψει τον ρόλο.
Τρίτον, τη στιγμή που θα ορκιστεί θα γίνει «η πρώτη γυναίκα πρόεδρος», και αυτό θα εξυμνηθεί πολύ από τα κυρίαρχα μέσα ενημέρωσης και θα δημιουργήσει ένα τεράστιο κύμα ενθουσιασμού για την εκστρατεία της.
Έτσι, ακόμη και αν πολλοί Ρεπουμπλικάνοι δεν ζητούσαν να παραιτηθεί ο Τζο Μπάιντεν, νομίζω ότι αυτό σχεδίαζαν ούτως ή άλλως οι Δημοκρατικοί.
Τελικά, νομίζω ότι η ανάδειξή της στην προεδρία είναι απλώς το επόμενο λογικό βήμα στο μεγάλο τους σχέδιο να βάλουν την Kamala Harris στον Λευκό Οίκο.
Φυσικά θα χρειαστούν μια καλή δικαιολογία, και η κλονισμένη υγεία του Τζο Μπάιντεν είναι ιδανική.
Όπως συζήτησα χθες, φαίνεται ότι ο Τζο Μπάιντεν είχε ένα πολύ ανησυχητικό επεισόδιο υγείας κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στο Λας Βέγκας την περασμένη εβδομάδα.
Το KSNV μετέδωσε ότι ένα νοσοκομείο στο Λας Βέγκας τέθηκε σε συναγερμό λόγω «ενός πιθανού ιατρικού προβλήματος με τον πρόεδρο Τζο Μπάιντεν»…
Ένα νοσοκομείο του Λας Βέγκας ήταν σε ετοιμότητα μετά την ειδοποίηση για πιθανό ιατρικό πρόβλημα του προέδρου Τζο Μπάιντεν το απόγευμα της Τετάρτης, ενώ επισκεπτόταν τη Νότια Νεβάδα.
Ομάδες επιβολής του νόμου και ιατρικές ομάδες συγκεντρώθηκαν έξω από την είσοδο της αίθουσας τραύματος του Πανεπιστημιακού Ιατρικού Κέντρου στην οδό Wellness Way σε περίπτωση που έφτανε ο πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών, αφού ακύρωσε την εμφάνισή του στο συνέδριο της Unidos US στο Λας Βέγκας, λόγω θετικής εξέτασης σε COVID-19. Η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Unidos US Janet Murguía έκανε την ανακοίνωση στους παρευρισκόμενους που περίμεναν να ακούσουν την ομιλία του προέδρου.
Ο πρόεδρος Μπάιντεν δεν ζήτησε ιατρική περίθαλψη στο νοσοκομείο, αλλά αντίθετα πήγε στο αεροδρόμιο και αναχώρησε από το Λας Βέγκας με το Air Force One για να αυτοαπομονωθεί στο σπίτι του στο Ντέλαγουερ.
Αρχικά δεν μας είπαν ποιο ήταν αυτό το ιατρικό πρόβλημα, αλλά τώρα υπάρχουν φήμες ότι ο Μπάιντεν εμφάνιζε «συμπτώματα που μοιάζουν με εγκεφαλικό επεισόδιο»…
Οι δημοσιογράφοι του RedState ακολούθησαν επίσης τα στοιχεία και ισχυρίστηκαν ότι οι αστυνομικές αρχές τους είπαν ότι όντως κάτι συνέβη και ότι ο Μπάιντεν εμφάνιζε «συμπτώματα που μοιάζουν με εγκεφαλικό επεισόδιο».
Τελικά, ο Μπάιντεν πρέπει να παρουσίασε γρήγορα βελτίωση γιατί πήγε στο αεροδρόμιο αντί για το νοσοκομείο.
Αλλά η φυσική του κατάσταση σίγουρα επιδεινώνεται πολύ γρήγορα.
Δεν βλέπω πώς είναι δυνατόν να συνεχίσει να υπηρετεί στο Οβάλ Γραφείο για έξι ακόμη μήνες.
Για τους Δημοκρατικούς, θα ήταν πολύ πιο λογικό η Καμάλα Χάρις να τον αντικαταστήσει πριν από τις εκλογές του Νοεμβρίου παρά μετά.
Οπότε αναμένουμε να δούμε μια κίνηση προς αυτή την κατεύθυνση μάλλον νωρίτερα παρά αργότερα.
Εν τω μεταξύ, η Καμάλα Χάρις έχει αρπάξει όλα τα χρήματα της προεκλογικής εκστρατείας του Τζο Μπάιντεν, και σε απάντηση η εκστρατεία του Τραμπ κατέθεσε καταγγελία στο FEC…
Η προεκλογική εκστρατεία του Τραμπ κατέθεσε την Τρίτη καταγγελία στην Ομοσπονδιακή Εκλογική Επιτροπή (FEC), κατηγορώντας την εκστρατεία της αντιπροέδρου Χάρις ότι κατέλαβε αθέμιτα τα χρήματα της προεκλογικής εκστρατείας του προέδρου Μπάιντεν, όταν εκείνος αποχώρησε από την κούρσα τη Δευτέρα.
Η καταγγελία, την οποία αναφέρουν οι New York Times, έγινε αφού ο λογαριασμός της εκστρατείας του Μπάιντεν άλλαξε το όνομά του σε «Harris for President» τη Δευτέρα, μετά την ανακοίνωση του προέδρου ότι δεν θα διεκδικήσει την επανεκλογή του.
«Η Καμάλα Χάρις επιδιώκει να διαπράξει μια ληστεία 91,5 εκατομμυρίων δολαρίων από τα χρήματα που περίσσεψαν από την προεκλογική εκστρατεία του Τζο Μπάιντεν – μια θρασύτατη αρπαγή χρημάτων που θα αποτελούσε τη μεγαλύτερη υπερβολική συνεισφορά και τη μεγαλύτερη παραβίαση στην ιστορία του Ομοσπονδιακού Νόμου περί Εκλογικής Εκστρατείας του 1971, όπως τροποποιήθηκε», έγραψε ο σύμβουλος της εκστρατείας του Τραμπ, Ντέιβιντ Γουόρινγκτον.
Εάν επιλέξετε να θέσετε υποψηφιότητα για ένα ομοσπονδιακό αξίωμα, πρέπει να καταθέσετε δήλωση υποψηφιότητας στην FEC.
Δεν υπάρχουν εξαιρέσεις.
Η Καμάλα Χάρις δεν το έχει κάνει αυτό.
Αντ’ αυτού, απλώς αντικατέστησε το όνομα του Τζο Μπάιντεν με το δικό της όνομα…
Η καταγγελία υποστηρίζει ότι «αν η Kamala Harris ήταν υποψήφια για κάτι το 2024, ο ομοσπονδιακός νόμος απαιτεί να έχει καταθέσει δήλωση υποψηφιότητας και το όνομά της να έχει εμφανιστεί στο όνομα της εξουσιοδοτημένης επιτροπής της. Όμως το όνομα της Kamala Harris δεν εμφανίζεται στο όνομα της υποτιθέμενης εξουσιοδοτημένης επιτροπής της, «Biden for President», και, μέχρι την Κυριακή, δεν υπήρχε δήλωση υποψηφιότητας γι’ αυτήν. Στη συνέχεια, την Κυριακή, αντί να καταθέσει τη δική της δήλωση υποψηφιότητας, απλώς τροποποίησε τη δήλωση του Joe Biden για να αντικαταστήσει το όνομά του με το δικό της. Δεν υπάρχει κανένας μηχανισμός βάσει του νόμου που να επιτρέπει σε ένα άτομο να τερματίσει την ομοσπονδιακή υποψηφιότητα ενός άλλου με απλή τροποποίηση του εντύπου 2 του άλλου. Επιπλέον, στο εν λόγω υποτιθέμενο τροποποιημένο έντυπο 2 η Harris όρισε την «Biden for President» ως την κύρια επιτροπή εκστρατείας της και στη συνέχεια τη μετονόμασε. Η τροποποίηση εγγράφου που υποβάλλεται σε ομοσπονδιακή υπηρεσία συνιστά παραβίαση της παραγράφου 1519.3 του 18 U.S.C.».
Υπάρχει ένας άλλος ισχυρισμός που είναι ακόμη πιο ανησυχητικός.
Υποστηρίζεται ότι εκατομμύρια δολάρια από πλούσιους δωρητές τεμαχίζονται σε εκατοντάδες χιλιάδες μικρές δωρεές «που γίνονται στο όνομα ανθρώπων που δεν έχουν ιδέα ότι έχουν κάνει δωρεά»…
Η πλατφόρμα δωρεών των Δημοκρατικών ActBlue κατηγορείται ότι εμπλέκεται σε μια «ΜΕΓΑΛΗ επιχείρηση ξεπλύματος χρήματος», με την οποία οι συνεισφορές από μεγάλους δωρητές διοχετεύονται μέσω εκατοντάδων χιλιάδων μικρών δωρεών που γίνονται στο όνομα ανθρώπων που δεν έχουν ιδέα ότι έχουν κάνει δωρεά.
Αν οι ισχυρισμοί αυτοί είναι αληθινοί, μιλάμε για απάτη ιστορικής κλίμακας.
Ο James O’Keefe λέει ότι έχει αποδείξεις ότι περισσότερα από 200 εκατομμύρια δολάρια έχουν «ξεπλυθεί» από τους Δημοκρατικούς…
Ο James O’Keefe αποκάλυψε την τεράστια επιχείρηση ξεπλύματος χρημάτων των Δημοκρατικών
Οι συνεισφορές έγιναν μέσω του ActBlue & των πολιτών σε όλες τις ΗΠΑ
Πάνω από 200 εκατομμύρια δολάρια ξεπλύθηκαν
Ονομάζεται «Smurfing»: Η δραστηριότητα του ξεπλύματος χρήματος με τη διενέργεια μεγάλου αριθμού μικρών συναλλαγών μέσω τραπεζών και ιδιωτών
Ένα άτομο «συνεισέφερε» 217.000 δολάρια μέσω 12.000 διαφορετικών συνεισφορών σε μια περίοδο 3 ετών, με παραλλαγές του ονόματος & της διεύθυνσής του.
Χιλιάδες συναλλαγές που ξεπλένουν εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια
Παρόλο που το FEC έχει ειδοποιηθεί, όλοι λίγο πολύ συμφωνούν ότι θα χρειαστούν χρόνια για να κάνουν οτιδήποτε…
Είναι απίθανο ότι η Επιτροπή θα αναλάβει οποιαδήποτε δράση μέχρι πολύ μετά την ημέρα των εκλογών, δεδομένου του αργού ρυθμού επίλυσης των ζητημάτων επιβολής της νομοθεσίας.
Μέχρι να επιλύσει τελικά το FEC τα ερωτήματα που τίθενται τώρα, οι εκλογές θα έχουν τελειώσει εδώ και πολύ καιρό.
Στο τέλος, κάποιος μπορεί να πληρώσει πρόστιμο.
Αυτό είναι ένα ακόμη παράδειγμα που αποδεικνύει ότι το σύστημά μας έχει γίνει ένα πλήρες και απόλυτο ανέκδοτο.
Ζούμε σε ένα έθνος που βρίσκεται σε πολύ προχωρημένο στάδιο παρακμής και οι πολιτικοί μας είναι από τους μεγαλύτερους παραβάτες του νόμου.
