Όλ΄αυτά συμβαίνουν και απελπίζεται ο κάθε Έλληνας πολίτης,γιατί δεν υπάρχει μέχρι τώρα αρχηγός που θα ηγηθεί του Ελληνικού λαού,εκπληρώνοντας τις προσδοκίες.
Απ΄την στιγμή που εμφανιστεί ο Ηγέτης, γέννημα θρέμμα του Έλληνα αλλάζουν όλα συλλήβδην και τα γεγονότα θα καταυγάζουν τους πάντες γύρω,τρέχοντας δαιμονιωδώς.
Κανένας δεν κάνει κουβέντα γι΄αυτόν.Για τον Αρχηγό,γι΄αυτό και σερνόμαστε ακέφαλοι και ανασφαλείς σαν τυχοδιώκτες, μεταξύ των κομμάτων και τους λογής λογής αρχηγίσκους παλιάς και νεώτερης κοπής.
Τι να κάνουμε περιμένουμε στωϊκά,κάπου ο Θεός θα μας εισακούσει και θα σκύψει και σε μας χαρίζοντας το ποθούμενο.
Προς δόξαν του Ιδίου,αφού οι Έλληνες είναι ο περιούσιος λαός του.
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ






