(θα το πω με υπεραπλουστευμένες εκφράσεις)
Διακινδυνεύω μια προσωπική θεωρία που εγώ θεωρώ την πιο συμβατή,
βάση της επεξεργασίας των δεδομένων που έχω μέχρι στιγμής αντιληφθεί.
Το πραξικόπημα ήταν οργανωμένο από τις ΗΠΑ,
κάποιοι το πρόδωσαν στον Ερντογάν
και αυτός σαν πανούργος παρανοϊκός φασίστας-φονιάς,
κάνοντας τον ανήξερο έστησε παγίδα στους πραξικοπηματίες,
με την γνωστή έως τώρα κατάληξη,
που μπορεί να αλλάξει άρδην ανά πάσα στιγμή.
Στο κόλπο συμμετείχε και η Ρωσσία,
που ο κύριος στόχος της δεν είναι η αγάπη της στον Ερντογάν και στους Τούρκους,
αλλά η άμεση αποδόμηση του ΝΑΤΟ που την έχει περικυκλώσει ασφυκτικά, θέτοντας την ανθρωπότητα στα πρόθυρα του πυρηνικού ολοκαυτώματος.
Καταθέτω αυτή την άποψη ως προσωπική μου
και αναμένω ο χρόνος και οι εξελίξεις να την επαληθεύσουν ή να την διαψεύσουν…
Και εξακολουθώ να επιμένω,
πως ο Ερντογάν θα δολοφονηθεί ή κρεμαστεί (έτσι σκ@τά που τα έκανε με όλους)
και η Τουρκία θα ακρωτηριαστεί.
Ηδη ο στρατός της,
αποξηλώθηκε και στην ουσία διαλύθηκε,
από την σύλληψη και διαπόμπευση των ανωτέρων αξιωματικών της
και θα πάρει χρόνια υπό κανονικές συνθήκες,
να αναδείξει αξιοκρατικά και όχι με κομματικά κριτήρια νέους ηγέτες.
Και για όσους θεωρούν τον Ερντογάν έξυπνο,
ας ψάξουν να μάθουν την τεράστια διαφορά της εξυπνάδας από την πονηριά (που εμπεριέχει φόβο και κόπλεξ)
και τα τελικά αποτελέσματα που έχει η κάθε κατάσταση χαρακτήρα αυτών…..
Χ.Γ






