Kαι να΄μαστε πάλι στα ίδια και χειρότερα…
Τόσο πολύ έχουμε συνηθίσει ή όντας απορροφημένοι στην καθημερινότητά μας και στις δυσκολίες
που αντιμετωπίζουμε για την επιβίωσή μας , παρατηρούμε στωικά τα γεγονότα?
Οι καταστροφές ανυπολόγιστες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Το ΑΠΘ έχει ζημιές πάνω από 100.000ευρώ.
Στα Εξάρχεια οι κάτοικοι έζησαν για άλλη μια φορά τον τρόμο.
Στους συλληφθέντες(κατόπιν εορτής)-(κατά το ανακοινωθέν της ΕΛΑΣ) δύο Γερμανοί και άλλοι αλλοεθνείς..
Τι γίνεται? Τι κάνει νιάου-νιάου?
Αλωνίζουν ξένοι πράκτορες στην χώρα μας με σκοπό την αποσταθεροποίηση, υποβοηθούμενοι βέβαια
κι από τους εγχώριους εθνομηδενιστές.
Κι αυτό λέγεται “ελευθερία έκφρασης” ΄Αντε πάλι δύο μέτρα και δύο σταθμά.
Οι διαδηλώσεις που γίνονται για την προδοτική συμφωνία των Πρεσπών είναι “φασιστικές”.
Και παρακαλάμε τον Ρώσο, να μην ασκήσει βέτο στον ΟΗΕ και δυσαρεστήσουμε Σκόπια , ΗΠΑ, Γερμανία κλπ.
Χθες μάθαμε για την προσαγωγή ιερέα στην Κάλυμνο γιατί κρατούσε σημαία με τον ήλιο της Βεργίνας. ΄Αλλος “φασίστας”…
Στην Γαλλία οι νεοταξίτες έχουν χάσει τη μπάλα με τις διαδηλώσεις και συλλαμβάνουν μέχρι
και 12χρονα. Δε θα τους βγει το “έργο” όμως, το πράγμα πήρε το δρόμο του.
Οι λαοί ξεσηκώνονται. Θέλουν την ταυτότητά τους, την αυτονομία τους , το νόμισμά τους κι
ό,τι τους χαρακτηρίζει σαν έθνος.
Εμάς εδώ που “κρατάμε Θερμοπύλες” με τις παραδοσιακές μας αξίες, τη θρησκεία μας, τη φιλοπατρία μας και την οικογένειά μας, μας έχουν στοχοποιήσει και μας πολεμούν λυσσαλέα.
΄Εχοντας χρυσώσει κάθε εξουσία, ξηλώνουν και καταστρέφουν ανεξέλεγκτα.
Θέλουν να φέρουν κι άλλες στρατιές μεταναστών για να μας εξοντώσουν για τα καλά.
Θέλουν όμως και την ψήφο μας. Είναι κωμικοί και τραγικοί μαζί, όλοι τους…
Μοιράζουν ” χάντρες και καθρεφτάκια στους ιθαγενείς ” και είναι σίγουροι για την επιτυχία τους.
Μας έχουν εξαπατήσει πάμπολλες φορές με ψέμματα και υποσχέσεις.
Μη γίνουμε ξανά θεατές στο ίδιο έργο. Αρκετά έχει πληγωθεί αυτή η χώρα.
Η βοήθεια υπάρχει, αρκεί να τη ζητήσουμε!
Κι ας μας έχουν τσακίσει, είμαστε όρθιοι, είμαστε δυνατοί, είμαστε ΄Ελληνες, είμαστε
Χριστιανοί!!