Τώρα που η ανομία βασιλεύει από την κορυφή της κοινωνίας μας μέχρι τον πάτο, πόσος χρόνος μας απομένει μέχρι να καταρρεύσει πλήρως;







Η αβασταχτη ελαφρότητα του είναι. Το χαος και η ακυβερνησία πλήττουν τις ΗΠΑ, εδώ και καιρό.Από την αρχή της διακυβέρνησης Μπαιντεν, αλλα αυτό δεν φανηκε και πολύ, λόγω των μέτρων καταστολής του κορωνοιού. Ύστερα ξεκίνησε η ειδική στρατιωτική επιχείριση των Ρώσων, στην Ουκρανία και αρχισε βήμα-βήμα, να αποκαλύπτεται, μέχρι που φθασαμε στο περίφημο debate, που πλέον φανηκε ξεκαθαρα, αλλα και οι δικοί του δεν ήθελαν να το κρύψουν, διότι είχαν περασει στα επόμενα βήματα. Έτσι τον έβγαλαν, τον εξέθεσαν και μετα φρόντισαν να τον απομακρυνουν, αφού τον έβαλαν να πει ότι αν τυχόν αρρωστήσει, θα αποσυρθεί από την κούρσα της διαδοχής. Στη συνέχεια τον αρρώστησαν από κορωνοιό και μετα του έγραψαν τη δήλωση ότι αποχωρεί και αφήνει διαδοχο την Καμαλα Χαρις, την οποία δεν στηρίζει ο Ομπαμα, που προέρχεται από το αμεσον περιβαλλον των Κλιντον. Συνεπώς μετα το 15Αυγουστο, όταν θα γίνει το Συνέδριο των Δημοκρατικών τελικα θα επιλέξουν την Χίλαρι, για να μπορέσει να νικήσει τον Τραμπ. Οι Ρεπουμπλικανοι καλουν τον Μπαιντεν να παραιτηθεί και από Πρόεδρος και αυτός αρνείται. Έτσι παμε σε κατασταση πλήρους σύγχισις και ακυβερνησίας στις ΗΠΑ, όπως ακριβώς το 1974, όταν εξ αιτίας του γουότεργκεητ παραιτήθηκι ο Νίξον, λίγο πριν τον 2ο Αττίλα. Μαλλον είναι πολύ καλή εποχή για τους Τούρκους να ξεκαθαρίσουν τους λογαριασμούς τους μαζί μας, με όποιον τρόπο νομίζουν αυτοί καταλληλο, ώστε να προωθήσουν το όραμα τους, της Γαλαζιας Πατρίδας. Έκαναν και το τεστ στη νήσο Κασο και είχε πολύ θετικα για αυτούς αποτελέσματα, αφού βαλαμε την ουρα στα σκέλια και φύγαμε.Εμείς λέμε καποια λόγια. Όταν οι Τούρκοι κρίνουν ότι το παρακανουμε μας τραβανε το αυτί και εμείς υποχωρούμε, επειδή πιστεύουμε στη θεωρία των ήρεμων νερών. Έστι, αν οι Τούρκοι θεωρούν ότι το χαος, που αυτή τη στιγμή επικρατεί στις ΗΠΑ και δεν κρύβεται πλεον, τους δίνει το επαρκες πλεονέκτημα, να προχωρήσουν σε πολεμικό επεισόδιο ή σε ευρύτερη πολεμική αναμέτρηση μαζί μας, ασφαλώς θα το κανουν. Και θα το κανουν, διότι όλοι έχουν ένα σχέδιο και μία προοπτική, μόνο εμείς πορεύμαστε στο αγνωστο, σε εντελώς αχαρτογραφητα νερα. Και όταν θα ξεσπασει η κρίση, διότι θα ξεσπασει, είναι μαθηματικώς βέβαιον, τότε εμείς θα ψαχνουμε να βρούμε τις πλευρές της ιστορίας, που θα μας βοηθήσουν και δεν θα μπορούμε να τις εντοπίσουμε, διότι θα κρύβονται. Έτσι κρύβονται στις ΗΠΑ, όταν έχουν οι ίδιες προβλήματα, ακυβερνησία, όπως ειχε γίνει επί Νίξον, ή απλα δεν θέλουν να παρουν θέση, διότι τους εξυπηρετεί η κατασταση, που παει να διαμορφωθεί. Το είχε γραψει και ο Στριγας, ότι όταν πληροφορήθηκε τι επρόκειτο να γίνει, έψαχνε και δεν μπορούσε να τους βρει, ούτε όμως και η κυβέρνηση της Ελλαδας τους έβρισκε, αφου βέβαια είχε διαπραξει το απονενοημένο διαβημα, του πραξικοπήματος εναντίον της Κύπρου και της απόπειρας δολοφονίας του Προέδρου Μακαρίου. Σήμερα θα πρέπει να καταλαβουμε τον κίνδυνο,που διατρέχουμε και να γίνει μια οικουμενική κυβέρνηση ή να αναλαβει ο στρατός. Το τελευταίο ούτως ή αλλως θα γίνει, οταν θα ξεσπασουν τα γεγονότα, όπως έχει προφητευθεί από τους Αγίους Παίσιο και Πορφύριο. Ζει Κύριος ο Θεός. Καλο 15Αυγουστο